{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

help {{forumTopicSubject}}

jeg har en familie der ikk viser interesse for mig jeg høre aldrig rigtig fra dem jeg blev far for 4 måneder siden ikke engang har det interresse kun på facebook de ringer aldrig og høre aldrig om de må kigge ud på en kaffe men når jeg så ringer til dem invitere de så mig op men jeg føler bare de gider ikk gøre noget for at se mig eller min datter eller kæreste hvad gør man i sådan en siotion eller er det bare mig det har stået på i seks på jeg boede i randers i et par år de var der oppe en gang og det var til min 20 års fødselsdag jeg håber ikk det mig der er noget i vejen med


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  help
  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 404
    #1   31. jan 2012 først starter du med at sætter nogle punktummer og holder lidt pauser når du skriver.

    derefter så fortæller du dem at de kan skride ad helvedes til da du elsker din kæreste og jeres barn og det er med dem at du vil have din fremtid.

    Bare rolig, om nogle år skal de nok komme til dig, har selv været igennem noget lignende, bare uden et barn.


  • #2   31. jan 2012 Allan R - Fordi du selv har været igennem det, og dine valgte at komme til dig, betyder det jo ikke at det også er tilfældet her smiley

    Lars J - Har du overvejet at snakke med dem om det?
    Mine forældre kommer heller aldrig medmindre jeg invitere, og det er ikke fordi de ikke vil se mig, men det er bare ikke noget de tænker over. smiley
    Det genere dog ikke mig, jeg ringer bare og invitere.


  • #3   31. jan 2012 okay, jeg invitere dem tit og de siger de kommer men høre ikk noget fra dem aligevel den dag det er aftalt de ringer ikk eller noget om helst

  • #5   1. feb 2012 Nej det gør de ikk

  • #6   1. feb 2012 Nej de kommer ikke når de siger de kommer det og konfrontere dem skaber bare ballade

  • #7   1. feb 2012 min kæreste gav mig faktisk det samme råd hun havde jeg lagt et billede på facebook hvor min mor lige havde kommenteret hey tak for besøget selvom jeg intet har sagt om at jeg kom de lovede og komme igår hvor jeg intet har hørt udover hun skrev hey tak for besøget selvom de sku ha været ude ved os igår

Kommentér på:
help

Annonce