{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kviklån
Står du og mangler penge til de sidste par dage i måneden? Kvik lån er et nemt og hurtigt lån, hvor du modtager de lånte penge indenfor kort tid. Se udvalget af kviklån på pengepartner.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søde beskeder (mest til pigerne)
  • Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

    Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #1   28. sep 2008 Kom med et af dine bud du selv syntes er søde..
    Så skal vi kommentere dem


  • #2   28. sep 2008 Morten N: haha derfor spøger jeg pigerne smiley


    Tilde N: hmm

    "lige nu sidder jeg og drømmer om der pefekte, og hver gang jeg ser noget, ser jeg dig.lige nu sidder jeg og drømmer om der smukkest, og hver gang jeg ser noget, ser jeg dig. lige nu sidder jeg og drømmer om der sødeste, og hver gang jeg ser noget, ser jeg dig. lige nu sidder jeg og drømmer om den jeg elsker, og hver gang jeg ser noget, ser jeg dig."

    var så den lidt korte version


  • #3   28. sep 2008 Laerke .: han skriver den til den omkring de 40, de ved godt det er sidste udkald smiley

  • Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

    Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #4   28. sep 2008 Den ville ikke gøre noget ved mig..
    Den er for sukkersød - alt få tegnefilms agtig!

    Korte beskeder som:

    Savner dig skat (og kun det - ikke andet)
    Holder af dig flotte
    I aften vil jeg forkæle dig særllig meget.

    Eller noget lign.


  • #5   28. sep 2008 Daniel.æ

    Den besked er måske lige sukkersød nok til min smag smiley


  • #6   28. sep 2008 Tilde N: ja sådan er folk jo forskellige smiley nogle kan lide sådan en besked, det kan de fleste hvis jeg skal være ærlig, men ja sådan noget skriver jeg også alt efter humør, hvor og hvornår smiley

  • #7   28. sep 2008 Morten N:
    af hvad jeg har erfaret
    så når jeg er mig selv siger jeg er masse sødt, det er ikke noget jeg øver det er noget jeg bare skriver når det er der og sende til den man nu er sammen med


  • Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

    Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #8   28. sep 2008 Mere behøver man heller ikke skrive..

    Alt det der sms fis kan bare blive alt for meget - wader..
    Heller sige det irl, det virker dobbelt så godt og stemningen stiger..


  • #9   28. sep 2008 jaja selvf. jeg siger også min mening, jeg giver ikke hende ret i alt selvom jeg nu elsker hende, hun skal da stadig vide jeg også har en mening, men skrue lidt ned for det søde og den er der

    Tilde N: AMEN!!! smiley


  • #10   28. sep 2008 det er jeg også, jeg har aldrig forsøgt at lave om på mig selv over for en pige, jeg er en dårlig løjner så det er opgivet at jeg ændrer ved mig selv hehe

    men ingen er den perfekte, nogle kan lide modspil, andrer kan godt lide sådan en lang besked som jeg skrev øverst osv. folk er forskellige og det er det der gøre livet sjovt at leve smiley


  • #11   28. sep 2008 den øverste besked den ville have kæmpe succes hos mig, men jege r også meget romantisk anlagt....

  • #12   28. sep 2008 Tante Lilla C: velkommen i klubben smiley jeg skriver alt for meget af sådan nogen hehe

  • #13   28. sep 2008 Daniel:
    jeg får ALT ALT ALT for lidt af den slags.....


  • #14   28. sep 2008 der er nogen som ikke er så gode til det, men er gode til noget andet

    fx. mig, jeg kan skrive sindsyg (måske for) søde beskeder, men jag har bare svært ved at scorer er gennert som bare pokker smiley


  • #15   28. sep 2008 Daniel:
    Din stakkel... Alt efter mit humør kan jeg være mægtig genert eller enormt udadvendt..


  • #16   28. sep 2008 jeg er først rigtig udadvendt når jeg har snakket med personen, det gælder lige med at bryde isen, når den er brudt kan jeg næsten ikke holde kæft xD

  • Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

    Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #17   28. sep 2008 Du spurgte selv efter vores mening...

  • #18   28. sep 2008 jaja selvf. og jeg tænker også over det, er ikke sur over at få afvide jeg måske giver den for meget, jeg tager imod det jeg får smiley

  • #19   28. sep 2008 Daniel: Sådan ahr jeg det også nogen gange... Er jeg fuld så er jeg uanset hvad udadvendt... hehe...

