{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Onkel Toms Hytte {{forumTopicSubject}}

Jeg var nede på en genbrugs station og afleverer min dejlige stol igennem mange år som kostede 16.000 fordi den er knækket helt sammen, det meste af læderet har jeg gemt - aner ikke hvad det skal bruges til men man ved jo aldrig.

Man havde et rum hvor man kunne afleverer ting eller tage ting med hjem og her så jeg en bog H. Becker Stove som hed" Onkel Toms Hytte" det er nu blevet lokum læsning og meget passende for den måde man behandlede negere som slaver.

Man arbejde dem til døde, kneppede pigerne, damerne, piskede dem for egen fornøjelse, bankede dem med næverne, solgte folk som en vare....amerikanerne var nogle dumme svin dengang uden respekt for andre og stadig er der en modvilje imod negere. Nu har man jo selv hentet dem og så har vi KKK som godt nok er noget mindre i antal i dag en dengang men stadig er det amerikanere som har importeret negere så hvad er lige problemet?

Nu er fokus fjernet fra negere og lagt på mexicanere som man på moderne måder faktisk behandler på samme måde at underbetale dem med 25 kr i timen og nogle gange mindre, truer, presser dem til at arbejde mange flere timer end de får betaling får.

Intet har ændret sig i USA - de er stadig nogle dumme svin.

Vi kan bare tage Trump som ikke betaler sin stuepige, snyder i skat igennem 18 år, vi smide alle mexicanere på porten, men så kan han jo som sådan lukke hele USA ned for de er blevet en stor den af den amerikanske måde at leve på. Ingen amerikaner vil leve på de betingelser som mexicanere lever under. Han er heller ikke bleg for at true med atomvåben hvis det kom til det.

Intet har ændret sig i USA - de er stadig nogle dumme svin.

Deres fremfærd i Afghanistan og andre steder hvor man bare nakker løs for egen fornøjelse fordi de er stressede, sindsyge, dumme, keder sig....skydegale hele bundet....

Intet har ændret sig i USA - de er stadig nogle dumme svin.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Onkel Toms Hytte
Kommentér på:
Onkel Toms Hytte

Annonce