{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Hvordan kan mennesker være så onde ..... {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan man være så ond mod menneskets bedste ven, jeg forstår det ikke, men nu ved vi, at dyr kan også dø af sorg, jeg sidder og græder nu, for det gør så ondt i mit hjerte.

Der er en grund til, at jeg meget bedre kan lide dyr end mennesker, der er ikke noget mere ondt end mennesker, FØJ !!!!

http://www.dagens.dk/udland/ulykkelig-hund-forladt-i-lufthavn-nu-er-den-doed-af-sorg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan mennesker være så onde .....
  • #1   19. nov 2017 Ubegribeligt uforstående, ufølsomt. uhyggeligt. jeg mangler ord der kan beskrive det jeg føler, Sådan et menneske skulle have en hård straf, UF. smiley smiley smiley smiley

  • #3   19. nov 2017 Dyr bliver efterladt på rastepladser, skraldespande osv....mange får deres kæledyr aflivet fordi regningen bliver for stor.

    Jeg har aldrig forstået det at når man tager ansvar for et dyr så er det 100%, men vi kan se hvor lidt dyr vægter overalt i verden.

    Jeg tænker 7 år tilbage da der kom en lille sort killing ind af døren i firmaet og peb og lagde sig ned. Jeg tog den hen til dyrlægen hvor den blev behandlet for flere skader, ned i firmaet hvor den blev sluppet fri og den kom hver dag og spise af vores anden kats skål - den er sky og kradser hvis man nærmer sig den. Jeg er ret god til katte og jeg var efterhånden frusteret over ikke at kunne vinde det bæst tillid. Igennem 6 mdr. spise den af skålen og jeg rørte den lige hvorefter den spurtede ud.

    en dag stod den stille og kiggede op gik hen foran mig og hoppede op.

    Siden da var det kun min kat ingen andre kunne tage dem op så blev den helt vild. Men den kunne heller ikke med vores firmakat så jeg ville tage den med hjem. Ventede på den men den kom aldrig igen. Fik senere at vide den var blevet kørt ned.

    Jeg savner den dag i dag.


  • #4   19. nov 2017 Har I set denne film fra en virkelig japansk hændelse.... smiley smiley smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=jA2tCYZbOKA


  • #5   19. nov 2017 Menneskets ondskab har altid været der det svære - det svære og ja vi der har eller haft dyr husker jo hvor hengivende dyr kan være smiley

  • #6   19. nov 2017 Ja, jeg har stadig tårer i øjnene, når jeg læser om det, jeg kan ikke forstå, hvordan man kan være så ond, jeg kan heller ikke tåle mishandling af børn smiley smiley smiley

  • #8   20. nov 2017 Jeg tør ikke engang tjekke linket, det vil helt sikkert ødelægge min aften, da jeg også holder mere af dyr end af mennesker.

  • #9   20. nov 2017 Den deler jeg med dig, Alan, jeg har heller ikke selv læst hele linket, kan bare ikke klare det smiley smiley smiley

  • #10   20. nov 2017 Ja man bliver jo helt mundskabsfuld når man nogle gange ser hvad folk deler på FB smiley

Kommentér på:
Hvordan kan mennesker være så onde .....

Annonce