{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.540 visninger | Oprettet:

Fri til min kæreste!:) {{forumTopicSubject}}

Hej bb,
Jeg har tænkt mig og gå ned på knæ for min kæreste da jeg ved det er hende jeg ville dele resten af mine dage med. Ved godt at vi begge to er unge men jeg ved vi kan havde et forhold.
For vi har boet langt væk fra hinanden hun har boet i kbh jeg bor i Ølgod hun er dog flyttede over til mig i Ølgod som ligger i Jylland. Vi har snart været sammen i 4 år og jeg ville vise hende min kærelighed. Jeg har tænkt og gøre det romantisk og jeg har det hele i hovedet altså næsten. Skriver det først når jeg har det hele på plads. Men hvis man skal fri men en ring skal man så købe en nomal ring eller hedder det noget?:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fri til min kæreste!:)
  • #1   9. jul 2012 først bliver man forlovet, så er det vel en forlovelses ring du er ude efter:)

  • #2   9. jul 2012 Forlovet det er jo når man frier ikke. Også bliver man gift:)
    Det ville sige man frier med en forloves ring og når man bliver gift får man vildelseringe
    Og tak for svaret:)


  • #3   9. jul 2012 døde lige

  • #4   9. jul 2012 jeps


  • #5   9. jul 2012 Du er 19!!! hvad med at du dropper det der og bare nøjes med at være kærester... ? Gift er noget du tager for ikke at blive det.

  • #6   9. jul 2012 Overvej at hvis du er så sikker på det skal være jer, så bliver hun nok lidt endnu. Ergo kan du vente med alt det fis til i begge bliver lidt ældre og har lidt mere styr på livet.

  • #7   9. jul 2012 Haha jeg får altid grineflip når jeg ser folk under 20-22 år som forlover sig..

    I min verden ska man giftes indenfor 1 år efter man er forlovet..


  • #8   9. jul 2012 Blev forlovet som 18årig, og gift som 19årig, og har aldrig fortrudt noget så meget smiley Man behøver ikke papirer på kærlighed smiley

    Btw. blev skilt efter 1,5år


  • #10   9. jul 2012 Ja men grunden til jeg ogaå ville giftes nu her er fordi jeg ved at det kommer til at være os. Og vi ville gerne havde børn tidligt men hun ville først giftes:)

  • Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 416
    #11   9. jul 2012 Jøsses mand, hvorfor har du så travlt ??..

    Du skal nok nå det engang, men slå nu kold vand i blodet, og nyd den kærlighed i har, den bliver hverken større eller mindre ved at i bliver gift..



  • #12   9. jul 2012 michael S

    Du er godt klar over hvor dumt det er at blive gift så tidligt ? I er jo ikke engang færdig udviklede endnu ! I kan sagtens ske at ændre jeres væremåde overfor hinanden ..

    Det ville være direkte idiotisk at blive gift nu .. Og som andre er inde på, det kan godt være i er ih og åh så glade for hinanden nu og er sikre på i bliver sammen resten af livet..

    Men vend den sådan her .. Hvad hvis nu i rent faktisk BEGGE tager fejl? Det ville få jer til at se tåbelige ud at gå fra hinanden efter i er blevet gift i så ung en alder..

    Og hvis i venter og det viser sig at i rent faktisk havde ret.. I er nu begge omkring 25 - 27 års alderen og i er stadig sammen og vil nu giftes.. Hvad er problemet så ? Det kan jo netop være at til den tid ville det være perfekt at puste lidt nyt liv i forholdet ..


  • #13   9. jul 2012 Skal man forloves skal det gøres ordentlig... og det er altså med en big fat rock!

    Tjek f.eks her http://www.chanti.dk/#/

    Ala denne, eller en md blot en diamant hvis ikke man har råd til det helt store
    http://www.chanti.dk/#Alliancering_i_14_karat_hvidguld_7_x_0_07_ct|4CHB070W07

    Men diamanter skal det være med


  • #15   9. jul 2012 Altså vælger man efter tradition, så hedder det ægteskab 1 år efter forlovelsen smiley Så kæft du selv lige lidt ned smiley

  • #16   9. jul 2012 haha samme her o conner..

    Og hun vil ha børn i en tidlig alder, men giftes først? Hvorfor så travlt?

    Resten af dine dage med.. Gear dog ned. Det alt for tidligt afgøre hvad du vil bruge resten af dine dage på.


