{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvinder elsker dominerende mænd
  • #4   13. dec 2016 HM jeg stor miler smiley

  • #7   13. dec 2016 #2
    Njarh hedder det ikke status og magt?
    Kvinderne fører eftethånden på det område, og ønsker sig håndværkere.
    Love handymen smiley


  • #8   13. dec 2016 #1 - jamen, det er da ikke til at holde kvinder nu om dage, altsååå smiley

  • #9   13. dec 2016 #2 - Aage, det tror jeg, du har meget ret i, de skal tage stilling til så meget i hverdagen og vil bare domineres på hjemmefronten eller i en eller anden spooky klinik smiley - med bind for øjnene smiley

  • #10   13. dec 2016 #5 - det er aldrig for sent at opdage - men pas på, dominerende kvinder kan være værre end varaner smiley smiley smiley smiley

  • #11   13. dec 2016 #7 - Kirstine, jeg mener også, at der er noget om det - måske skal vi på nogle andre breddegrader. Men jeg kan nu heller ikke se noget forkert i en møgbeskidt håndværker smiley

    Jeg hælder til Jane & Tarzan - hellere for meget end for lidt smiley


  • #13   13. dec 2016 Jamen, hunløver udpeger også den rigtige Alfahan til deres yngel. Kan du huske Olfert i Zoo, han var for lidt og hvad tror du, der skete ?? smiley

  • #15   13. dec 2016 Det må være dit smukke tandsæt, der gør forskellen smiley

  • #17   13. dec 2016 Det er godt med selvtilliden i orden, jeg nøjes med Tarzan nat nat sov godt smiley smiley

  • #18   13. dec 2016 jeg kan nu godt lide at en mand er en mand, med stort M. Jeg vil gerne have et modspil, og ikke en føjelig ja siger, jeg ville dø langsomt. smiley smiley
    Men det skal også være sådan at når han går for langt at jeg så kan sige stop.
    Nu mener jeg altså ikke S/M men i almindelig omgang. smiley smiley smiley


  • #19   13. dec 2016 Ejjj, det er godt med dig, Kisser smiley smiley smiley

  • #20   13. dec 2016 ja ja jetset, man kan jo aldrig vide, vel he he. smiley smiley

  • #22   14. dec 2016 I snakker, gør i...... smiley

    Der findes to slags mænd...
    Dem der er under tøflen -
    Og dem der ikke tør indrømme det... smiley


  • #24   14. dec 2016 I bund og grund er det bare at afkode kvinden når hun siger: nøjjj hvor tagrenden er fuld.

    Oversat: få din dovne røv op på en stige og rens tagrenden,

    det er på tide der laves en Apps som hedder: WomenT - hvor man sætter sin Iphone op til læberne på kvinden og hun taler i den - Headset er også ok så går det hele meget nemmere så får man afkodet det som alle mænd har savnet en universal translatør.

    et vink med en vognstang:

    Kvinden: Jeg har lige flyttet dit tøj så der er mere plads i skabet:

    Oversat: det er på tide du laver mit Walk in Klædeskab, og keder du dig, så en skohylde så Imelda marko bliver misundelig.

    Kvinder er som mit arbejde, man ved aldrig hvad der sker. smiley

    Som når man kommer hjem fra arbejde og stikker snuden indenfor døren og får den nyindkøbte stegepande i hovedet, klong - når man så vågner op så er det noget som skal gøres klar, hvorfor? avs.....hun havde fødselsdag i går - det er så den mere sadistiske del hos kvinder for hun har ikke kommet med nogen som helst kodet oplysning.

    Frustrerede kvinder er når gemalen er god til at aflæse, og afværge al balladen - så får hun hovedpine og køre på omsorgs knappen for lige at nulstille. Ignorer - giv hende en sovetablet i stedet for en Kodimagnyl, så får du nogle timer til at klarlægge strategien - måske købe hende en kogebog, najjjj......det er for øretævende, smiley


  • #25   14. dec 2016 Fine pointer polysl😆, næsten det samme kan siges om mænd. Bare lidt andre nuancer.
    Som om de var fra en anden klode, umulige at afkode.
    Men netop det er det underholdende, kedeligt hvis vi var ens.


  • #26   14. dec 2016 #22 - jeg synes, I er så søde smiley smiley - mon I kan sammenlignes med en logrende hund smiley smiley smiley

    Men rigtigt, nogle kvinder har en svaghed for magtfulde mænd, dog kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor smiley

    Og rigtigt Kirstine, heldigvis er vi ikke ens smiley smiley smiley


  • #28   14. dec 2016 Jeg personligt gad ikke spilde mit liv på en tøffelhelt.jeg ville kede mig af helvedet til, nej giv mig en mand der er lidt ego centreret og krævende, Så starter vi fra scratch one, og kan skændes rigtigt alvorligt, uden at det er alvorligt, dem der har været gift længe ved nøjagtigt hvad jeg mener.man bliver ikke rigtigt uvenner, men en af os finder et humoristisk indslag og så griner vi sammen. Og så er vi lige gode venner, det er opskriften på 52 års samliv. smiley smiley

  • #30   15. dec 2016 Det kan jeg godt forstå, Fedte, du vil på ingen måde blive snydt smiley smiley

  • #31   15. dec 2016 kisser

    Det er netop sammenspillet der gør et parforhold interessant, er jo ret ny i det, men det drejer sig også om at sætte grænser fra starten, Mange gange må modparten give los for det som han lavede med gutterne, vinsmagning, pool, en bytur - man skal have et liv sammen men ikke på bekostning af den personlige sociale sammenværd fra hans side eller fra hendes side.

    Jeg vil nødig have et forhold hvor man er sammen 24 x 7 dage i ugen, så vil jeg gå bananas.


  • #32   15. dec 2016 Igennem et langt godt ægteskab med det hele ender vi med at være sammen 24/7 - undtagen til det, vi måske går til af interesser eller ven/veninder, jeg bliver så glad, når det kan lade sig gøre smiley smiley

  • #35   15. dec 2016 Tak, hvor er i da bare søde smiley
    Min opskrift er som Polysl skriver, at give hinanden plads, Hobbyer har vi begge haft og gav hinanden lov til at dyrke det der interesserede os hver især,
    Men vi hjalp også til når der var brug for hjælp til vores fritids interesser.

    Nu er det som du jetset skriver, vi er sammen døgnet rundt, det er noget nogle "ældre" frygter, Det har jeg hørt fra mange af vores venner. men det går helt fint, vi giver hinanden en røffel indimellem også er det glemt, dejligt med Altsheimer light. smiley smiley smiley Vi hænger os ikke i bagateller men kan stadig få hinanden til at grine og så er det svært at være sur, når man stadig kan se den sorte humor i situationen. smiley smiley smiley


  • #36   16. dec 2016 #33 - jeg har opgivet, for du elsker for mange, men ingen elsker mig mere smiley smiley smiley

  • #39   16. dec 2016 Det er da bare den bedste julegave I kan give mig, det STØRSTE JULEKYYYS skal I have smiley smiley smiley smiley

  • #40   16. dec 2016 Jeg elsker også Jetset, smiley smiley smiley smiley smiley smiley måske ingen kys men mange krammere og store knus. smiley smiley

  • #41   17. dec 2016 Knus tilbage Kisser, rart at vide, der er nogen, som kan li' en smiley smiley smiley

Kommentér på:
Kvinder elsker dominerende mænd

Annonce