{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Fuckr med dn hjrne {{forumTopicSubject}}

Det er da en yderst interessant opdagelse. Vidste du, at du tiltrækkes af dig selv, dine egne træk betyder en hel del, når du tiltrækkes af et andet menneske.

Det er jeg overbevist om, at der er noget om. Jeg har tit hørt denne sætning: Vi er alt for forskellige, derfor kunne der ikke være tale om venskab.

Men vi kan godt falde for et godt udseende, hvad det så end er, for hvad jeg synes er godt er ikke sikkert godt for den anden, men et godt udseende alene, er bare ikke holdbart.

Vi kan også vokse fra hinanden, vi udvikler os konstant, nogen gør smiley - hvor tit har jeg hørt: Det var slet ikke den, jeg giftede mig med, så ....., hvem beundrer du allermest ?? - Du genkender den udelukkende, fordi den egenskab også er i dig, dejligt ikk smiley

http://www.dr.dk/levnu/psykologi/eksperiment-du-tiltraekkes-af-dig-selv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuckr med dn hjrne
  • #1   23. mar 2017 Hold da op, hvor er det interessant, jeg syntes at det er fantastisk at hans hjerne kan huske de 4 billeder, for det var bestemt ikke det bevidst jeg der vidste det,
    Ja og så siger man at ægtepar som har været mange år sammen også kommer til at ligne hinanden, men det holder ikke altid stik. ikke her hos os ihvertfald.

    Og jeg kunne heller klare at man skal være ens, jeg vil gerne have et modspil, ikke noget med en vat --- her. der skal være lidt glød over diskussionerne. he he. tak for videoen. smiley smiley


  • #2   23. mar 2017 går katten op eller ned af trappen - for mig at se er det indlysende.



    profilbillede
  • #3   23. mar 2017 Det er også indlysende for mig, Polysl. Men mon det også kan blive indlysende for dig, hvad tråden handler om ??

  • #4   24. mar 2017 Kisser - jeg læser dit indlæg, som I er et perfekt match, for ham Hankatten, kan også godt lide modspil og det kan I give hinanden, det er en fælles egenskab I har - så jeg tror, der er noget om det.

    Men iflg Joan Ørting så tiltrækkes vi af modsætning jo mere forskellige vi er jo bedre. Jeg ved ikke lige, hvad jeg skal tro, men jo - vi skal nok ikke være for ens smiley


Kommentér på:
Fuckr med dn hjrne

Annonce