{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

skævridning {{forumTopicSubject}}



Det er ufatteligt hvad der sker i vores samfund. jeg er holdt op med at prøve at forstå det. Men mener stadig at der er noget forkert i vores samfund som vores folkevalgte slipper afsted med.

Nu vil man udvise en Ukrainsk kvinde, grunden er at hendes mand ikke har kunnet forsørge hende da han er blevet hjerneskadet efter et trafik uheld. De har en lille pige på 2 1/2 år, som skal undvære sin mor.

Moderen har søgt alt det arbejde hun kunne, men har ikke fået noget job.

Side løbende læste vi så i aviserne for et halvt år siden at Lewacovic fik opholdet forlænget fordi han havde børn i Danmark.

Så er det at man spørger dumt, hvad er forskellen på de 2 personer.

Jo den ene har opholdt sig i landet i 42 år og har i den tid bedrevet kriminalitet af den værste slags.

Den anden har opført sig eksemplarisk i de 3 år hun har boet i Danmark.

Så alle kan da forstå hvorfor det er hende der skal udvises. ELLER HVAD.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skævridning
  • #1   5. jan 2017 Det nuvære3nde flertal ønsker flest mulige ud af landet, uanset deres opførsel.
    Men nogle er bedre til at protestere og kender måske nogen der kender nogen.
    Der bliver ikke taget menneskelige4 hensyn.!!


  • #2   5. jan 2017 Mener at Levkovic kom til Danmark som 6 årig så det vil sige han ingen tilknytning har til sit hjemland, til forskel for kvinden som kun har været i Danmark i 3 år.

    Men jeg giver dig ret i at det er uretfærdigt, men jura giver ingen plads til følelser som grundlag for en afgørelse.

    Hvorfor kan hun ikke få barnet med? hendes mand er hjerneskadet, og kan han sørge for hende? - eller skal barnet i familie pleje så er det endnu mere uretfærdigt.


  • #3   5. jan 2017 Hi hi Kisser, skævridning det må være damerne i gamle dage... smiley

    Spøg til side du har helt ret der er megen uretfærdighed når det gælder udlændinge. fængslerne er fulde af dem, og dem der arbejder bliver udvist.. smiley smiley ..


  • #4   5. jan 2017 Ja, jeg er også holdt op med at kunne forstå, for det giver slet ingen mening sammenlignet med disse 2, udover de ikke har dybe rødder i DK, jeg har meget ondt af den lille familie, synes det er grotesk at den ukrainsk kvinde skal udvises og forfærdeligt for den lille pige, som skal undvære sin mor smiley

  • #5   6. jan 2017 Ja det er forfærdelig, og dybt uretfærdigt, jeg er ligeglad med hvor længe de enkelte har været her, der burde være noget der hedder sund fornuft, og medmenneskelighed, det hele er snart så umenneskeligt. ØV. smiley smiley smiley

  • #6   6. jan 2017 Den sunde fornuft er sat udenfor kraft for tiden. Men da DF som det største fremmedfjendske parti, jo har heft en voldsom fremgang, fulgte flere partier med, i håb om at holde på nogle vælgere.
    Desværre kan vi ikke give partierne skylden - det skyldtes udelukkende de vægelsindede vælgere-
    .
    Men sådan går det når vi stoler på de populistiske politikere og deres meningsmålinger.


  • #7   6. jan 2017 Bare så enig, Rudolf....
    Hvis der var valg i dag ville jeg have STORE problemer med at få sat mit kryds.
    Vendekåber, populister og skvatrøve... Alle 179 ! smiley


  • #8   6. jan 2017 Kisser

    Hun har fået et job til 400.800 kr og opfylder nu kravet om forsørgelse..

    http://www.avisen.dk/mor-skulle-skilles-fra-familie-jobtilbud-redder-hen_424373.aspx


  • #9   6. jan 2017 Wauv, det gør mig meget glad, men det er ikke i orden at det skal være en borger der træder til undsætning, det er overordentligt flot, men de regler der gælder her i landet er ofte så idiotiske og udenfor almindelige moralske begreber, at man tager sig til hovedet. smiley smiley



  • #10   6. jan 2017 # 6 og 7.

    Ja sund fornuft og politikere hører slet ikke sammen. Man stemmer på et parti fordi det har nogle sunde valg løfter der passer ind i ens egen opfattelse.
    Men så sker der det at de slår en handel af med et parti man overhovedet ikke sympatiserer med, og så røg det valg løfte.

    Der er så de politikere der oven i købet skifter parti inde i en valg periode, det skulle forbydes, der render de fra alle de vælgere der troede på dem,

    Så sum sumerum det er vanskeligt at anklage vælgerne, de er nemlig de eneste der kan vide sig sikre på at de bliver snydt. Der er mange der ikke gider stemme mere, Politikerne kan jo, når de først sidder trygt på Borgen faktisk gøre hvad de vil, henover deres vælgere.


  • #11   6. jan 2017 Reglerne er jo sat for at undgå alt for mange familiesammenføringer hvor ægtefællen efter halvtreds år bliver stedt til hvile uden at have haft en eneste dags arbejde , efterladende er regning til samfundet på op til et en cifret million beløb.
    Og man må jo ikke gøre forskel, så gang på gang hører vi om disse horrible afgørelser.
    Menneskerettighederne kræver at alle har ret til et familieliv, men der står ikke noget om hvor, alligevel er der præcedens for at imødekomme ønsket om at familielivet lige netop skal ske her hos os.
    Så er det jo grotekst at ministeren lige netop her anbefaler at familien flytter til Ukraine.
    Vores frygt for at overtræde konventionerne er alt for stor, at gøre det vil give masser af problemer, men dem bør man tage med i stiv arm, og vælge afgørelser der er oplagte fornuftige og til gavn for landet, uanset om det betragtes som forskels behandling eller ej.
    Vi burde komme hen til at vi selv bestemte hvem vi ville have boende her til lands, men det opnår vi nok aldrig.


  • #12   6. jan 2017 Med min fornuft forstår jeg det godt Ole. men med mit hjerte kan jeg ikke.
    Og jeg ved godt at man skal følge reglerne, men det er ikke altid at dem der er sat til at styre landet følger reglerne. smiley smiley
    Se nu bare alt den tale om overforbrug af penge til eget forbrug, og mange sager, der også smager af bedrageri, det er dem der skulle gå foran med et godt eksempel. Ikke særligt betryggende. smiley smiley


  • #13   8. jan 2017 Jeg må bare give dig ret, systemet laver fejl på fejl smiley

Kommentér på:
skævridning

Annonce