{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Peter Lundin {{forumTopicSubject}}

Ejjj - tænk engang, han er atter blevet skilt, det er vel nok synd for ham, men lur mig, der skal nok være endnu en torske dum kvinde, der gerne vil have en "engel" som ham, han kan både myrde og bagefter partere sit bytte, han er sq super ..... ironi kan forekomme smiley smiley smiley

Jeg må indrømme, jeg forstår ikke mit eget køn, hvordan i alverden kan man finde på at gifte sig med et menneske, der har været så grusom, som ham, tænk han har også parteret børn, hvad har de ikke oplevet, inden de blev myrdet, han er en af de mennesker, der slet ikke burde eksisterer, han koster bare, men nu har han fået et hotelophold, hvor han faktisk kan stort set alt, han kan også blive gift, og der er sikkert flere dumme kvinder, der gerne vil have ham, fanden forstå det .... smiley

http://www.dagens.dk/indland/peter-lundin-er-blevet-skilt-folk-skal-ikke-have-ondt-af-mig-5


Kommentarer på:  Peter Lundin
  • #2   13. okt 2017 Jeg er enig, men hvad er fænomenet, det kunne jeg godt tænke mig at grave i, tænk den sidste her valgte at få et barn med det uhyggelige menneske Peter Lundin, jeg synes, det er mere end uhyggeligt for det barn, tænk at skulle fortælle, ja, min far hedder Peter Lundin smiley smiley smiley

  • #5   13. okt 2017 Nej, det virker nok ikke, men KUN i DK kan du blive gift, også selvom du sidder i fængsel, det er jo imponerende flot, alt kan stort set lade sig gøre i DK.

  • #6   13. okt 2017 Men, de kvinder, der falder for sådanne uhyrer, vil jeg påstå mangler mere end lillehjernen, det må være ganske almindelige dejlige mænd, der kasserer disse kvinder og det kan jeg godt forstå.

  • #7   13. okt 2017 Ja kvinder smiley

  • #11   14. okt 2017 Ja, Peter Madsen har et forklaringsproblem, mon ikke han har flere på samvittigheden ??

    Men der er mange kvinder, der gerne vil have Peter Lundin, fanden forstå det, ligesom der også er mange kvinder, der vil have bad boys.

    Det må være kvinder, der har 0 selvværd, at de vil nøjes med afstumpede mænd, der har en syg hjerne.



  • #13   14. okt 2017 Torben.

    Nu følger jeg mig truffet, jeg er også storryger, men ville aldrig være faldet for Dagmar Overbye, fy Torben. smiley


  • #14   14. okt 2017 Torben, den udsendelse så jeg også, hovedrystende - noget fejler disse kvinder, men stensikkert - og jeg tænker, hvad mon deres erhverv er, jeg har aldrig set udsendelser, hvor det er omvendt, også selvom kriminalitet også foregår blandt kvinder - mænd har ikke dette omsorgsgen, at de tror, de kan gøre mirakler eller også kan de bare ikke rumme, de kvinder, der ikke kan finde ud af deres liv.

  • #19   14. okt 2017 Torben.

    Jeg selv startede meget tidligt, tror jeg var ryger allerede som 10-12 årig, dengang var det smart, og ikke spor farligt. smiley
    Men selvfølgelig er det farligt, men jeg mener ikke jeg er blevet dummere af det, men det var dumt at starte, dengang var der bare ingen alarmklokker.
    Dengang var det måske 10 smøger om dagen, og nu er jeg på 40 stks.
    Jeg har prøvet at holde op, men bliver irritabel og tvær, og samtidig kan jeg lide at ryge, hvis jeg ikke havde kunnet fordrage det, havde det nok været nemmere.
    Hvis det skal lykkes, skal jeg nok isoleres på en øde ø, men lad os se positivt på det, jeg har bibragt samfundet med rimelig mange penge, sikkert også nok til et hospitalsophold.
    Hvis alle holdt op, så skulle skatterne findes andetsteds.

    Men rygerne er nok ikke dummere end andre mennesker, og du er jo heller ikke dum Torben, vel.... Åh, du tipper OB hver gang, så måske. (joke). smiley


  • #20   14. okt 2017 Der skal et godt helbred til drenge - kings er det ikke uden filter.

    #15 - det er der nok noget om. men der findes flere forskellige slags psykopater. Dog kan det undre mig, at sådan en, som Peter Lundin er det tydeligt for enhver, at han er en ualmindelig uhyggelig psykopat og alligevel er der dumme kvinder, der vil have ham, utroligt, men nogle fascineres åbenbart af sådan en "helt", der både dræber og parterer bagefter ... smiley


  • #21   14. okt 2017 Libbie.

    Jo, hvide Kings, og før fandtes der ikke andre kings, nu er der masser med filter.


