{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Søger Fast & Seriøst Forhold {{forumTopicSubject}}

Hey smiley
jeg er en sød og velopdragen ung mand på 31 år som har været ret uheldig hvad kærlighed angår, og har ikke rigtig prøvet og have et seriøst forhold til en pige da dem jeg har datet enten har været for useriøse eller ikke rigtig vidste hvad de ville, og jeg er ret genert anlagt så jeg er ikke så go til bare at gå ud og spørge en pige om hun vil gå ud med mig så nu prøver jeg net dating, hvis jeg skal beskrive mig selv vil jeg sige at jeg kan være lidt af en charme trold, og har massere af humor, jeg elsker musik, og finder det at side og synge med ret afslappende, skal jeg slappe rigtig af hvis jeg har haft en stresset dag så tager jeg mig et langt varmt bad så sætter jeg mig under bruseren og der kan jeg godt side en times tid, jeg elsker dyr, og land livet, jeg elsker at shoppe i sær tøj, jeg går meget op i parfumer, og har en stor samling, min tøj smag er forskelig lige fra street wear til business, og til det mere ordinært, musik smag er meget bred stort set alt, jeg ryger smøger men vil gerne stoppe,
i min fritid laver jeg knallert, da jeg finder det interessant, også styrke træner jeg også 2-3 gange om ugen, jeg er utrolig loyal og pligtopfyldende, jeg går meget op i at være tro, ærlig, og at man kan stole på hinanden en stor del af det man bygger et forhold på er tillid, jeg har altid været den mine vener kommer til når de har problemer med deres kærester så var det mig der gav dem gode råd, any way skriv endelig hvis jeg har fanget dig.

KH Morten. smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Søger Fast & Seriøst Forhold

Annonce