{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Hvor er Folks egen selvrespekt? {{forumTopicSubject}}

Hvor mange indlæg blir der ikke lavet her på baboom af folk der ender i et forhold hvor enten den ene eller den anden er utro? Utallige mange kan jeg ihvertfald sige! hehe. Men Hvad sker der for folkene? Har de ikke selv en mening? Har de ikke selv respekten til at se hvad der er rigtigt og hvad der er forkert? Hvorfor skal alle andre på baboom bestemme hvem der skal droppe hvem og hvorfor? Hvor svært kan det være selv at vælge? Folk kæfter op om at deres kæreste har været utro? men alligevel skriver de at de elsker ham/hende der har været det :S ?

lige et lille tanke stykke herfra. smiley Kom gerne med jeres mening?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er Folks egen selvrespekt?
  • #1   15. sep 2008 ja men hvorfor desideret begynde at spørge vildt fremmede personer om hvordan deres liv skal udvikle sig? og deres forhold? Det har man da venner til.?

  • #3   15. sep 2008 ja det bør ikke være noget man råber op om :S

  • #7   15. sep 2008 HØRT!
    selvfølgelig har mange problemer i forholdet...men at man ligefrem skal sidde og tude/ brokke sig herinde og spørge folk man aldrig har set/kender om hvad man skal gøre...så syns jeg sq vi er nået grænsen-
    Det er åbenbart ikke alle der har venner/familie der kan hjælpe?!

    desuden er der jo altid to sider af en historie.....X)


  • #11   15. sep 2008 altså jeg var min x kæreste utro og mig der slog op... jo jeg elskede ham stadig, selvom jeg gjorde det men ikke sådan elske elske..øhm sådan du er min eneste elske...forvirrende...jo tror jeg elskede hans venskab og person men ikke som kæreste der til sidst. han tilgav mig og ville fortsætte, hvor jeg sagde stop og slog op... bar elige for at minde nogen om at det ikke kun er mænd der boller uden om!

    men til svar vil jeg sige at nogle af dem der opretter de indlæg, ja de tænker sig ikke helt om. jeg spurgte da ik vildtfremmede folk om det der skete. jeg gjorde det op med mig selv.


Kommentér på:
Hvor er Folks egen selvrespekt?

Annonce