{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Den var svær at sætte ind - Ærlighed. {{forumTopicSubject}}

Jo ja der er jo nogle af jer der kender mig om ikke andet så på FB, men jeg må bare dele en oplevelse jeg havde i dag?
Jeg gør det jo en gang imellem i genbrug, det kan være gratis-ting, så som ting der sælges og ja i dag kom der efter aftale en køber forbi, da de gerne vil se på nogle spisestuestole i eg og ja de kom da et godt stykke fra mit lille univers, men ja aftalen var at de ringede til mig omkring 10. minutter før de kom, så ja vil så stille dem ud så de kunne ses i dagslys og ja det var jo nogle rigtigt pæne stole og som køberne også udtalte: De var rigtigt pæne.
Men selvom jeg er en ældre herre hjalp jeg med at få sat dem ind bag i deres bil og skulle så have min betaling for de stole og damen begyndte at lægge sedler i min hånd og jeg spurgte så om hvad hun lavede og hun sagte så var prisen ikke xxxx.kr, hvor på jeg måtte sige nej prisen var kun xxx.kr, hun kiggede på mig og sagte så: ja men her får du lige det jeg syntes, så fik xxxx.kr og de kørte så hjem med deres pæne stole og nu tænker i nok, hvorfor skrive sådan historie.
Jo i min verden har kulturen og min kære mor lært mig om hvordan man komme meget længere med ærlighed.



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Den var svær at sætte ind - Ærlighed.

Annonce