{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At kunne kommunikere med andre.
  • #1   5. sep 2017 Jeg synes den er COOL, Leon - det er da nogen, vi kan få øje på smiley

  • #2   5. sep 2017 Jetset tak jeg håbede at du så den sko smiley


  • #3   7. sep 2017 Ja, ingen hemmelighed skal være, at jeg synes der er noget specielt over stiletter, det er feminint, elegant, sexet og nok også noget mere smiley

    Men at kunne kommunikere, det er nået af en kunst her i 2017, for vi bliver misforstået for et godt ord smiley smiley smiley

    Hvorfor er der ingen, der gider lytte til, hvad vi har at sige og tænk lige over, hvad der bliver sagt, der er heller ikke nogen, der rigtig gider læse, hvad vi egentlig skriver, hvad sker der med os smiley smiley smiley

    Vi er blevet en nation af eneboer, vi har ikke tid til at være sociale, vi har vores Ipad, Smartphone, Bærbar og hvad det ellers hedder, det er meget mere interessant end du er ØV BØV, tænk jeg kender nogen, som tager alt det med i bad - er det ikke bare noget så kedeligt eller skal vi sige, hvor er det bare sørgeligt, at det er blevet sådan smiley smiley


  • #4   7. sep 2017 Jeg kommunikere gerne om alt og ja de fleste sidder sku med alt deres nysmodernet djævelskab smiley

  • #5   7. sep 2017 Ja, kald det bare lort, Leon smiley

    Men jeg må indrømme, jeg vil meget hellere sende en mail end jeg vil tage min tlf og ringe op, når jeg gør det, bliver jeg konstant afbrudt, jeg kan blive vanvittig, vi HAR glemt at tale sammen.

    Hvorfor er der ikke noget pli, så vent dog til det bliver din tur, nej - det at lytte, det behøver vi jo heller ikke når det hele foregår via SMS og mails - men jeg gør nu altid opmærksom på, når jeg bliver afbrudt, mon der er nogen, der er overrasket smiley smiley smiley


Kommentér på:
At kunne kommunikere med andre.

Annonce