  • #22   14. okt 2017 Ja, jeg har ikke denne last mere, så har jeg så fået nogle andre laster, dog forsørger jeg stadig mig selv. Det er et kedeligt liv, at være kerne sund, jeg får knopper på tungen af at skulle tænke på, hvad jeg ikke burde. Men vi bliver bombarderet med det sunde liv hver dag, Aviser, TV, Net, Reklamer alle steder, jeg lukker øjnene, selvom jeg nok skulle noget andet .... smiley

  • #26   14. okt 2017 Hvor flot Torben, ja, vi skal være motiveret det er stensikkert, da jeg holdte op med at ryge, fandtes der ikke så meget andet end en god rygrad, jeg røg ca. 15 Prince om dagen.

    Det blev en kold tyrker, fra den ene dag til den anden, SLUT - men nu havde jeg besluttet mig og jeg ville ikke snyde mig sææl ... smiley smiley


  • #34   14. okt 2017 Altså...
    Nu må i høre efter Alis.
    Hendes hjerne er skrumpet, og hendes korpus er steget.
    Det er det der sker, når man sidder derhjemme og spiser flødeskumskager på samfundets regning.
    Men man bliver så klog af at sidde og se NEWS døgnet rundt.

    Hilsen en ikke ven af Alis.


  • #35   15. okt 2017 Så vidt jeg ved skal han prøveløslades i overskuelig fremtid, og jeg vil nødig have ham som nabo. På den anden side så har alle ret til et liv, og det har han også. Jr. Alis.

    Mener du virkelig, at han har ret til et liv, han har taget 4 andres liv smiley smiley smiley - Nej, han har ikke ret til et liv, han skulle parteres levende.


  • #41   15. okt 2017 Ja, og Breivik skal også bare ud i samfundet og tilpasses.... Har hørt at hans højeste ønske, er at komme til Roskilde festivallen.

  • #44   15. okt 2017 Nasty.

    Enig!

    I hvert fald i Lundins tilfælde.

    Det er selvfølgelig ikke alle mord, hvor der skal idømmes dødsstraf, affekt mord, jalousi mord etc, hvor folk nærmest er sindsyge i gernings øjeblikket, men straffes skal de.


  • #47   15. okt 2017 Og så kom den fra Alis, at det nærmest er synd for drabsmændene.

    Er der nogen der kan låne mig en brækspand?


  • #49   15. okt 2017 Så det er Lundins og Breiviks forældres skyld, at de gjorde som de gjorde?

    Ak ja, og hvis de gør indbrud i en skotøjsbutik, var det nok fordi de gik i hullede sko som børn.

    Gider du lige.....?


  • #51   15. okt 2017 Nasty.

    Ja, nogle gange tror man det er løgn, hvad madammen skriver, men jeg er bange for hun mener det. smiley


  • #54   15. okt 2017 Nasty.

    Men det vil ikke ske for Alis, for hun bevæger sig ikke uden for hjemmets fire vægge. Hun lader sig forsørge af samfundet, og får sikkert maden bragt til døren. Gad vide, om der er nogen der skal tygge den for hende.


  • #61   16. okt 2017
    Så ville de mennesker, der parterede ham jo miste retten til et liv! Jr. Alis.


    Nej, det ville de ikke, det er deres job.


    Alle, der begår mord, synes selv de har nogle gode grunde til det. Hvis man følger din logik, så bliver der indført blodhævn, ligesom i de islandske sagaer. Hvis et familiemedlem blev slået ihjel, så hævnede man det ved at slå et familiemedlem i morderens familie ihjel, som så hævnede det ... Man udryddede hele familier på den måde.

    Det er noget af en historie, nej jeg går ind for dødsstraf, Peter Lundin har tilladt sig at tage 4 liv, så en retfærdig straf ville være at tage hans liv, så behøvede du heller ikke at frygte at få ham til nabo.


    Jeg er ikke tryg ved at Lundin kommer på fri fod, men man har åbenbart ikke fundet grund til at give ham reel livstid. Det må man som lovlydig borger bare affinde sig med.
    Jeg har set domstolene være hensigsmæssige i så mange tilfælde, at dem har jeg rimelig tillid til - i modsætning til folketingspolitikere, som sælger borgerne for at gøre de pengestærke tilpas.


    Ikke forstået.


  • #63   16. okt 2017 Det var også derfor, der skulle være dødsstraf, Lundin fortjener slet ikke at leve han er et modbydeligt ondt menneske og så er den ikke længere.

    Og hvorfor er det retssystemet, der skal prøve at forstå det, det handler ikke om at forstå det, det handler om at give ham den straf han fortjener, og det er liv for liv, han kan desværre kun dø engang, vi har brug for, at dødsstraffen genopstår, der er slet ikke nogen grund til at holde liv i sådan et uhyggeligt ondt menneske som Lundin.

