{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

HVORFOR RÅBER I ?? {{forumTopicSubject}}

Dette er i bund og grund et lille problem og måske en smule småligt og formynderisk af mig at tage det op....

Men hvordan kan det være at nogen føler trang til at råbe højt hele vejen igennem deres tekst ???

Kan i ikke bare nøjes med at bruge den fremhævede tekst-funktion til lige præcis det tekstudsnit som skal fremhæves i forhold til resten af teksten ???

Der er jo heller ingen der skriver HELE DERES TEKST MED STORE BOGSTAVER!!!... vel? smiley smiley

Faktisk ødelægger i bare jeres egen mulighed for at "berige" jeres tekst og gør det sværere for jer selv at udtrykke jeres præcise mening. smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVORFOR RÅBER I ??
  • #1   14. nov 2016 Hej Fister, du er sandelig ude med den store rive hva, er det så forbryderisk at skrive sin Overskrift med stort det vil jeg ikke have det dårligt med, nogle revser og taler lidt ned til folk, så som, at fortælle dem at de ikke er rigtigt kloge fordi de tror på noget, Det være sig nummereologi, religion, eller tarotkort.
    Det er godt at vi kan diskutere, men ikke i orden at blive betegnet som idiot fordi man ikke har samme mening som dig.
    Hvis du kan bevise at der ikke er noget at tro på så ville jeg skifte over til ateisme med det samme, men lige så lidt som jeg kan bevise at det findes, lige så lidt kan du bevise at det ikke findes. Og det er der vi har forskellige opfattelser af tingene.
    Folk må tro på hvad de vil, bare de opfører sig ordentligt.
    At så jeg vil give dig ret i at religion er skyld i næsten alt ufred i verden er en anden sag, det er når folk bliver fanatiske, det er ikke godt.


  • #3   14. nov 2016 Nu er det jo ikke en enkelt overskrift skrevet med store typer eller fremhævet skrift jeg har det lidt svært med....

    Det er derimod når hele ens indlæg er skrevet med fremhævet skrift. Det er temmelig unødvendigt og der er sgu lidt "ulven kommer" over det.
    Den fremhævede skrift mister lissom sin effekt og mening hvis man skriver alting med den... smiley smiley
    Jeg nægter at skrive nogle navne, men hvis i scroller nogle af de foregående tråde igennem, er jeg ret sikker på at i forstår hvad jeg taler om...

    Angående mine udgydelser om mit ateistiske livssyn, mindes jet ikke at have kaldt nogen for idiot fordi de tror på , efter min mening, underlige uvidenskabelige teorier.... ?? smiley Mit præcise ordvalg var vist bims i låget... smiley smiley

    Angående bevisførelsen for at "gud", og andre lige så fantasifulde indslag i menneskehedens historie, så vil jeg mene at det er op til dem der har fundet på det og fremturer med det, at bevise deres eksistens. Ellers skal seriøse videnskabsmænd spilde aaalt for meget godt krudt på at tale disse personer, med en hvis grad af "bims i låget", til fornuft... smiley smiley smiley
    Men det var lige et sidespring og slet ikke det tråden handler om... smiley


  • #5   14. nov 2016 Jeg er blind overfor det som er skrevet med stort, men jeg giver dig ret i det ikke er nødvendigt da man har (B) som funktion som giver samme resultat.

  • #6   14. nov 2016 PRÆCIS Annella - eller hvem du nu er... smiley

    Aviserne bruger alle de forskellige muligheder som som tekst har, for at tydeliggøre meningen med det de skriver....

    De skriver netop ikke hele teksten med "fed" eller STORE TYPER ! smiley

    Eksempel :

    Nu må du lige stoppe, Annella...

    Nu må du lige stoppe, Annella...

    NU MÅ DU LIGE STOPPE ANNELLA...

    Nu må du lige stoppe, Annella...

    Måske ikke lige det bedste eksempel, men det er fire linier der er stavet ens og dog med en lidt forskellig mening... smiley


  • #9   14. nov 2016 Åbenbart... smiley

    Et andet godt trick er at bruge et af de små gule ansigter (emojis) i ny og næ....

    De kan tydeliggøre om et skrevet udsagn er ment som en spøg, om man er vred eller måske bare er ironisk...

    Nu stopper du med dit pis, Fister.... smiley

    Nu stopper du med dit pis, Fister.... smiley

    Nu stopper du med dit pis, Fister.... smiley

    Her kan vi vel også godt blive enige om at meningen ikke er den samme...Eller..?? smiley

    Det hele drejer sig om at tydeliggøre meningen med sætningen og dermed undgå de misforståelser der ofte opstår når man udveksler meninger uden at kunne høre tonefaldet eller se et ansigtsudtryk....

    PS. Jeg er Carsten Hansen, født i '67, hankøn og til tider temmelig irriterende.... Og det har jeg altid været... smiley smiley


  • #10   14. nov 2016 Alis hvorfor det??

