{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.204 visninger | Oprettet:

Pia H
Pia H
Tilmeldt:
31. dec 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12

Hurtig hjælp til valg af sexlegetøj. {{forumTopicSubject}}

Hurtig hjælp til valg af sexlegetøj, som kan bruges sammen med en partner!

Denne her side http://www.elodea.dk har 15% men jeg tror kun det gælder i dag, så jeg har brug for lidt hurtig hjælp, da jeg leder efter en vibrator som jeg kan bruge under sex sammen med min kæreste.

Jeg fandt disse to par-vibratorer under http://www.elodea.dk/kvinde/vibrator , men hvad er forskellen på de to ud over deres design?

We-Vibe 4 Par Vibrator
LELO Tiani - Fjernbetjent Vibrator

Er der nogen der har erfaring med disse vibratorer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtig hjælp til valg af sexlegetøj.
  • #1   31. dec 2013 We-Vibe 4 Par Vibrator
    kan helt klart anbefales


  • Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #2   31. dec 2013 Hej Rasmus

    Ved du hvad forskellen er på de 2? For både We-Vibe 4 og Lelo Tiani se ud til at være fjernbetjent. Jeg kan dog bedste lider designet på Lelo Tiani smiley


  • #4   31. dec 2013 (link fjernet)

  • Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #5   31. dec 2013 #4 Hvad???

  • #6   31. dec 2013 Just kidding smiley godt nytår


  • #7   31. dec 2013 Sådan kan man også reklamere for sin egen side...

  • Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #8   31. dec 2013 #7
    Er det hvad du kunne bidrage med? Det kunne jo godt være en god reklame hvis det var min butik, men det er det nu ikke, for så have jeg jo ikke brug for at købe en vibrator.

    Håber at der er nogen der kan hjælpe med hvilken en af de to vibratorer der er bedst smiley


  • #9   1. jan 2014 Du må for guds skyld ikke handle der...det er et fup site....

  • Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #10   1. jan 2014 # 9 Håber det er en nytårs joke! For jeg bestilte en we-vibe 4 i går, men jeg er nu ikke så nervøs for butikken er jo e-mærket og har kun gode anmeldelser. Så jeg krydser fingre og håber på det bedste, men skriver lige hvad det ender med smiley


  • Camilla N
    Camilla N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 5
    #11   1. jan 2014 We-vibe og Lelo er klart førende inden for par legetøj, Hvis jeg skulle vælge før we-vibe 4 kom, så ville jeg klart vælge Lelo eller deres lidt billiger mærke Picobong. Men nu er der jo kommet en we-vibe 4, og den er en del forbedret i forhold til deres tidligere modeller. Hold dog høje med prisen, for de svinger ret meget. Jeg har fundet min her til 950 kr http://www.sexytoy.dk/wevibe-lilla-p-451.html

    Go fornøjelse


  • Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #12   1. jan 2014 Hej Camilla, dejligt med et indlæg som forholder sig til mit spørgsmål, nu er jeg glad for at jeg valgte We-vibe smiley

    Jeg har så fået den billigere end hos den butik du har fundet. Har også lige skrevet til Elodea.dk for at høre deres kommentar til det Mik S. har skrevet, for den bemærkning har da gjort mig lidt nærvøs, for det virker ellers som en ordenligt sted at handle.


  • Camilla N
    Camilla N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 5
    #13   1. jan 2014 Jeg kunne forstille mig at Mik måske mente at det var fup, den side som mikkel linkede til? men Fuck it, Hvis du altid går efter en E-mærket butik, så er du nogenlunde sikker, Trustpilot kan man ikke altid bruge til så meget. Men spændt på hvad du syntes om We-vibe Go fornøjelse

  • Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #14   1. jan 2014 Gud det har jeg slet ikke tænkt på at det kunne være linket i #4 han mente! Var bare så småt på vej i panik, nu hvor jeg har bestilt. Men som du skriver en e-mærket butik, går man jo ikke galt i byen med smiley

    Glæder mig til at få den hjem og afprøve den med kæresten smiley


  • KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 217
    #15   1. jan 2014 Mik S. Ja er helt enig med de vurderinger der er blevet inde på Trustpilot.dk skal man sku ikke handle der .. not smiley

  • #16   2. jan 2014 Det er 100% din egen side.

    benægt-benægt-benægt


  • Maiken J
    Maiken J Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Svar: 7
    #17   2. jan 2014 Den kan selvfølgelig også findes her smiley

    (link fjernet)


  • #18   2. jan 2014 Pia du er sgu en skinke smiley

    Det er din butik !! At du tror du kan få gratis reklame siger mere om dig end om shoppen....

    Desuden så vrider jeg mig stadig i grin over din udtale .:

    "Har også lige skrevet til Elodea.dk for at høre deres kommentar til det Mik S. har skrevet"

    Hvad fanden havde du så regnet med at en butik ville svare, hvis en "kunde" stillede sådan et spørgsmål ????

    1. Yep det er sgu rigtigt, vi er nogle krejlere !!
    Eller
    2. NEJ NEJ NEJ Vi er nok det mest seriøse site på vores felt !!

    Vågn venligst op i år 2014, det er her alle vi andre lever smiley
    Ind og pas din web shop----->

    Mvh Mik


  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #19   2. jan 2014 Der tager du helt fejl Mik S.

    Det er faktisk mig der ejer Elodea.dk og jeg bryder mig bestemt ikke om den måde du omtaler mit firma på eller den måde du snakker til andre på!

    Der er bestemt ikke meget reklame over denne tråd… nofollow links er der ikke særlig mange shop-ejer der ønsker at få! Da google straffer for den slags links!

    Vi tager altid kundeservice meget seriøst og skulle du mod forventning være en real kunde med en dårlig oplevelse, vil jeg bede dig omgående at maile din faktura til Elodea, så vi kan finde en løsning på det.

    Mik, dit første indlæg er en alvorlig beskyldning, som vi hos Elodea.dk ser meget alvorligt på! Vi vil derfor tag kontakt til administrator af BaBoom, men vil også kigge på det juridiske aspekt i sagen, da du kommer med falske anklager.


  • #20   2. jan 2014 Ha ha Johnathan smiley du skulle vel ikke være kæreste med Pia ?? Eller storebror,eller nabo, Eller driver i forretning sammen....??

    Hvis du kender nogen ved Opel så kan i dele advokat udgiften, da de sælger fup biler smiley

    Mvh Mik smiley


  • mirko N
    mirko N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #22   21. jan 2014 Nu hvor alle er igang med at smide links ind, prøv da lige at kigge på http://www.winkwink.dk

    OG jeg er ikke ejer eller noget af siden smiley smiley


  • linda C
    linda C Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #23   19. apr 2014 He det her er vist blevet til en rekalme side for sexlegetøj smiley så smider jeg lige 1 link til den her webshop den er vist helt klart den billigste med den salgs
    http://joytoys.dk/


  • Tobias H
    Tobias H Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #24   11. apr 2015 Hos http://www.redapple.dk har de også nogle rigtig fine produkter i den kategori. De har We-Vibe vibratoren til 749 kr., sat ned fra 1.079 kr. Måske det kunne være en mulighed?

Kommentér på:
Hurtig hjælp til valg af sexlegetøj.

Annonce