{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folkekirkens Nødhjælp...
  • #1   12. feb 2009 og

  • #2   12. feb 2009 Så ved man da hvilken dag man skal lade somom man ikke er hjemme..

    Bryder mig ikke om at folk kommer med raslebøsser og nasser penge.. hvis jeg vil donere til dem skal jeg nok gøre det.. og det bliver ikke før at jeg er 100 på pengene går til det de siger det går til..

    Derfor støtter jeg kun når jeg er helt sikker på pengene går til det de siger det går til..


  • #3   12. feb 2009 T.J.: Er det ikke lidt lavt at du hellere vil lade som om du ikke er hjemme end at give 5 kr. og så måske hjælpe et andet menneske som ikke selv har mulighed for at få mad.

    Mads: Jeg har fødselsdag den dag men jeg regner stærkt med at jeg selv skal ud og samle ind.


  • #4   12. feb 2009 dennis S - Lavt? Næ, hvis jeg skal give en 5'er til alle hjælpe organisationer der beder om det, så skal jeg godt nok tjene en hel del mere end hvad jeg gør nu..

    Jeg hjælper hvor jeg ved hvad pengene går til, og det har flere gange været oppe at organisationer som dansk folkehjælp betaler løn før de betaler til hvad de mennesker skal bruge..

    Næ, så istedet hjælpe herhjemme hvor der hjælpes kan istedet for at betale for transport, løn, osv..


  • #5   12. feb 2009 Jeg tvivler på at der er så mange hjælpeorganisationer, der spørger dig om hjælp, til at du kan blive fattig af det. Men det er jo så din mening. Jeg synes bare at danskere er så rigt et folkefærd, så fordi man giver en 5'er væk i ny og næ, så er det jo nok ikke lige det der vælter ens økonomi.

  • #6   12. feb 2009 er ego... så vil 1000 gange hellere hjælpe folk herhjemme... !!! eller redde en panda eller what ever smiley

  • #7   12. feb 2009 i stedet for at hakke på hinanden, så glæd jer i det mindst over, at man kan hjælpe..... så er det sku lige meget hvad det er...

  • #8   12. feb 2009 mads: vi hakker ikke på hinanden. jeg prøver bare at forstå, hvorfor der er nogen mennesker som mener at de bliver rippet på det groveste, fordi de giver 5 kroner væk til fattige mennesker.

  • #9   12. feb 2009 fair nok...

  • #10   13. feb 2009 dennis S - man kan jo ikke tænde for tv'et uden der er nogle hjælpe organisationer der spørger efter penge, de sider jeg færdes på er der også reklamer for det ene og det andet rednings-noget der også gerne vil have penge..

    Så jo, der er rent faktisk mange der spørger..

    Jeg er på skoleløn, og får mindre end hvad man får i SU, og jeg skulle også genre have råd til at leve (mad, husleje og alm. regninger)


  • #11   13. feb 2009 Så er der sat kryds i kalenderen så hunden kan gå løs og batterierne i ringklokken kan pilles ud !

Kommentér på:
Folkekirkens Nødhjælp...

Annonce