{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.631 visninger | Oprettet:

Mopper er død {{forumTopicSubject}}

Jeg kondolerer.

Men det er jo det, vi gør på et tidspunkt. Jeg synes, det bliver slået stort op og synes, det er ved at være til grin, det er forsidestof flere steder + nettet div. steder. Efter hvad jeg kan forstå, så ønsker den nære familie at holde "begravelsen" for sig selv og ellers ikke nogen omtale.

Det er en ganske alm. familie Danmark, men så alligevel ikke, familien har en Mikkel, som har en god fysisk og super i en boksering, han har en søster, som har formået at skabe en special figur og masser af plastic og tatoo, det er blikfang, der vil noget og så skulle der være en bror til, som er vokset op i England, jeg har aldrig set ham.

De efterladte børn, havde så en Mopper, der var lidt speciel, hun havde ikke de store moderfølelser, for læser vi lidt af historien, så skulle disse 2 børn leder efter deres mor på div. værtshuse på Bryggen, hvis de gerne ville have noget mad og ikke gå sulten i seng.

Men det er mange år siden - alt er glemt - men ikke den bedste opvækst, hvis jeg bliver spurgt, men underholdning er det nok for en del af Familien Danmark ......, for kendte er de.

Jeg synes, det er flot, at Linse og Mikkel har tilgivet ....

Kan du tilgive ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mopper er død
  • #2   27. nov 2016 næ...kender ikke noget af dem, så jeg går ud fra det er noget reality møg

  • #6   27. nov 2016 #1+#2 - I går ikke op i boksning og kender ikke noget til Mikkel Kessler en med begge ben på jorden og ligeså Tom Bogs. Mopper er Mikkel Kesslers "mor".

  • #7   27. nov 2016 I.A. - jeg synes så, der er forskel på disse reality TV, Familien på Bryggen er dels forskellige aldre, som gør at det nok fanger mere opmærksomhed og så, som de ser ud med speciel udseende og så var der også lige Lebbe Lone, jeg må sige, at jeg ikke har siddet klistret til TV, hver gang de var på, nogle gange tilfældigheder, men jeg har godt nok fået mange grin.

    Og så må jeg sige, at det er en rigtig københavner jargon, kan måske være charmerende.

    Men flot er det, at de har tilgivet deres "mor" og utroligt, at det kunne foregå, alle har da vidst det, men ingen gjorde noget ved det, mon det er typisk ??


  • #8   27. nov 2016 Det er mærkeligt hvad der optager folk, men er det ikke ofte sådan at børn der er blevet svigtet i barndommen prøver at vinde forælderen for sig.
    Forkælede børn gør det modsatte, brokker sig hvis de ikke får deres vilje, og de tager ofte afstand til deres ophav. smiley
    Jeg tror at familiens succes i medierne er at de siger lige hvad de tænker,der er ingen filtre. smiley
    Men som Ron skriver der er vigtigere ting der burde interessere folk, men der skal åbenbart også være noget til husarerne. smiley


  • #9   27. nov 2016 Men hvor det er underholdning i dag, har det været et liv i alkoholdens tegn, hvilket ikke er et værdigt liv. Jr. Ole S

    Og med 2 pakker smøger om dagen mindst, så blev hun faktisk gammel, men det var vidst ikke yndlingsværtshuset, jeg har ikke navn på det.


  • #10   27. nov 2016 #5 - Ron jeg vil give dig ret i, at Linse har totalt ødelagt sig selv, men det gjorde hendes mor også, bare på en anden måde, æblet falder ikke så langt fra stammen, er det sådan vi siger ??

  • #12   27. nov 2016 Jeg tror at familiens succes i medierne er at de siger lige hvad de tænker,der er ingen filtre.
    Men som Ron skriver der er vigtigere ting der burde interessere folk, men der skal åbenbart også være noget til husarerne. Jr. Kisser


    Ja, det tror jeg, du har ret i, ikke noget der bliver pakket ind, ret naturlige må vi sige, for de er ikke anderledes, når de ikke er på, er jeg overbevist om. Og jo, der er noget over udsendelser, hvor vi kan komme indenfor og så er det lige meget hos hvem, vi kan godt lide at høre om andres liv på godt og ondt.

    Kan I ikke huske Morten og Peter som er mongol, de var meget populære, hvorfor ??