    Man kan bare bruge CTRL+ Mousewheel op og ned til at forstørre teksten


  • #12   14. nov 2016 Fister har ret, han skal hænges senest kl 18 smiley

    Men en overskrift skrevet i VERSALER er ikke at råbe imo, men at skrive med versaler i brødteksten er at råbe, forstod du den, Fister smiley smiley

    Før vi fik B, blev det, som skulle fremhæves skrevet med streg under, den funktion har de ikke her, men det er nok fordi B har overtaget.

    Jeg husker også engang, der var en her, som blev korrekset, at de gerne ville have S&S bogstaver i overskriften.


  • #14   14. nov 2016 S&S hvad?

    er det sado kistisk system smiley


  • #15   14. nov 2016 Skulle det så ikke være S&M smiley

    Det betyder: Store og Små bogstaver smiley


  • #16   14. nov 2016 Troede bare at jetset var lidt fræk smiley

  • #17   14. nov 2016 Arghhh PIS ! Så blev det lige pludselig en tråd om småpervers sex... smiley smiley

    Aldrig skrive S&M i en tråd der ikke handler om sex... smiley smiley


  • #18   14. nov 2016 hæ fister smiley

  • #19   14. nov 2016 Uhaaa aaaltså, der kan man bare se, hvad der kan ske af misforståelser på skrift smiley smiley KH lidt f r æ k smiley

  • #20   14. nov 2016 Øhhhh ???? smiley

    Så blev endnu en person lige frosset... Hvorfor nu det ??
    Der er godt nok nogle "små" mennesker, med urimelig meget magt, her inde.. smiley
    TAG JER DOG SAMMEN ! smiley


  • #21   14. nov 2016 de er latterlige....de kan sgu da læse det hele igennem som på ingen måde indikere i strid med regelsættet her... Hold da kæft

  • #22   14. nov 2016 Hvor længe vare en frysning? er det i Rusland de bliver sendt til - Sibirien? Gulag? små bambus stykker ind under neglene?

    det ville være betimeligt at på gældende admin tilkendegiver sig så vi kan se hvem tomaterne skal smides.

    Nej det tør tøserne ikke...så hellere nakke i det skjulte - jammerligt

    det kan også være en gammel gut fra Morten Koch tiden eller en som læser Holberg med at moder er en sten fordi hun ikke kan flyve. I DDR var man nok mere strikse fordi man ikke lige ville ?????


  • #23   14. nov 2016 Måske ordet eller sætningen er forbudt her S&M, smøre madder er det forbudt????

  • #24   14. nov 2016 S&M, S&M, S&M - jeg smøre hele pladen fuld....madder, madder er det så let at lave smadder...

  • #25   14. nov 2016 SE ! Nu har i sgu også gjort Polysl vred... smiley smiley

  • #27   14. nov 2016 I skal bare vide at jeg nok er sygemeldt de næste par dage, og at jeg derfor keder mig og derfor har tænkt mig at bruge UENDELIG meget tid til at plage jer med mine meninger.... ISÆR dem som jeg er uenige med smiley smiley

    NYT EMNE !!!

    http://www.baboom.dk/forum/kommunikation/319157-hvorfor_er_i_her___


  • #29   14. nov 2016 Ja nu gik polysl da helt agurk, men det er også ærgerligt med den frost/

    Nå men tilbage til emnet, jeg ved hvorfor der er nogle der skriver med den b funktion i nævner. det er fordi de er svag synet,


  • #31   14. nov 2016 Ja... Den satans frost.... smiley
    Nå, men de lover da tø-vejr nu og de næste mange dage ud i fremtiden.... Så må vi jo bare se om ikke også Jetset "tør op" igen på et tidspunkt.


  • #33   16. nov 2016 Det får man aldrig at vide.... Heller ikke hvis du spørger administratoren der har gjort det...

  • #34   16. nov 2016 Helle N spørg SUPPORT og kom tilbage og fortæl os det, men hvorfor synes du jeg er interessant, du er oprettet i feb 2015, følger 1 og 7 svar, så skulle du lige slå ned i denne her tråd, spøjst smiley

  • #35   16. nov 2016 Velkommen tilbage i varmen... smiley

  • #37   16. nov 2016 Du snakker af erfaring, Helle N - fortæl fortæl smiley smiley smiley

  • #39   16. nov 2016 Så så Jetset.... Roooolig nu... smiley

  • #40   16. nov 2016 Jeg råber ikke, jeg visker kun smiley smiley

  • #42   16. nov 2016 Man kan faktisk godt få en forklaring..... Hvis man anstrenger sig, jeg har prøvet det, og måtte erkende at min frysning nok var ok.... Jeg havde skrevet noget i en brandert, som jeg havde glemt.....
    Men ok, der er ikke højt til loftet herinde..... Andre steder havde man som regel bare slettet inputtet, men her er der kontant afregning ved kasse 1.


Kommentér på:
HVORFOR RÅBER I ??

Annonce