{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Om jeg begriber det ..... {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår ikke alle typer mennesker, indrømmet.

Hvordan kan man like et indlæg, man slet ikke er enig i ?? - misforstået humoristisk sans eller hvad ??

Hvordan kan man mene, profiler der bevidst prøver at sabotere en god side, ved konstant at skifte nick og mener, der også skal være plads til sådan type ??

Hvordan kan det være OK at oprette tråde der indirekte hentydes til at svine bestemte profiler til, godt pakket ind i sammenligninger med Morten Koch og inflation eksempelvis, svineren kommer altid i sidste afsnit ? ?

Det skal være noget så elegant at jonglere med elegante vendinger og fremmedord, tværtimod så virker det toksisk og dermed alt ødelæggende.

Meget modtagelig for løsninger smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om jeg begriber det .....
  • #1   7. maj 2023 Jetset hvis jeg er i tvivl kigger jeg ikke i indlægget ej heller hvis jeg er i tvivl om jeg er blokeret smiley

  • #2   7. maj 2023 #1 - det er så en løsning for dig ?? - tror ikke, jeg forstår din sætning !!

  • #3   7. maj 2023 Jetset hvis en skriver et indlæg kan jeg jo se hvem der skriver og overskriften det fortæller jo meget smiley

  • #4   7. maj 2023 Ja og nej med overskriften. Men OK Leon i mit oplæg er der 4 gode punkter, har du nogle kommentarer til dem ??

  • #5   7. maj 2023 Jetset jeg tager nr.2 først og jeg syntes heller ikke det er ok at skifte profil hele tiden og da slet ikke forsøge at ødelægge andres historie.

  • #6   7. maj 2023 Jeg liker ikke indlæg jeg ikke forstår og da slet ikke dem jeg ikke er enig i.

  • #7   7. maj 2023 Hvis man ønsker at sige noget til anden debattør må jeg sige at man kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade og intet pakker ind.

  • #8   7. maj 2023 Fremmedord se den er svær og mon ikke de fleste kan flere fremmedord end jeg kan.

  • #10   8. maj 2023 #8 - tænk ikke på det, Leon - det handler bare om at gøre sig forståelig, men nogen sætter en dyd i at slå fremmedord op og blamerer sig med det smiley

  • #11   8. maj 2023 #9 - smiley smiley smiley - den var go og sådan har jeg slet ikke tænkt, men en rigtig god tanke smiley

  • #12   8. maj 2023 At like et indlæg selv om man ikke kan li' indlægget kan være gjort af ironi.

    Men det kan også ske ved en fejl. Det er jeg selv kommet til, og først meget senere opdaget det.

    Men nej, en person skal ikke ha' flere nick, og jonglere rundt med dem.

    At oprette tråde med indirekte/subtile fornærmelser er også skidt, istedet for, hvis det er nødvendigt, at sige tingene lige ud.

    Eneste løsning er at vi alle tager os selv i nakken, og kommer tilbage på sporet med almindelig debatter.

    Debatter om alt muligt, hvor vi igen kan være enige/uenige, småskændtes, for det er bedre end alle de interne tråde som overskygger det vi egentlig er her for, nemlig at debattere hverdagens emner.










  • #13   8. maj 2023 Cris, at like et indlæg i ironiens tegn, synes jeg slet ikke er morsomt. Så nej, det er ikke OK. Og kommer vi til at like ved en fejl, kan den hurtig slettes.

    Og mht til at have flere nick, så står der i reglerne bl.a.:

    Ikke systematisk at afgive meget negative stemmer, der kan opfattes som et bevidst forsøg på at genere andre brugere.
    Ikke at oprette falske brugerkonti;


    Der er ikke mange falske brugerkonti her udover 1 der bevidst gør det for at genere, her bliver ikke hyggeligt før den bruger er ude af systemet her, beklager, men jeg er ved nældens rod nu.



  • #15   8. maj 2023 #13

    Cris, at like et indlæg i ironiens tegn, synes jeg slet ikke er morsomt. Så nej, det er ikke OK. jvf. Jetset

    Jeg mente ikke at det er iorden, men at nogen måske synes det er 'sjovt' at gøre det.


  • #16   8. maj 2023 Tak for den brugbare info HK smiley

  • #17   8. maj 2023 #15 Cris, OK, der kan man se, hvor nemt man kan komme til at misforstå smiley

  • #18   8. maj 2023 Jeg spiller lidt gratis spil (hjerterfri) på playok - der har jeg flere gange oplevet, at der i chatten popper op, at 2 brugere i spillet spiller fra samme ip-adresse.

    Kunne være sjovt, hvis det samme kunne ske her smiley


  • #19   8. maj 2023 Hvordan kan du se, de spiller fra samme ip-adresse, jeg synes ikke, det er spor sjovt.