  • #13   27. nov 2016 #11 - Ja, det har du også ret i, men jeg tror nogle gange, at aviserne mangler stof, og sådanne forsider sælger, ligesom hvordan vi kan opdage cancer i tide eksempelvis, sådanne forsider er gerne i weekenden, de skal overleve ligesom Se&Hør og andre sladderblade.

  • #15   27. nov 2016 Nogen gange får jeg et Se og Hør blad fra min nabo, her står der nogen på den røde løber, og man ved ikke hvad de er kendte for, jo når man så nærlæser, står< der at det er fra feks. fra "paradis hotel, eller for lækker til love" det er nogle totalt uinteressante unge mennesker , hvis største talent er at drikke sig i hegnet, og bagefter knalde for åbent kamera.
    De har på ingen måde gjort sig fortjent til nogen form for opmærksomhed, men medierne behandler dem som om de er celebrities, De skulle istedet skamme sig efter min mening. jeg ville nødig se en af mine børn i tv, te sig på den måde, det er virkelig depraverende. smiley
    Ron jeg kunne godt tænke mig at høre om den der Astma storm, jeg har nemlig problemer med mine lunger
    Undskyld jetset at jeg gå udenfor emnet, håber at det er okay. smiley smiley


  • #16   27. nov 2016 Jeg tror at jeg er lykkelig nu hvor jeg ikke har set det lort, for vi er jo det mest lykkelige folk i verden på trods af at man i endeløse serier af Reality absolut skal smide folks lorte liv ud til seere som nogle som mig er total ligeglad med. Hvad er det med folk som elsker at svælge i lort til halsen - er det fordi de selv spejler sig i lortet og sidder og nikker som en nikkedukke foran fjerneren?

    Som jeg lige kan læse på tråden så må vi ikke håbe på at Mopper skal brændes for så siger det Fuhhhhhh - puf...

    Vi kan slutte af med W.C.Fields - hvem har kommet Juice i min Juice?


  • #17   27. nov 2016 Polysl altså, Hvem har kommet lort på dit lort, jeg kritisere sjældent folks ordvalg, men når et ord bliver gentaget så mange gange, ja så mister man lidt af indholdet af det du skriver. Man ser hele tiden det ord, Beklager. smiley smiley smiley

  • #19   27. nov 2016 Kisser

    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Min subjektive ret er at se det som lort, andre kan så være uenige i det - fint nok men jeg vil ikke have mine hjerneceller til at begå harikiri med al det reality som i grunden ikke rykker noget i samfundet men bare er en slags aflad - seere - godt det ikke er mig...jammerligt.


  • #20   27. nov 2016 Polysl, du misforstår,Det er ikke din mening, jeg sætter spørgsmål tegn, det er dit lettere latrinære ordvalg. En mand med både poetiske evner og et godt sprogligt talent behøver efter min ringe mening ikke ty til sådan et ord, Jeg er ikke snerpet, men du kan udtrykke dig på en meget mere rammende netop fordi du har en god skriftlig force. smiley
    Jeg bliver bare så træt af at læse det samme ord igen igen igen igen. smiley smiley


  • #22   27. nov 2016 En god skribent, bruger ikke det samme ord to gange i samme sætning, sætning, sætning, sætning..... Verstehen?

  • #23   27. nov 2016 ok søde kisser

    Jeg vil fremover prøve at lade være med l... ord...knus polysl


  • #24   27. nov 2016 Polysl.

    Hun mener det kærligt, men du må indrømme, hun har lidt ret, ik´? smiley


  • #26   27. nov 2016 Som i Olsen banden: bare du gør som kvinder siger så går det alt sammen til Børge i den film hvor Børge skulle giftet med Fie...

  • #30   27. nov 2016 Ja, mit oplæg var et varmt eksempel på tilgivelse.

    Og så spørger jeg igen, kan du tilgive ??


  • #32   28. nov 2016 Jetset skriver: Kan du tilgive

    Nu har jeg altid fået strid løst samme dag så den ikke eskalere og til sidst låses fast så man ikke engang kan tåle hinanden. Det Kaldes dialog uanset hvor fjern man er for hinanden.

    Flere tør ikke dialogen fordi de er bange for resultatet - hvorfor det?

    Så får man da klarhed og så behøver man ikke bruge mere tid på det.

