{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.528 visninger | Oprettet:

Hjælp, skal på "date"! {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen!

Jeg står i den situationn at jeg skal på en date med en rigtig sød pige her i nærmeste fremtid, hun bor et stykke væk fra mig så vi har aftalt at jeg skal sove hos hende.
Dte skal siges at jeg ikke har mødt hende før, andet end pr sms, en masse lange breve, og snakket en masse i tlf med hende. Selvfølgelig set billeder smiley

Meen, nogle gode ideer eller fifs til mig, det er virkelig lang tid siden jeg har haft med en pige at gøre så føler mig lidt lost og uopdateret smiley
Skal jeg være en rigtig gentleman og møde op med blomster en gave eller andet, ville det være "for meget"?
Ellers gode råd og andre erfaringer, HJÆÆLP smiley

Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, skal på "date"!
  • #1   13. aug 2008 når i har aftalt du skal sove der er den vel i hus selvom jeg vil mene det får hende til at virke lidt dåse agtig

    hvis du ikk kender hende mere

    men fuck da det


  • #2   13. aug 2008 jeg har ingen råd. desværre. jeg har haft fast kæreste i 3 år.
    men kan godt huske at jeg havde det på samme måde den gang, jeg skulle på date med en jeg ik havde set før. hehe
    held og lykke med det, og håber det går godt.
    men ellers bare tag det roligt og tag tingene som de kommer. ss


  • #3   13. aug 2008 Ja en lille ting/gave til at give når i ses, er en god idé.
    - Og ellers, så bare vær dig selv, så godt som du kan i så fremmed en situation. Hvis du udgiver dig for andet, ender du jo muligvis med at skulle gøre det resten af livet.

    Derudover vil jeg sige, at du nok ikke skal være alt for påholdende eller hvad man kalder det. Tag det stille og roligt, så i ikke tvinger et forhold i gang. Lad det ske hvis det sker.


  • #5   13. aug 2008 Det var samme måde jeg mødte min mand på i sin tid.... Det kan lade sig gøre at møde kærligheden på første date. Jeg havde da osse sagt at han kunne overnatte, men ikke med henblik på sex.. med henblik på at man måske kunne drikke en øl eller to for at slappe lidt af og vise hvem man er. Der er jo altid en sofa hvis man ikke mener man kan sove ved siden af hinanden.

  • #10   13. aug 2008 Så mange svar på så kort tid, vildt nok smiley
    Syntes nu heller ikke det er "dåseagtigt" på nogen måde fordi jeg skal overnatte der, regner sku heller ikke med at det ender med sex.
    Men tak for de svar jeg har fået indtil videre, både brugbare og knapt så brugbare svar smiley

    Tror jeg vil prøve med en lille blomst som du siger Julie, så må vi håbe at det bliver et hit .D


  • #12   13. aug 2008 Du skal sgu bare være dig selv, ikke alt det sukkersøde pis. Det virker alligevel ikke på første date. Har mødt en del fra nettet og andre underlige steder og de bliver sgu ved med at ringe. Haha. Læg kortene på bordet fra start af så de ved hvad de kan forvente. Klart en fordel at i har snakket meget sammen i forvejen. Så opstår der sjældent pinlig tavshed.

  • #13   13. aug 2008 julie W - lige præcis blondie smiley

  • #15   13. aug 2008 julie W - lyder som om du kun har mødt vatpikke i dit korte liv lol

  • #17   13. aug 2008 julie W - tror jeg ikke du skal regne med søster lystig.

  • #18   13. aug 2008 Puhaa, så mange forskellige holdninger :S
    Jeg vil gå og tænke lidt over hvad jeg skal gøre, syntes det er meget svært nu


  • #21   13. aug 2008 Vil jeg tage og gøre! Maange tor for svarene smiley

  • #22   13. aug 2008 Jamen bare en lille blomst? Det vil jeg overveje smiley

    Jamen det er virkelig MIG der har lyst til at give hende en blomst eller noget i den stil, men er hamrende nervøs, det er helt vild :S


Kommentér på:
Hjælp, skal på "date"!

Annonce