{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

er blevet inviteret på date. men.. {{forumTopicSubject}}

jeg er en voksen dreng i slut 20'erne. og har mange år været single,
jeg havde mange forhold da jeg var yngre, men har de seneste år ikke søgt noget forhold.
Mit problem: har mødt en sød pige som insistere på at jeg skal på date med hende, hvilket skræmmer mig, da jeg har bygget min tilværelse op på at være alene, og ikke have nogen forpligtelser til hverken forhold eller den generelle hverdag. .
Jeg er bange for at give slip på min umodenhed og er bange for at jeg ikke har noget at tilbyde hende, fordi min hverdag er meget simpel.

tænker jeg ikke er den eneste der har stået i denne situation. så lytter gerne til jeres råd. på forhånd mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er blevet inviteret på date. men..
  • #1   17. feb 2017 vær ærlig og sige det på daten som du føler. Du kan da sagtens date uden det lige behøver at være at i skal være sammen. Det kunne jo være at hun også har det på den måde bare at hygge.

  • #2   17. feb 2017 Lyt til erfaringen...

    Forhold er lort, en elskerinde og et knald, yeps.... Men faste forhold?

    Du mister alt hvad der hedder frihed....

    Så vil de have unger, og så er det dig der står med lortebleerne, du kommer sikkert også til at kokkerere, og dine hygge aftner med vennerne er slut.
    Du skal være hjemme på faste tidspunkter, og hun gider tilsidst kun kneppe hver anden onsdag kl. 21.

    Vær dog fri mand!!!


  • #4   18. feb 2017 Uhaa - ikke nogen god erfaring, Alan og en like - men det kan måske være en af grundene til at der er over 1.6 mill singler i DK, vi kan ikke holde hinanden ud mere smiley

    Men someone jeg synes bestemt, du skal tage på denne date, det er altid en oplevelse, men du kan sige, at du ikke er parat til et kæresteforhold på nuværende tidspunkt, det kan hun nok forstå, og så kan du se tiden an, det kan godt udvikle sig til det positive. Held og lykke smiley smiley


  • #6   19. feb 2017 Det kunne jeg ikke drømme om, Fedte, giver bare et godt råd smiley smiley

  • #8   19. feb 2017 Altså altså markgreven, fordi du har været uheldig skal du ikke tro at alle kvinder er nogle beregnende kællinger, og skræmme den stakkels Someone.

    Der er et væld af kvinder der sætter deres mænd fri, jeg taler af egen erfaring, de venner vi har, har mange hobbyer og dyrker dem når det passer dem. det samme gør min mand, både jagt og fiskeri har hans interesse, og jeg dyrker selv mine hobbyer, vi og heller ikke alle dem vi kender har siddet lårene af hinanden, så det kan altså lykkes.
    Selvfølgelig skal i først føle jer frem, det kan være at der ikke er kemi, hvem ved, men prøv det dog af. smiley smiley


  • #10   19. feb 2017 Fedte.

    Argh, er der tilbud er det fint, ellers klarer jeg også den. smiley


  • #12   19. feb 2017 Ja hvad skal jeg sige: du får jo ingen erfaring hvis du ikke kommer af sted og vi har vel alle været på det første møde - en gang smiley

  • #13   16. mar 2017 Markgreven du har vist været mere end almindeligt uheldig..

Kommentér på:
er blevet inviteret på date. men..

Annonce