{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.122 visninger | Oprettet:

Lars H
Lars H
Tilmeldt:
17. feb 2007
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 22

Sex-legetøj... {{forumTopicSubject}}

Hej

Læste for et par uger siden, at salget for sexlegetøj bare stiger.

For sjov skrev jeg til en producent i Kina, som så har svaret.

Problemet er at man skal købe 108 produkter, men efter frit valg. Nogle koster mere end andre.

Men mit spørgsmål er om I tror, man kan sælge 108 stykker legetøj, uden at have en shop til det... Man er jo næsten nødt til at købe et læs, inden man ligesom kan se kvalitet mv.

Tingene vil i snit koste 100 kr.

Tror i man kan sælge det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sex-legetøj...
  • #1   22. okt 2014 Alt kan sælges til rette pris...

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 22
    #2   22. okt 2014 Det er rigtigt

  • Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #4   23. okt 2014 Se om du ikke kan finde lidt mindre partier på ebay, og se om der er omsætning i det, før du køber en masse hjem.

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 22
    #5   23. okt 2014 Så vidt jeg kan se er der ikke told på sådan noget, så det tror jeg man slipper for.

    Men måske jeg bare skal købe et lille parti, hvis jeg kan finde det. smiley


  • dennis l
    dennis l Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 61
    #6   23. okt 2014 Husk at der er mange forskellige stoffer i det de bruger rundt om i verden som ikke er godkendt i Danmark som kan gøre en staril

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 22
    #7   23. okt 2014 Ja det er også rigtigt, det skal selvfølgeligt være godkendt efter de danske/europæiske krav...

  • Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 280
    #8   24. okt 2014 Hvis det sælges til den rigtige pris.. så kan det godt lade sig gøre, dog kommer det jo også an på hvilket " legetøj " du køber hjem.... nogle er mere populære end andre smiley
    men ellers har du jo altid en julegave du kan pakke og smide under træet smiley


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 22
    #9   24. okt 2014 Ja men jeg kan se der er mange om budet, så det handler jo lige om at finde den rigtige aftale også

  • #10   24. okt 2014 Der er moms og told på alle ting så længe det overstiger gældende satser.

    En anden ting, er ikke engang sikker på det lovligt at bestille 100dildoer hjem, da det så vil kunne blive set af tolden som ''med vidersalg som hensigt'' hvilket er ulovligt i og med det privat.


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 22
    #12   24. okt 2014 http://www.toldpriser.dk/toldregler

    Jeg kan kun finde det til 0 % på listen...


  • #13   24. okt 2014 Hvor ser du det?

    En anden ting, Skulle jeg have mig en Dildo, eller tissekone så var GulogGratis af en privat mand, det sidste sted jeg ville købe! smiley


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 22
    #14   24. okt 2014 Ja du har nok ret, det er nok bedst med en hjemmeside. ??.

    Jeg ser det under massageapparater på listen....


  • #15   24. okt 2014 Ifølge toldregler er der told på når vi når op på 1200kr.

    Vil du lave en webshop skal du registrere et firma, og have en importerklæring. Nu bliver alting lige pludselig endnu dyre.

    Det er ulovligt at importere med salg for øje. Kun til eget forbrug. Du kan heller ikke tage 500dildoer i original embalage med på et kræmmermarked og sælge billigt, ihvertfald ikke efter skat har besøgt boden.


  • Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #16   25. okt 2014 . .
    Er det en ny regel ? Mener man som privatperson gerne må videresælge varer for op til 50.000 årligt uden at være registreret..


  • #17   25. okt 2014 Må du også gerne, noget du selv laver osv.

    Men det ulovligt at importere ting fra feks Kina og så vidersælge.


  • #18   26. okt 2014 Nej det med de 50.000,- er noget folk misforstår

    Du må gøre det et enkelt år, hvis du ved du ikke overstiger 50.000,-!
    Og det betyder altså at du ikke behøver at momsregistrere dig, men alt skal opgives til SKAT alligevel, og gør du det nu i 2015, så skal du være momsregistreret i 2016 hvis du vil forsætte, uanset om du har oversteget eller ej..


Kommentér på:
Sex-legetøj...

Annonce