{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Fri til min kæreste gennem 10år {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal snart fri, men vil gerne gøre det lidt specielt, har derfor et budget på ca 5000kr til frieriet, det er kun til frieriet, og ikke til mad eller ring.. nogle ideer?

Kommentarer på:  Fri til min kæreste gennem 10år
  • #1   28. dec 2016 Har købt denne ring, tror i det lykkes med den?

• #2   28. dec 2016 Snak med en restaurant om at lave en tallerken til dessert med ringen og teksten: Vil du gifte dig med mig.? Skrevet med rødt på en stor tallerken.

Hun tror hun får desserten men nu er den speciel sød.

• Nasty
    Nasty Online Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Følgere: 13 Emner: 11 Svar: 77
    #3   28. dec 2016 #1
    Man får sgu'ette så mange diamanter for kr. 23.000. Så, hvem gider gå rundt og flashe en ring, der så åbenlyst er fake og uden klasse? Uanset prisen, så ligner den noget fra en lykkepose!

• Mike
    Mike Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 2 Svar: 30
    #4   28. dec 2016 Argh rolig nu.. Men tænker nok lidt det samme.. Hvad skal det gøre godt for at ringen koster 23.000kr?

Det er helt sikkert dit valg, men tankegangen virker mig noget fjern.

Men ja du må have hende med på michellin...

Havde det været min kone der var så krævende og tørstig, havde hun fået en fyreseddel istedet for en Ring.. .

• #5   29. dec 2016 Det er svært at svare på, når ingen af os kender din kommende kone. Kvinder er lige så forskellige som planter. Nogle er sarte og tåler ikke for meget opmærksomhed, andre elsker at shine og blive kælet og kredset om dagligt.
    Det bedste du kan gøre, er at du finder på noget selv. Så kommer det fra hjertet, og er personligt.
    Min kone friede faktisk til mig! Hun ville ikke have at jeg kom først, så efter 5 år sammen, friede hun, og hun gjorde det såmænd med en flaske vin og tre røde roser, hjemme hos os selv. Så nemt kan det gøres.

• Mike
    Mike Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 2 Svar: 30
    #6   29. dec 2016

• #7   29. dec 2016 GØR DET IKKE !

Er det ikke gået fint de sidste 10 år uden at være gift ?

• #8   29. dec 2016 Vil ønske dig held og lykke og alene dig selv, vil det nok lykkes

• #9   29. dec 2016 ja fister

Det er lykkedes at holde mig giftfri i hele mit liv, Havde en bolle veninde i mere en 20 år indtil det lige klikkede - ubegribelig det skulle tage så lang tid at få et forhold - giftes hmm ved jeg ikke er jo ved at være en gammel skid. Men hun ryger med til Portugal hvor hun selv har et par venner der hvor jeg har lejlighed.

Kenny

Jeg ønsker dig al held og lykke til hvad du vælger måde at fri til, men den bedste er dig selv og ikke andres ideer.

Men skulle jeg fri så blev det på en spektakulær Portugisisk måde, en båd lejet og sejle ned af Douro floden - nu vil jeg ikke afsløre alt for meget

• #11   29. dec 2016 kalder du hende for en havetraktor ?

• Markgreven
    Markgreven Frosset

Følger: 10 Følgere: 55 Emner: 82 Svar: 4.144
    #12   29. dec 2016 Hvad med en støvsuger og nogle opvaskebørster?

Kommentér på:
Fri til min kæreste gennem 10år