  • #20   8. maj 2023 #19 Jetset

    I hjerterfri er der en boks, hvor spillerne kan skrive i, indbyrdes - I det felt skriver support så, hvis flere spillere spiller fra samme ip-adresse, så kan man selv overveje om man vil hoppe ud af spillet, for at undgå sammenspillere, og det er jo snyd.

    Spigo hedder en anden Dansk side, hvor man også kan spille, der vises sådan noget ikke, og vi oplever gang på gang, at der snydes, ved bla. at 2 sidder side om side og spiller - nogen er endda så smarte, at de spiller fra 2 PCere samtidig.


  • #21   8. maj 2023 OK - det er så noget andet end at oprette fake profiler her. Det var også der, Polysl spillede, synes jeg engang han fortalte.

  • #22   8. maj 2023 Ikke helt noget andet Jetset, for hvis flere Nick names herinde ikke kunne bruge samme ip-adresser, ville problemet være løst.

  • #25   8. maj 2023 #24 - er der nogen, som kan oversætte:

    Og hermed har du gjort og skrevet det du er imod med, med måske en lille sviner til sidst smiley

    Jeg forstår desværre ikke meningen, mit skriv er sakset ud af et skriv, som JoJo kan henvise til.


  • #30   9. maj 2023 #24

    Og hermed har du gjort og skrevet det du er imod med, med måske en lille sviner til sidst smiley Jr JoJo

    HUSK !! - min tekst kommer ikke ud af ingenting. Dette er ikke min fantasi, men en andens, og jeg synes ikke, den er OK.

    #26

    Det er helt fint med mig og jeg føler mig ikke generet eller tråd på teerne af det.
    Men sidste gang jeg skrev et indlæg med dit navn på, selvom det var positivt ment så skulle jeg Pronto fjerne det. Jr. JoJo


    Hvorfor kan du ikke citere til rigtigheden, der er meget stor forskel på at oprette en tråd og så skrive et indlæg med mit navn på. Du havde af en eller anden skør grund valgt at oprette en tråd i mit navn og placeret den på forsiden, du kunne af en eller anden grund ikke finde ud at sætte den i den tråd, emnet handlede om. Så bad jeg dig på en venlig måde om at slette den, og det havde du ikke tænkt dig at gøre, skrev du, indtil du fik kolde fødder, det var ikke nogen god opførsel fra din side.

    #27

    Og godt fornøjelse i endnu en klage tråd dengang fra Jetset smiley Jr. JoJo


    Min tråd er ikke en klage tråd, men tanker omkring dårlig opførsel, hvilket vi har ret til at dele her, det kunne jo være, der ville komme gode løsninger. Hvis problemerne bliver tiet ihjel bliver de ikke løst.


  • #31   9. maj 2023 Men det her forum lever af personangreb og fnidder og fnadder, i stedet for reel debat om tråde og kommentarer fra Politik og Samfunds forhold! Jr. David H

    Sådan har det været siden jan. 23 desværre, og som du sikkert har læst, så skyldes det ikke flere brugere men kun lidt mere end 1 bruger. Så lad nu være med at lave storm i et glas vand.

    Men de megen reklame her i snart hver tråd skal du prompte holde op med for ellers klager jeg over dig, det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, LÆS REGLERNE !!!!!


  • #33   9. maj 2023 #29 - jeg er enig, dog ikke i dit sidste afsnit. Jeg kommer ikke til at tilgive den opførsel med 0 respekt for samtlige profiler her, skjuler sin identitet, beskriver samtlige her, hvad de ikke kan og hvordan de skal opføre sig, pakket godt ind i alen lange monologer, det giver en meget dårlig stemning.

    Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad det betyder, for det må hedde noget.


  • #34   9. maj 2023 #32 - ja, Alis, men jeg kan ikke huske, det har været så slemt som nu i år tilbage.

  • #37   9. maj 2023 #34
    Polle, hvad laver du egentligt her - Ingen gider dine forum`s herinde fra, hvis dine forum`s virkelig var så gode, som du hele tiden mener, burde du sgu da varetage dine egne medlemmer !!!
    Bland dig dog udenom, hvordan medlemmerne her på BB agerer.


  • #39   9. maj 2023 #27

    Jo jo, din beskyldning om at jeg har mere end en profil her inde vil ikke blive accepteret, da jeg kun har denne ene profil "Me". smiley



  • #40   10. maj 2023 Jojo dog ro på husk albuerum smiley

  • #42   11. maj 2023 Er der nogen som ved, hvor mange profiler David H har her på BB ??

Kommentér på:
Om jeg begriber det .....

Annonce