  • #20   28. sep 2008 haha AMEN!!! lige så snart man drikker lidt mister man alle hæmninger haha

  • #21   28. sep 2008 Daniel:
    Fuldstændig.... Mit "problem" er bare at jeg stadig tænker lige så klart som hvis jeg havde været ædru (spørg mig ikke hvordan det kan lade sig gøre) og det uanset hvor meget jeg hælder indenbords... Ligesom jeg heller aldrig få tømmermænd...


  • #22   28. sep 2008 haha samme her, har aldrig været så fuld at jeg har kastet op eller ikke har kunne huske hvad jeg har lavet haha og hver gang er det sådan at jeg opfører mig meget normalt, bortset fra jeg selvf. er lidt mere med i det hele

  • #23   28. sep 2008 Daniel: Jepp jeg er sm regel frisk på det meste når jeg drikker ogahr heler aldrig kastet op.... Synes det er nasty... Der er nogle få personer hvor jeg er villig tila t stille op og holde hår - om nødvendigt - og tage mig af dem bagefter... Men resten kan rende og hoppe de er selv uden om det....

  • #24   28. sep 2008 ..» micalicious | v0ldlaekker .: jeg skriver sådan om det er en flirte eller ej smiley men du jeg søgte vr mere eksempler på søde beskeder (ikke for at kopier) for at jeg kunne se om jeg lå i nærheden eller hvad en sød besked eller kunne være smiley

  • #25   28. sep 2008 Tante Lilla C: synes det er uhyggeligt vi minder meget om hinanden :S haha men selvf. nogle skal tage sig af dem der ikke kan finde grænsen mellem sjovt og "nu skal jeg kaste op!!!"

  • Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Svar: 1
    #26   20. jun 2010 Her er nogle..
    -Manon jeg holder så ubeskriveligt meget af dig. Det er helt vildt. Når vi to er sammen er der intet sted jeg hellere vil være."

    Og den her:
    "Du får mig til at glemme alt andet, når jeg er sammen med dig."


  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #27   17. okt 2013 Hvad med det har smiley




    Uanset om vi er 1000 Km væk fra hinanden, ville jeg altid kunne mærke din kærelighed.. Du er mit alt Mus!!.. Ville vise dig frem for hele verden. Du er mit guld og ingen skal tage dig fra mig INGEN!. Elsker dig min pige.. Mere end noget andet.. Du er den pige, der gør min dag bedre.. Den pige som gør mit liv til en drøm. Har været forelsket i dig lige siden jeg så dig første gang, men har altid vidst at sådan en pige som dig skulle gøre mit liv bedre. Jeg ville skabe en verden for dig som du kan være dig selv i.. Ville vise dig hvor højt jeg elsker dig.. Ville stå ved dig dag og nat. Forlader dig aldrig min pige og står ved dig når du har brug for det! Ville altid være din dreng smukke:)<333 http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4&feature=related


  • #28   24. okt 2013 Jeg vi nu give Tilde N ret. Jeg har det helt på samme måde!
    Men det afhænger også virkelig meget af hvor langt henne man er. Har pigen ikke fået ordentlig følelser for dig endnu, vil det kun skræmme hende væk. Helt væk. Men er hun begyndt at få følelser for dig vil det kun bringe hende tættere på dig når du skriver korte søde beskeder. Der findes intet bedre:)

    Martin H:
    Hvis du nu stoppede efter anden sætning "Du mit alt mus! <3" og så tilføjede sangen, så ville det være det perfekte. Men det der med de der lange romaner, den holder ikke helt.
    Man må godt fortælle hvad man føler for hende, men man behøver ikke fortælle alt der forgår i hovedet:)


  • #29   24. okt 2013 Too much.

    Gider ikke det der sukkersøde halløjsa der tangerer til poesi. Det virker alt for nemt og ikke som noget, der kommer fra hjertet - nærmere noget der er tyvstjålet fra nettet, film eller diverse kædebeskeder.

    Næh nej, så hellere en personlig besked med egne ord.


  • Erik Platz M
    Erik Platz M Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #30   12. aug 2014 Den er simpelthen genial "Lige nu"Sendte den til min kæreste med udtagelse af "jeg elsker dig"det skyldes jeg lige har mødt hende.MEN den tog virkelig kegler <3så tak for at jeg lige måtte hapse den.
    Hils fra den taknemmelige.


Kommentér på:
søde beskeder (mest til pigerne)

Annonce