    Jeg er aldrig kommet så langt i mit voksenliv at man er helt derude at skulle tilgive. Flere gange bliver det sådan at begge redder ansigt - sådan lidt bredt sagt men nu er spørgsmålet også meget bredt for går man dybere ind i noget som pædofili, eller voldtægter og decideret vold mod et familie medlem så skal tingene lige belyses kraftigt inden jeg lige tilgiver.


  • #33   28. nov 2016 #31 - jeg ved godt, at du er en engel, men det kunne være, der var nogle andre, du ikke kunne tilgive smiley

  • #34   28. nov 2016 Polysl - det er en god ide, at tage fat i "roden" med det samme og få det ud af verden helt sikkert, det går måske ind under konflikter. Det jeg mener med tilgivelse er f.eks. i eksemplet her i tråden, for Linse og Mikkel har jo tilgivet deres "mor", det synes jeg er utroligt flot, for de har om nogen lidt stort omsorgssvigt.

    Der ligger noget dybere i tilgivelse - jeg beundrer de 2 ovennævnte, at de kunne tilgive, dem som ikke kan tilgive, har det svært, men jeg mener også, at ved tilgivelse, kan vi miste noget af os selv ??


  • #35   28. nov 2016 jetset

    NU taler jeg generelt og i relation til trådens emne, ja jeg ville stort set tilgive hvad som helst indenfor familie - for gør man det ikke mister man en del af familien og måske også de støtter som tilgiver - alle ved at familie er det mest vigtige i verden og der skal død og pine meget til ført jeg slår hånden af nogen. Omsorgssvigt er noget frygtelig noget, jeg ved ikke lige om jeg har haft omsorgssvigt, men min far var mere eller mindre ikke tilstede, og min mor havde 2 jobs - så jeg så hende mange gange først om aften - hvor jeg som 5 årig sørgede for min søster for min storebror var også væk til sent aften.

    Man kan godt føle sig lidt forladt, men det er jo noget man først forstår senere hvorfor - senere i livet kom der en efternøler en lillesøster som jeg også tog mig af men igen forstod jeg dengang grunden til at min mor knoklede. Man kunne så forstille sig at man blev bitter som nogen gør fordi de måske føler sig forladt og senere i livet ragede det dem en papskid om de var hjemme eller ej. Det giver et meget usundt klima og konflikter senere hen, men det har jeg aldrig været - det var mere logisk at tage sig af min mindste lillesøster og sørge for hun fik lidt sjov i hendes barndom.

    Nu vil jeg ikke komme med en større udredning da det hurtigt kunne blive en for stor kommentar - men i det her tilfælde er der ikke noget at tilgive da det var en nødvendighed at sørge for der var penge til det hele......

    Men nu har jeg ikke set det Reality med Mopper og baggrunden for hendes liv - og hvad hendes børn måtte igennem. Men igen Familie er det vigtigste i verden at bevare.


  • #36   28. nov 2016 Ja - du har meget ret i, at familien er det vigtigste i verden at bevare, men ikke desto mindre, så er der megen familiestridigheder, nogle så alvorlige, at vi hører om drab. Familien skulle være de nærmeste, men hos nogle er de meget fjern.

    Når jeg hører om omsorgssvigt og mishandling af børn, bløder mit hjerte og jeg synes, det er fantastisk, at de kan tilgive, jeg kunne ikke.


  • #37   28. nov 2016 Jetset

    drab er en alvorlig forbrydelse, men jeg kigger på det med rettens øjne, ville jeg mene for subjektivt er følelser som dominere en afgørelse - hvorfor er det kommet så langt? Jeg kan slet ikke forestille mig at man kan komme så langt ud at slå et familie medlem ihjel - hvis det var det som var tilfældet.

    Det er også "sjovt" at se hvordan samfundet reagere på forskellige typer af kriminalitet - hvor det mere familie mæssige har en meget stærk reaktion fra samfundet, bedrageri hvor man snyder samfundet, og folk, og så har vi bankrøveri hvor samfundet er mere afslappet overfor den slags bare det foregår uden at skade nogen - her kigger samfundet ikke på de følge skader som opstår på lige fod med alle de røverier i daglig butikker som dog er klinget meget af efter man har lavet gulvbokse - Så befolkningen sætter selv grænsen for hvad der er acceptabel og ikke. Vi kan så være glad for at vores retssystem ikke fungere på den måde.

