{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.003 visninger | Oprettet:

Kurt  T
Kurt T
Tilmeldt:
28. jan 2007
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270

ja så skete det! :( {{forumTopicSubject}}

var sammen med kæresten i dag,!
kunne godt mærke på hende at det ik var som det skulle være, men hun var glad og det, hun sagde bare hun havde haft en dårlig dag,! da jeg så kommer hjem for en halv time siden, skriver jeg til hende, om hun ik godt ville fortælle mig hvad der var galt, hmm først ville hun ik rigtig men så kom det så ud at hun havde noget hun gerne ville fortælle mig, skal så siges kender min kæreste godt nok til at vide den er helt gal, hun skriver så hun var til fest med sin x i går, som hun slog op med for halv anden månnede siden,!
jeg ved så med det vde samme at den er helt galt, siger så til hende at hun skal fortælle mig det,!
hun skriver så hun havde været sammen med ham! fordi de havde snakket hele aftenen, og var kommet i godt humør, hun siger så bagefter det ik rigtig betød noget, men så få minutter efter skriver hun så at hun havde følser for ham, men at hun også havde for mig, sagde så til hende at det var ikke rigtig noget jeg kunne bruge til noget, hvis jeg vidste at hun ikke havde følser for ham, havde jeg måske set igennem fingerne me det kysseri,!
det er bare mange der siger at det er til udskiftelse, men jeg elsker virkelig den tøs og ville gøre alt for hende,!
hun er det bedste der er sket for mig i meget meget lang tid, efter et rigtig langt forhold som også gik i vasken med utroskab,!
men ja nåå,

hvad skal jeg stille op , hun siger hun vil tænke over det, men ved ikke rigtig, og hvordan ville i gøre for at komme over det hvis det går i den helt forkerte retning,

(ps. elsker stadig rigtig meget den pige, og hun er helt unik)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ja så skete det! :(
  • Wilson Z
    Wilson Z Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 33
    #1   10. aug 2008 Helt enig med alle de andre

  • #2   10. aug 2008 har jeg forstået det rigtigt? Du vil simpelthen vente på at hun finder ud af om det er dig eller eks-kæresten hun vil være sammen med? Jesus christ man. Smid hende dog af helved til? Helt ærligt. Hun er da ikke værd at samle på, hvis hun ikke engang ved hvor hun helst vil være.

  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #4   10. aug 2008 hmm, ja! måske,, bare sådan at det lang tid siden jeg har følt så meget for en pige!! men vil da overveje det kraftigt

  • #5   10. aug 2008 Ja den er jo pisse svær at greje, men som Prinsesse Fede skriver, ville hun da mon så kunne finde på det igen???
    Syntes du skal gøre som DU syntes og ikke lade os andre herinde tage din afgørelse.
    Kan dog kun sige at JEG havde ikke taget hende tilbage - det er min ære for stor til!

    HELD OG LYKKE!!!


  • #6   10. aug 2008 find dig en ny. det kan godt være svært men alligevel.

    En gang utro, altid utro..


  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #7   10. aug 2008 ja, bare svært når man for mindre end to månnede siden slog op med sin x for samme grund, men det var så efter 2 år, og har endelig fået den følse tilbage!

  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #8   10. aug 2008 jeg ved godt jeg burde smide hende ud,

    men ved os det er rigtig rigtig svært,!


  • #9   10. aug 2008 once a cheater - always a cheater

  • #10   10. aug 2008 utroskab skal der slet ikke være i et forhold. ellers er man bare ikke god nok til partneren

  • #11   10. aug 2008 OMFG!!! Du vil vente på hendes beslutning uanset hvor speciel, dejlig, unik, elskende eller noget hun er sååå er hun utro og 100 % det vil gentage sig!

    Der er uanset hvor latterligt det end lyder i dine øre, masser af fisk i havet og også en sød ærlig og dejlig pige til dig som ikke "tager røven på dig!

    Det er skide hårdt men du bliver nød til og spænde hjelmen kommer ind i kampen og afslutte det forhold og kæmpe som en gal for at komme videre.

    Been there done that!

    Ved hvor svært det er men skal gøres!

    Best regards
    Kent


  • #12   10. aug 2008 Hmm velkommen i gruppen..

    Min var bare ikk utro jeg kunne bare ikk holde ham ud pga han snakkede penge hele tiden...

    Men jo ved selv alt for godt at hvis utroskab kan ske 1 gang kan det ske flere gagne...


  • <3 er lidt forvirret <
    <3 er lidt forvirret < Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Svar: 15
    #13   10. aug 2008 ud med hende- og det kan da kun gå for langsomt!!!!!!!!!

  • Mikael N
    Mikael N Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 95
    #14   10. aug 2008 Ja ud med hende. Hun er ikke det værd.