    Og så lad være med alt dit pædagogiske snak, det er jo prøvet gang på gang på gang, der bliver ikke mindre psykopater af den grund - og dem der har begået skal have deres straf, liv for liv, hvorfor skal vi holde liv i dem, det er nytteløs.

    Lundin vil altid være farlig - han har ikke myrdet de sidste smiley smiley smiley


  • #65   17. okt 2017 #64 - du er urealistisk - det hele er samfundets skyld, alt hvad mennesker gør, er samfundets skyld, vi er slet ikke selv skyld i, alle de mord vi begår, kriminalitet, intet er selvforskyldt, alt hvad vi tager af valg i livet, har samfundet bestemt, vi er bare nogle slatne individer, der ikke skal tænke selv og tage ansvar for eget liv.

    Hvordan synes du ellers det lyder smiley


  • #67   17. okt 2017 Jeg synes det lyder som om du for jeg ved ikke hvilken gang er i gang med at gøre rede for, hvad jeg tænker og føler. Hvor mange gange er det jeg har fortalt dig, at det kan jeg godt selv, og du kan i alle tilfælde ikke, for du forstår ikke en tankegang som min. Jr. Alis.

    Du har fuldstændig RET, jeg forstår ikke en tankegang som din. Du er urealistisk, du er ikke autentisk. Jeg gør rede for, hvad du skriver, og hvordan jeg forstår din skrift, hvis ikke du vil have, jeg gør det, så lad være med at deltage i mine tråde.

    Men jeg har ikke noget imod, at du gør rede for, hvad du mener om mit intellekt, fortsæt endelig, jeg ved godt selv, hvad jeg kan, jeg har arbejdet med mennesker stort set hele mit voksen liv, og er endt med at blive en ganske glimrende menneskekender.

    Samfundet kan ikke være i et hvert hjem, det kræver da, at der bliver gjort opmærksom på, at der i det hjem foregår noget, som ikke burde foregå smiley

    Du ved ikke noget om Lundin, du ved ikke hvad han gemmer på af traumer, eller om han - hvilket er meget sandsynligt - har prøvet at dæmpe dem med illegale stoffer, og så kan alt gå galt!

    Nej, det ved jeg ikke, men det skal ikke afholde mig fra, hvad jeg mener om Lundin, men du er da parat til at tilgive ham, uanset om han har 4 menneskers liv på samvittigheden, jeg håber ikke Marianne og hendes 2 børn pårørende læser med her, for de ville nok også have en mening om din tilgivelse smiley

    Din tankegang er nytteløs og helt uden for pædagogisk rækkevidde. Den eneste gruppe du kunne slå ihjel er dem fra højrefløjen, du er godt nok mere end spøjs smiley



  • #69   17. okt 2017 Vigtige ting er uddannelse og social tryghed. Et samfund der prioriterer det højt har lav kriminalitet. Jr Alis.

    Kan du nævne mig nogle lande ??

    Så bliver det lavet om til at hvis man er imod dødsstraf, så har man tilgivet.

    Hvorfor vil du brødføde mennesker, der er uopnåelige, du har selv længere oppe i debatten givet udtryk for, at han er farlig og skal ikke lukkes ud, hvorfor synes du, vi skal holde liv i ham, hvad forskel er der på at være spærret inde for livstid og så dødsstraf ??

    Og hold nu op med dit evindelige pædagogisk snakken om at forebygge, skal vi alle sammen forebygges, så vi undgår kriminalitet, mordere og lignende, du er og bliver urealistisk, det kan ikke forebygges, men tag du en tur på Blågårds Plads og hold foredrag, de vil ryste på hovedet.

    Din verden er på lyserøde skyer - men sådan er den virkelige verden ikke.


  • #72   18. okt 2017 Ja, Torben, det bliver værre og værre - jeg tillader mig at skrive, det bestemt ikke er normalt, og så må vi jo bøje af, for de gode mennesker vi er smiley smiley

  • #79   20. okt 2017 Jeg synes det er unormalt at gå så højt op i en type som Lundin. Han er domstolenes ansvar. Det er endnu mere unormalt at begynde at angribe hans veninder også. Hvad kommer det andre ved? Det må de da selv tage stilling til. Jr. Alis.

    Ja, det har du da fuldstændig ret i, det kommer os slet ikke ved, men nu når det kommer frem i medierne, så har vi nok en holdning til den psykopat og hans dumme tilbeder, lige som dig selv, du har jo stillet en diagnose over hans handlinger og tilgivet ham, han er blevet svigtet af samfundet, for ingen skal tage ansvar for eget liv.

    Eller hvad med argumentationsteknikker som "du godeste" og "oh my god" over for argumenter, man ikke kan hamle op med. Vi kan heller ikke argumentere og udveksle synspunkter.

    Nej, det kan vi desværre ikke, og du får æren. Selvfølgelig kan vi argumentere, men det er nytteløs.


Kommentér på:
Peter Lundin

Annonce