    Nå den kom lidt OT jet.... smiley


  • #38   29. nov 2016 Nu har jeg en svaghed for store bryster, så det må være forklaringen på at jeg har set de godt 100 afsnit af serien.

  • #40   29. nov 2016 Gider heller ikke plastik men godt nogle som er blevet løftet så hun ikke falder over dem. smiley

  • #43   29. nov 2016 Ja, det er nu godt med noget humor i en ellers lidt alvorlig tråd, som også handler om tilgivelse smiley

    Men jeg er enig i, silicone bryster, der er på størrelse med store vandmeloner er helt ude i hampen ligeså en overtatoveret krop, jeg forstår slet ikke, hvordan nogle kvinder kan finde på, at ødelægge deres krop på den måde, hun har snart slet ikke noget, der er naturligt, kunstige negle, extension og masser af plastic og en ødelagt hud, måske er det en form for skjult oprør over hendes manglende trygge barndom, hvem ved smiley


  • #45   29. nov 2016 Skal vi hviske tavlen ren og starte på en frisk - for det er også en slags tilgivelse, men jeg har nogle ting/hændelser, jeg ikke kan tilgive, men det behøver ikke at betyde noget for at tavlen ikke kan hviskes ren smiley

    Vi skal være meget forsigtige med at stille diagnoser, det er forbeholdt dem med de hvide kitler smiley


  • #46   29. nov 2016 Jetset

    Jeg så en reportage om de raske "syge" hvor man i større grad definere unge mennesker at de har en depression - man udskriver som aldrig før medicin mod den lidelse og skovler millioner ind på latterlige diagnoser, du har lige mistet din mor - så er det naturligt at få en depression som faktisk er en sorg og ikke skal defineres som en depression.

    Hele den nye generation sygeliggøres fordi der sidder nogle banditter med medicin firmaer i ryggen og fylder vores ungdom med møg som ikke høre til nogen steder., eksamens angst - depression du får noget medicin, du er bange, uro i kroppen, på et heldigt tidspunkt - depressiv medicin - vi er alle bange og har uro i kroppen og er usikker - det er noget alle har oplevet men det er ikke en sygdom bare en tilstand som i nogle tilfælde bare vare nogle dage.


  • #47   29. nov 2016 Ja, Polysl, der er nok noget om, at alt den der rædselsfulde medicin, som der også har bivirkninger, bare langes hen over disken for et godt ord, måske skyldes det, at lægerne, som udskriver denne medicin mangler den fornødne tid til virkelig at gå i dybden med, hvorvidt deres patient har brug for sådanne mediciner, sørgeligt er det.

    Men der er så også mange ulykkelige børn, unge og lidt ældre, der i dagens DK har det psykisk dårligt, og så kan vi spørge os selv, hvorfor ??

    Det hænger meget sammen med vores oplysningstid om hele det gode liv, hvor perfektionismen har den største rolle, du skal bare have de rigtige ting, det rigtige tøj, det rigtige job, de rigtige masser af venner, den rigtige kæreste, de rigtige materielle goder, den nyeste mobil, den sejeste bil, top karakterer i uddannelsen og så skal du ellers bare se BRAND GODT UD .... smiley

    Mon ikke det kun er de færreste, der har alt det, men er du en stærk personlighed, så kan du måske modstå det, men mange kan ikke. Vi bliver bombarderet med, hvad det vil sige, at være den "rigtige" og du er kun perfekt, hvis du kan stå klar med ovenstående, SUK smiley


  • #48   29. nov 2016 Hvor har i begge to, #46 #47. Formuleret problemerne godt, Wauv jeg kan ikke tilføje andet end hvor har i ret. smiley smiley

  • #50   29. nov 2016 Min kæreste har udnævn mig som den mest sexy person i sin omgangskreds måske fordi jeg stadig kan overraske hende. smiley

  • #51   29. nov 2016 Jo, de har stavet dit navn rigtigt smiley smiley smiley smiley smiley

  • #52   29. nov 2016 Nå - nu er det jeg tænker, mon vi kan få noget dokumentation for #59 + #60, synes det begynder at blive interessant nu smiley smiley smiley

  • #53   29. nov 2016 ja skal vi ligefrem afholde et valg. smiley smiley

  • #55   29. nov 2016 Vi er ikke nået til 59-60 men #52 her på min pc.

