{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

En koduite til de danske mænd {{forumTopicSubject}}

Godt gået drenge smiley smiley smiley

Jeg vælger at tro på denne undersøgelse og godt jeg ikke lever i Sydafrika smiley - eller er det bare sommerunderholdning i agurketiden. En frisk hjemmeside, der opfordrer til utroskab eller er det bare gammeldags tankegang ??

http://www.dagens.dk/sex-og-samliv/undersoegelse-danske-kvinder-er-de-mest-seksuelt-tilfredse-i-verden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En koduite til de danske mænd
  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #1   21. jul 2017 Mener du i virkeligheden "Et Kadeau til de danske mænd"? Underforstået "ros" til de danske mænd?

    https://da.wikipedia.org/wiki/Konduite



  • #2   21. jul 2017 Hvorfor skal det lige være dobbelt sengen?

    Spørg de nord afrikanske kvinder de får nok mest blodpølse i hele verden og så er den halal slagtet.


  • #3   21. jul 2017 Meget lort skal man finde sig i af undersøgelser som igen og igen ikke stiller deres centrale forskning som er grundlag for latterlige undersøgelse om hvem der får mest blodpølse og er mest glad for pølser. hold da pikse en gang pis.

    efterhånden kunne man tænke at dagens.dk er er forlængelse af "En skør og skør verden" et blad med hjernedøde indfald som lukkede ned da folk ikke gad købe det hjernedøde blad....

    Hold da kæft....man kan ligesom føle at hjerneceller begår harikiri når man læser det lort - det er som at poppe i en micro - den siger pop pop gu hvor går det godt og så sidder du som grønsag.


  • #4   21. jul 2017 Anders T - jooo jaaaa, men prøv at se, hvad konduite betyder og bedøm selv, måske du så vil svare på det spændende emne smiley smiley smiley

    http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=konduite

    Det er ikke alt der står i WIKI der er helt rigtigt smiley


  • #5   21. jul 2017 #2 - hvor ved du det fra smiley

  • #6   21. jul 2017 #5

    Se på rotterne forlader den synkende skude...


  • #10   21. jul 2017 Du kan ikke stole på kvinder



    profilbillede
  • #12   22. jul 2017 Gad vide hvordan hun ser ud oprejst, stakkels kone... smiley smiley smiley

  • #13   22. jul 2017 Ja, men jeg troede I blev glade for den nyhed smiley smiley smiley

    Men jo, jeg synes også det er noget vrøvl og nok mest reklame for dating siden. Jeg ved heller ikke hvor seriøst svarene kan være, mon de ligger med et stop ur smiley smiley smiley - flot skat, hvor er du bare go smiley

    Jeg ved ikke, om du kun er danske kvinder, det kan jeg næsten ikke tro, mon ikke den er verdensomspændende, for hvor skulle de vide fra, at mændene er elendige i Sydafrika så ...

    Men skal jeg være helt ærlig, så bryder jeg mig slet ikke om en dating side, der opfordre til utroskab, ja, jeg er nok gammeldags, men ikke desto mindre, så er den populær med mange profiler af begge køn - smiley - "sjov" tid eller hva ??

    #10 - Polysl, kan man stole på mænd smiley smiley


Kommentér på:
En koduite til de danske mænd

Annonce