  • #17   10. aug 2008 Markie.. og utro mænd=UD

  • #19   10. aug 2008 Stod selv i samme situation for ét år siden, efter et fire år langt forhold. Selv den dag idag, kan det være svært for mig at stå overfor hende. Ikke fordi jeg er sur på hende. Følelserne vælter bare frem inde i mig, for hun var ved mig igennem tykt og tyndt, hvilket ingen har gjort ellers.

    Jeg syntes den er svær at skulle give nogle gode råd til. For jeg kan 100% godt sætte mig ind i det med, at man stadig føler mega meget for pigen. Uden tvivl.


  • #21   10. aug 2008 seriøst 1 GANG UTRO ALTID UTRO har selv været sammen med en der har været mig utro og det dur bare ikke hvis man tilgiver dem for man glemmer det aldrig og jeg kan ikke rigtig tilgive det
    men det bare mig


  • #23   10. aug 2008 Frk. Escobar ™
    øhh nej mener det jeg siger

    Bowiie < 3
    vi havde pause så den var lovlig


  • #24   10. aug 2008 Jeg vil påstå at sige, at hvis du ikke har evenen til at tilgive, så kommer du sgu ikke særlig langt. Det er en fin balance, men man skal kunne tilgive efter min mening.

    Det er jo så op til en selv, om hvor ens grænse går til.


  • #25   10. aug 2008 René L

    kan da godt tilgive folk bare ikke når det har noget med utroskab at gøre
    har selv haft en kæreste der var mig utro og levede også med det i nogle år men syntes aldrig rigtig jeg har glemt det og tilgivet det


  • #27   10. aug 2008 ja
    seriøs jeg ville aldrig være en person utro ved selv hvor ondt det gør


  • #29   10. aug 2008 Flip fulstændig ud på hende.. (det er lettere at blive RIGTIG sur på hende, også komme videre..) sååååå flush the toilet ;D

    held og lykke


  • #30   11. aug 2008 utro mennesker stinker. ud med hende du.

    min eks var sammen med en anden. ÅH jeg så rødt. men vi havde så bare været sammen i 9 mdr. udover de andre gange vi har været sammen. vi var nemlig køreste første gang for 5 år siden.

    UUUUD med hende du. det kommer du hurtigt over


  • #31   11. aug 2008 1 gang utro altid utro... NEEEEEJ... stop det der....jeg har været utro 1 gang og ikke i resten af mit liv vil jeg gøre det igen, aldrig har jeg såret en anden så meget, og det ødelægger så meget...det er det værste lort man kan gøre smiley oven i det fik jeg nogle gevaldige trusler, så det nr gør jeg ikke igen. det er kun fjolser der blir ved og ikke tænker på andre end sig selv, der blir ved at bolle udenom, det er min mening.

    jeg ville dog gå fra hende. har man været utro med en, elsker man ikke den anden nok.


  • #32   11. aug 2008 kommer an på meget...

    jeg elsker. jeg elsker min forloved, mit barn og min familie, men siger det ikke hele tiden.

    blir det konstant sagt og til hvermand og hele tiden, ja så blir det misbrugt og mister sin betydning


  • #34   11. aug 2008 Bowiie < 3
    det da lige indtil du er sur på ham ..


  • #36   11. aug 2008 André.. såså!

  • #37   12. aug 2008 andré .. ej det er jeg så ik enig i..
    fordi han følelsesmæssig engagere sig gør det ham jo ik til mindre mand..

    er dog enig i at elske er meget tidligt efter 2 måneder - men ik umuligt dog..


  • #39   12. aug 2008 Bowiie.. ja jeg er gift og har aldrig været utro, såååh .. jeg aner vel ik en skid om det

    christ!!!


  • #40   12. aug 2008 andré.. det er muligt - det ved vi jo kun hvis vi spurgte hende..
    tror dog næppe hun vil stille op til interview ;p


  • #42   12. aug 2008 hvis hun skal være sammen med en anden, for at finde ud af det er dig hun vil have, så skrot hende !
    ud med hende, det er hun slet ikk værd ! smiley


  • #43   12. aug 2008 Bowiee.. du spurgte: hvad ved I om at elske?

    jeg ved hvad JEG ved om hvordan jeg har det med at elske.. er sgu da fuldstændig bedøvende fløjtende ligeglad med hvad du og andre mener og sys om at elske.. men hvis du mener at puppy love bliver til kærlighed på 6 uger - så be my guest.. LOL!!!!!!


  • #45   12. aug 2008 bowiee.. ja så er det noget andet, sys bare ik man kan elske en andn person før man kendeer ham/hende ordenligt..

    men ja - såda er vi heldigvis så forskellige smiley


  • #46   12. aug 2008 Der findes ikke unikke piger. Man kan altid finde en ny "helt unik" pige.
    Og det ville jeg gøre, i dit tilfælde!


  • #47   12. aug 2008 Og hvis hun boller uden om, er hun sku ikke "unik". Det er der for mange piger/fyre der gør, til at hun kan være unik smiley

    Kom over det, og find en ny dame.


Kommentér på:
ja så skete det! :(

Annonce