  • #56   29. nov 2016 klapper lige fedte og tvinger ham til at spise fårehjerne. smiley

  • #57   29. nov 2016 hvad mener du polysl. Er der flere kandidater, måske Ron. smiley

  • #59   29. nov 2016 Nu skal jeg ikke bære benzin til bålet...

  • #60   29. nov 2016 ja det er hun fedte den eneste ene på en 25 års rejse som ender godt.

  • #62   29. nov 2016 Nu skal jeg fortælle jer noget, som I ikke ved smiley smiley smiley smiley smiley

  • #63   29. nov 2016 HVAD HVAD HVAD, Jetset?????????????????????

  • #64   29. nov 2016 Den kommer senere, jeg har besluttet mig for at være irriterende smiley smiley

  • #65   29. nov 2016 ha Ha du er sq smart så skal vi bare hænge her og vente.

  • #66   29. nov 2016 Keder mig fiser over i Spigo hjerterfri og tæver nogen -er i der nogen af jer?

  • #67   29. nov 2016 Jetset du har altid været a pain in the ass....sagt på den mest dip måde, energi, saglighed, sjov og drilleri, en sko jeg ikke i mit liv ville gå il - eller hedder det skoer i flertal;)

  • #68   29. nov 2016 Nej Polysl det hedder da skøer.

  • #69   29. nov 2016 Mener du skøger? for de udføre jo et rigtigt godt social arbejde så mænd ikke får for meget mellem ørerne.

  • #70   29. nov 2016 Sikke en tanke .Polysl, hvor kom den lige fra smiley

  • #71   29. nov 2016 #67 - OK, er du frustreret smiley smiley smiley

    Bare jeg ikke er the pain in the heart, så går det vel smiley smiley

    Og nej, det hedder ikke skoer, men stiletter og hold dig fra dem og nøjes med at nyde dem smiley smiley smiley


  • #74   30. nov 2016 Jeg kan godt lide kvinder med stilletter for de kan ikke liste sig ind bagfra. smiley

  • #75   30. nov 2016 Jeg har ingen truede dyrearter, lever i bedste velgående smiley smiley

    Og rigtig Ron, hvad er mon dine tanker smiley smiley

    Nå Polysl, ingen overraskelser til dig smiley smiley


  • #76   30. nov 2016 Må indrømme jeg hader stilletter så kæresten har ikke en, der er så mange andre sko hun har tror det er omkring 20 par -hvad fanden bruger de dem til?

    Jeg har et par pæne sorte sko og 1 par ørken støvler og 3 par sandaler for jeg går i 99% i sandaler - ingen sure tæer en frisk fod når dagen er slut.


  • #77   30. nov 2016 Jetset

    Fik en tatoo i Israel men den var væk efter 3 uger- henna smiley men vi har set eksempler hvor de går galt - ikke fra Danmark men udlandet til følge at få arme og ben amputeret pga. koldbrand. Jeg kunne sagtens forliges med en tatovering på skulderen og jeg tror nok jeg får en på et tidspunkt når jeg enten er pissefuld eller i humør til den. Men så bliver den i sort.


  • #78   30. nov 2016 jetset

    Kvinder er i sig selv en overraskelse til tider - svære at læse og man skal helst læse dem før de siger noget.

    eksempel...

    Nej hvor tagrenden er fyldt? siger hun....

    Kig mellem ordene og oversæt...

    Flyt din dovne røv og tag stigen og rens tagrenden.

    Men det kunne så give den ide at man skriver en bog så man i det mindste har en oversættelse af hvad de siger eller hentyder til.


  • #79   30. nov 2016 #78 - jeg vil tildels give dig ret, kvinder kan være kryptiske, men mænd er tilgengæld let at læse og såre enkelt, det holder jeg meget af smiley

    Polysl, jeg tror ikke du deler den med mange #76

    Og mht tatoo, så synes jeg stadig det er pænere til mænd overtatoverede kvinder ser efter min mening rædselsfuld ud, kan ikke forstå, hvordan de kan ødelægge deres hud på den måde.


  • #80   30. nov 2016 jetset

    Nu skal jeg ikke dele med andre omkring stiletter for det er jeg ligeglad med, men hun kommer ikke med de der "knive."


