{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.786 visninger | Oprettet:

sige noget frækt {{forumTopicSubject}}

Hej med jer...

Jeg står i et mindre problem som jeg tror i kan hjælpe mig med... Når jeg er i seng med min kæreste synes jeg det er helt vildt frækt når hun siger noget frækt til mig, og jeg vil også meget gerne sige noget frækt tilbage, fordi det vil hun gerne have også... men jeg ved sgu bare ikke hvad jeg skal sige ude over "du er fræk" og "du gør mig fræk" og sådan noget i den der stil... har i ikke nogle forslag til hvad man ellers kunne sige?

og det må gerne være seriøst, tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sige noget frækt
  • #1   16. dec 2008 øh.. prøv med "jeg vil stikke min kødpølse ind i din grotte"

  • #2   16. dec 2008 skub den pølle ud

  • #3   16. dec 2008 bare råb hårdere ? smiley

  • #5   16. dec 2008 Selv må jeg sige det er lidt sådan "WHAT?"
    Når man ligger med tøsen og hun bare kommandere "Gi mig din PIK.!!" og den slags.
    Så hellere intet sige og bare gøre det smiley
    Men plejer bare at sige det hun laver føles godt når det gør det og den slags og om vi skal prøve en anden stilling eller sådan.


  • #6   16. dec 2008 Rødgrød med fløde"? Eller "Ja kom så din beskidte møg skøge, knep mig"? ;P
    Eller bare start blødt ud med at kommenter hende på hendes udseende og feminitet så hun bliver en eller anden lystfrådende "Freja"? smiley Altid et sikkert sted at starte.

    Du er straks mere på spanden hvis hun begynder at remse op hva hun skal huske og købe ind eller snakker om rengøringsartikler og børnenavne.. :S

    Synes nu det meget frækt når de presser en ind til sig og bider en lidt i øret og hvisker en ind i øret hun vil have man kommer oppe i hende osv. Som mand er der et eller andet tilfredsstillende ved at hører det på et meget primitivt hulemands stadie bagerst i hjernen for så ved man man er ønsket..

    Med de rette kærtegn på diverse steder så plejer generel samtale ikke at komme på tale, så er det nok nærmere naboen der kigger bekymret på dig næste morgen og spørger om du er okay fordi han kunne hører nogen skræmmende lyde igår nat.. *ups*

    Lad dog vær med at tage hende med i banken til et møde med din bankrådgiver hvis i har sådan en lille leg med at kører hinanden op i højere gear hele dagen uden at må have sex, altså berøringer osv. Man går jo med til hvilken som helst rente i den bank bare for at komme ud i bilen og opnå det klimaks man har gået og drømt om hele dagen pga. hendes frække kommentarer og berøringer.


  • #8   16. dec 2008 eller hvad med når du er kommet så hvisker du hende blidt i øret "jeg har aids" ?

  • #9   16. dec 2008 tak for svarene alle sammen... jeg tror da jeg kan bruge noget af det smiley jeg må i gang med at kommentere hende på den pæne måde og foreslå nye stillinger smiley jeg takker og bukker

  • #10   16. dec 2008 bukker, ja det gør du vel hehe

  • #11   16. dec 2008 hehe aaarh Kevin du er sådan en baryler smiley

  • #12   16. dec 2008 Øhmm...altså set fra en pige af, så er det altså også frækt/godt at blive talt frækt til en gang imellem..om du så kommentere hvor god hun er eller visse dele på hende. Bar husk, sig kun hvad du mener..ellers skuffer du bare mere.

  • Dennis W
    Dennis W Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 99
    #13   16. dec 2008 Den der "Åhh hvor er du varm.. og våd skat.. åhh..du tænder mig så meget!.. Du er så stram! Det føles SÅ godt" den plejer at være okay, er mine erfaringer..


  • #14   16. dec 2008 cheese

  • #15   16. dec 2008 Bakker fuldt op om Christian G der lige ku uddybe det bedre end jeg orkede (:

  • #16   19. dec 2008 hvis ikk det kommer naturligt til dig at tale frækt til hende, er det måske bare ikk dig*? smiley

  • #18   22. dec 2008 prøv og sig.....puha skat du har et sjovt hoved.

    eller vis du kan sige som en stiv svensker i stormvejer.

    nej nej prøv med tyske by navne det virker. det skriver jeg under på.....

    eller det seriøse. skat jeg skal skide...
    eller er det dig der lugter....

    jeg siger det en gang imellem til mig kærste. hun bliver godt nok sur men jeg får den villeste griner på.

    men set i bagspejlet er det nok ikke nogen skide god ide....bare glem det....


    god jul


Kommentér på:
sige noget frækt

Annonce