{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

p-piller inden ferie, hjælp tak :) {{forumTopicSubject}}

Hello!

Jeg begyndte på p-piller på den første blødningsdag, og var færdig med den første pakning d. 25. juni og skulle starte igen d. 3. juli. (så skulle jo have haft det skidt to gange på en måned?)Siden jeg begyndte på dem har jeg blødt lidt hver dag, ikke ret meget, men sådan lidt. Men da jeg så stoppede for at menstruationen skulle komme var der ikke noget tiltag i mængden, og efter 4 dage stoppede det helt og der har ikke været noget som helst siden. Skal jeg tage det som at det har været der eller hvad? Havde sådan set nemlig tænkt at springe pause næste gang, kan jeg stadig godt det uden at skulle være bekymret? hjælp..tager tl island imorgen og skal helst lige vide det inden...

/Maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  p-piller inden ferie, hjælp tak :)
  • #2   11. jul 2008 Tag dem som planlagt og man skal vente min 6 perioder før man begynder at rode med rækkefølgen. Grunden til at din mens har været underlig plus at du har pletblødt er simpelthen at din krop ikke har vænnet sig til hormonerne endnu.

  • #3   11. jul 2008 okay tænkte jeg nok (altså at det bare var fordi jeg skulle vænne mig til dem) men snakkede med lægen og hun sagde at jeg godt kunne springe pausen over næste gang, men at jeg godt kunne pletbløde lidt hvis det var, men det self ikke skulle ske alt for ofte

  • #5   11. jul 2008 Jeg tvivler stærkt på der er en læge der har sagt det ikke gjorde noget at du sprang pausen over.. Der er en grund til disse pauser er her,og det frarådes man gør det..

  • #6   11. jul 2008 hmm det sidste link ser ret spændende ud faktisk.
    Jeg hørte lægen ad mht at springe pause over, pga ferie og sådan- det ville bare være mest praktisk hvis ikke der lige var menstruation der... og hun gav grønt lys, men sagde dog at det ikke skulle være hver gang..


  • #7   11. jul 2008
    Man plejer altså at starte når ens mans er færdig...
    Så får man ikke sin mens på samme måned. og man kan bare forlænge og forkorte sin pille periode hvis man ikke vil have det når man tager på ferie.


Kommentér på:
p-piller inden ferie, hjælp tak :)

Annonce