{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

PUHA den er svær, men frivillig tvang i forhold. {{forumTopicSubject}}

Ja mon ikke de fleste har prøvet at være i forhold og nu har jeg i mit liv for det meste haft langvarige forhold og ja var først rigtigt sammen med en smuk dame som 16.årig og jo det tog så "lidt" om sige et par år?
Men ja har så i livet haft 2x5.års forhold og et på 16/17.år og der efter et på 3/4.år så jeg har jo ikke den store erfaring med det stærke køn.
Men jeg må sige at jeg har lært at sige: Nu må det være nok, det skete lige i det sidste år af det 16/17.årige forhold (jeg var bare blevet så skide træt af at køre rundt i bil) så jeg måtte en dag bare sige: Nu er det nok jeg vil ikke mere, så det der før var sjovt, var blevet til en sur dum pligt (som en frivilligt tvang) en livserfaring rigere.

Når men hvem kan sige sig fra i et eller andet forhold, hvor man bare føler sig lænket på hænder og føder: jeg kan ikke for jeg føler mig lænket + jeg føler mig så gammel, at jeg ikke skulle behøves at fortælle hvor jeg går hen + om det tager mere end 1/2 times tid.
Glæder mig til at høre jeres reaktion og ja tanken om lænker kunne ligeså godt bruges i et politisk sammenhæng.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PUHA den er svær, men frivillig tvang i forhold.
Kommentér på:
PUHA den er svær, men frivillig tvang i forhold.

Annonce