{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad din mor skriver på FB-----
  • #2   18. mar 2017 Jeg er så i den situation at jeg er på facebook, og jeg kunne ikke finde på at sætte billeder på af familien eller lave pinlige kommentarer.

    Det er et spørgsmål om hvordan ens egen etik er, man skal tage det meget alvorligt hvad man skriver og om hvem.
    Mine børn og børnebørn bliver altid spurgt om jeg må sætte et billede i mit eget album eller om jeg må vise det offentligt.
    Jeg kan fornemme en vis afmatning på facebook, det er som om folk er blevet trætte af at dele hele deres liv med alle andre.


  • #3   18. mar 2017 Og jeg hørte forleden i radioen, at de giver 5 år mere, så er FB en saga blot - jeg er ikke på FB og kommer der heller ikke smiley

    Og så forstår jeg ikke rigtig artiklen til trådens emne smiley



  • #4   18. mar 2017 #3
    Jetset, kan du ikke se eksemplerne på, hvad børnene synes er pinligt?
    Det skulle jo være pointen.
    Ikke kun på FB men på sociale medier i det hele taget.
    Det gælder vel for alle personer og ikke kun for forældre.


  • #5   18. mar 2017 Jeg har stadig ikke fattet hvorfor nogen føler en trang til at udstille deres liv på FB.
    Billeder af familie og venner......kommer vel ikke andre ved.

    Forstår heller ikke den trang til at fortælle alt og alle hvad man laver i løbet af dagen, hvor og hvornår man befinder sig. Vanvittigt og spild af tid.


  • #6   18. mar 2017 Nå, fandt så ud af, at det er en mega lang artikel smiley - jeg har aldrig forstået proceduren, hvor vigtigt det er at flash alt på nettet. Udover FB så læs også alle de Bloggere, der har et kæmpe behov for at vise billeder og fortælle om deres helt vidunderlige liv, vise billeder af bolig, bil + alt muligt andet - og jo, jeg synes også det er pinligt for deres børn, voksne (mange) af dem tænker ikke så langt ift, at de kan gøre deres børn flove og kede af det smiley

    Og nogle tjener tykt på at Blogge - de reklamere for lidt af hvert, reklame gennem en mere kendt måske.


  • #7   18. mar 2017 Jo jetset, man kan bare læse et par af eksemplerne fra børnene, man behøver ikke læse det hele, var min pointe.
    Selv skriver jeg ikke på FB, men er med i 3 lukkede grupper. Nærmest som en mailliste til informationer og lign.
    Jeg synes det er lidt misforstået at opdatere med succeshistorier og private beskeder og indlæg. Det hedder venner??? Jeg gider ikke have sådanne venner og har også kun en eneste FB nørd som ven.


  • #8   18. mar 2017 Ja, Kirstine, vi har nok 1000 vis af venner, hvad det så end står for, jeg har bekendte IRL og rigtige venner, jeg ses med, stor forskel på disse 2 begreber.

  • #9   19. mar 2017 En god ting ved facebook er at man kan finde gamle skole kammerater, og det har jeg været glad for, i 10 år nu ses jeg med mine veninder som jeg startede i skole med, vi skiftes til at holde en hel dags festligt samvær. 4 gange om året.

    Det kommer nu også an på hvad man bruger det til, der er mange ideer om lækker og nem mad. Og de fleste er nu blevet trætte af at dele alt, så nu kan man bedre lige holde kontakten også privat.


  • #10   19. mar 2017 Jeg kan da godt se, ideen i at finde skolekammerater og lign - tænk hvis man også kunne finde gamle kærester smiley smiley smiley

  • #12   19. mar 2017 Ja men Jetset det er ikke altid lykken at gense eks kærester. jeg blev skuffet da jeg så en af mine, så fandt jeg ud af at jeg havde valgt rigtigt. smiley smiley

  • #13   19. mar 2017 Jamen, Kisser, det er jo også positivt - men jeg har også en mening om den ting.

    Jeg troede bare det hele var ret offentligt på FB, men det er da godt med en blokeringsknap, Claus smiley


  • #15   20. mar 2017 ja og lukkede grupper feks klasse grupper kan være lukkede, så heller ikke venner kan læse med. Hvis man altså har nogler venner derinde.

  • #16   20. mar 2017 Ja jeg er for eksempel medlem i en bogklub
    og en madklub, samt en skoleveninde klub, allesammen lukkede.
    Vi skriver så om opskrifter og hvilke bøger vi kan anbefale.

    I skole klubben er det rart at vi kan aftale nye besøg, uden at det bliver lagt ud til andre. Man har jo hørt om at nogle får besøg af uinviterede tyve knægte.

    Det fungerer som her på Baboom i vores private lukkede grupper. smiley

    Og så er det smart at man ikke behøver at ringe rundt til mange andre når man inviterer. smiley


Kommentér på:
Hvad din mor skriver på FB-----

Annonce