  • #81   30. nov 2016 "Knive" - det kan du selv være smiley - men det kan være, det også ville se forkert ud, det er ikke alle kvinder, der går i stiletter, nogen er til Jesussandaler smiley

  • #83   30. nov 2016 fedte

    Købte et par i Kvickley før det blev taget af hylden og sked en stor lort på dem og kaldte det kunst - det billede blev taget af efter 2 min...så det kunsteriske er så som så her i det for nogen smørhul.

    andre kan skide i en dåse og slippe godt fra det som Merde D Artiste

    ((citat

    blev skabt af kunstneren Piero Manzoni i 1961. Kunstværket bestod af 99 dåser med hver 30 gram af Manzonis egen afføring, som han prissatte efter den gældende guldpris. HEART ejer én af disse dåser.

    //citat slut


  • #84   30. nov 2016 Ja, hver sin smag smiley

  • #85   11. dec 2016 Nå for hulan, nu rodes der lidt mere på Bryggen, når vi stikker en vis del frem, kan vi risikere at få taget temperaturen, og du skal ikke være sart, det er ikke altid roser du får, det kan også være rådne æg.

    Men uanset hvad, Linse, så er jeg meget enig med Karen Thisted, sorry - hvad forventer du egentlig, at vi skal synes om din og Mikkels opvækst, du har ikke min sympati for Mopper. Du har nok fortrængt, hvad du følte dengang du skulle ud at lede efter din mor på div. værtshuse ....

    http://www.bt.dk/kendte/rasende-linse-kessler-til-karen-thisted-efter-mopper-klumme-du-har-pisset-paa-den-f


  • #86   11. dec 2016 Ja der var mange svigt og egoisme fra Moppers side, men du ved nok Jetset at børn af misbrugere er de mest loyale der findes, de vil gøre alt for at vinde den kærlighed de mangler.
    Derimod står så forkælede børn der er meget mere ego centrerede, det er et problem men begge dele.
    Men jeg ved ikke hvad jeg skal mene om Karen Thisteds angreb, er det ikke lidt mærkeligt. Jeg forstår stadig ikke hvad hun har med den sag at gøre, hun skulle gå op i de sager der finder sted i dag, forsømte børn har der altid været.

    Og det ser jo ud til at det gik godt med den familie i de senere år, så lad dem dog være Karen.


  • #87   11. dec 2016 Ja, Kisser - det er jeg enig i med svigt, men nu har de valgt at være offentlige personer og fortælle om hele deres liv, opvækst på godt og ondt og meget mere. Karen Thisted er skribent på BT og har så valgt at skrive om det, det kan vel ingen fortænke hende i. Oplysningerne kommer jo fra hestens mule og hun har så sandelig ret i, at sådan en opvækst gik ikke i dag, havde jeg kendskab til sådan noget, blev det meldt, jeg kan slet ikke klare svigt af børn og dyr for den sags skyld.

  • #88   11. dec 2016 Nej jeg kan heller ikke klare svigt når det drejer sig om børn eller dyr.
    Og du har ret i at de er offentlige personer, så de må kunne tåle mosten, alt er ikke bare sort eller hvidt.
    Men jeg har altså et lidt blødt punkt for Linse, hun er så ærlig og umiddelbar, og er ikke bange for at udstille sig selv, men jeg tror også at hun har et beskytter gen, og har fortrængt sin barndom, har måske set den i et lidt gyldent skær. smiley

    Men ingen tvivl om at hun elskede Mopper betingelsesløst og er i sorg, så hun er hudløst ked af det, derfor rammer det hende ekstra hårdt. smiley

    Men som du selv påpeger så er hun nødt til at finde sig i angreb, når hun selv har åbnet døren til sit liv, for hele Danmark, eller dem der gider at se det. smiley


  • #89   11. dec 2016 Ja, jeg er heller ikke i tvivl om, at hun er i dyb sorg, alt det hun og Mikkel aldrig fik, nemlig det vigtigste af alt en tryg opvækst og så ovenikøbet får hun det så igen efter Moppers død, det bliver nok ikke sidste gang.

    Og ja, Linse er som en åben bog, det kan vi være privat og Linse har så valgt at være det offentligt, der er konsekvenser på godt og ondt. Måske kunne hun lære lidt af Mikkel, han har valgt at være privat mht privatlivet, men hun har meget brug for at blive set og blive bekræftet, den bekræftelse hun aldrig fik i opvæksten - ar på sjælen, det er jeg ikke i tvivl om.


Kommentér på:
Mopper er død

Annonce