  • #18   9. jul 2012 Camilla det er der skam flere der gør smiley

  • Heino H
    Heino H Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 91
    #19   9. jul 2012 Helt seriøst - som det er i dag, så lad være med at blive gift så tidligt. I ender med at blive skilt igen.
    Desværre er mentaliteten blandt folk i dag, at skændes man 1 gang, så skilles man.

    Tænk på dine bedsteforældres generation, der blev sammen ( som regel) uanset hvor lidt eller meget man kunne skændes.
    F.eks kan jeg sige, at mine svigerforældre på 76 og 71 har været gift i snart 53 år.
    Har en tidligere bekendt på 52 år, der har været gift med hans kone i 32 år - det var hans skolekæreste og de har været sammen siden de var 14 år.

    Men i dag sker det bare ikke. Alle i dag skifter kæreste på samme måde som undertøj - ca en gang om ugen smiley
    Overdrivelse fremmer forståelsen.

    Hvis din kæreste osse mener at du er den eneste ene, så "go for it", ellers så tag lige og slå koldt vand i blodet og tænk på hvordan mentaliteten i din generation egentlig er.
    Jeg har endnu ikke set/mødt en pige/dreng på din alder, der har holdt sig til en pige i årevis.

    Det er nu engang bare min mening.


  • #20   9. jul 2012 TS.

    Altså du bør gå ned til din guldsmed og snakke med dem, de har for det meste 100% styr på det smiley Men du bør nok kigge på forlovelses ringe.

    At du vil forlove dig med din kæreste nu er KUN dig og hende der kan bestemme, og når du mener i skal være sammen altid så er det jo bare at gi los og prøve hvis man kan sige det sådan.

    Har selv snart været gift 1år og boet sammen i næsten 3.


  • #21   9. jul 2012 Heino: Min farmor er 76 og blev skilt som 50 årig...

    Mine forældre har været gift i 26 år...


  • Heino H
    Heino H Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 91
    #22   9. jul 2012 Det var osse derfor, at ordene ( som regel) kom med smiley
    Ingen regel uden undtagelse, men det er fåtallet i den generation, der skilles.


  • #24   9. jul 2012 Camilla er du gift? Eller skan du vel egentlig ikke udtale dig smiley

  • #26   9. jul 2012 Camilla nu kender du jo ikke alle smiley

    Det er blot traditionen der siger sådan.. ligesom noget nyt, npget gammelt og noget lånt.. og der er en del jo der følger den


  • #28   9. jul 2012 Er hun den rigtige så vent dog. Jeg kan simpelthen ikke se pointen i at folk har så travlt - det ender bare galt. Har i overhovedet haft andre end hinanden?

  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #29   9. jul 2012 michael S: Stop nu dig selv seriøst.. Det holder 1år max og så ender du i puljen med alle de andre tabere som skulle lege voksen i en alt.. ALT for tidlig alder!

    Nyd nu for fanden din ungdom knægt! Ville gi alt for at være 18år igen - med den viden jeg har idag selvfølgelig smiley Bliv nu gift og få børn så SNART du har en uddannelse OG et FAST arbejde. Så kan du begynde og rode med de næste ting i livet. For guds skyld ikke begå dit livs brøler allerede i sådan en ung alder.

    Bare se herinde på baboom hvor mange der har travlt med at lege mor og far og happy family allerede? Så allerede et emne idag, herinde, hvor unge kvinder, 22år(?) havde fået børn og var singler. Aner selvfølgelig ikke hvorfor de er singler.. MEEEN jeg tror godt jeg kan lægge 2 og 2 sammen.

    1) Få styr på dit liv
    2) få udd og job
    3) begynd på familie livet.


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #30   9. jul 2012 Og hey! .. Dreng til dreng ikk? Tvivler STÆRKT på du vil være med den samme kvinde resten af dit liv allerede fra nu af smiley Du skal sgu da ud og kneppe til højre og venstre? Knus en masse pigehjerte, få fjender, lev livet man! Livserfaringer som disse gør dig bedrer rustet frem af.

  • Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 95
    #31   9. jul 2012 Det er noget af det sørgeligste jeg nogensinde har læst.

  • #33   9. jul 2012 Håber virkelig det er en facerape på baboom... kæft det er langt ude!

  • #34   9. jul 2012 så lad dog drengen det er hans liv, han må gøre sig sine erfaringer selv, kan sku ikke se noget galt i det hvis det er det de vil, så lad dem da prøve det og går det ikke så koster det 500.. at blive skilt igen herre gud

  • #38   9. jul 2012 Sad and funny at the same time! haha tragikomisk...

  • åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #39   9. jul 2012 Omfg..

  • #40   9. jul 2012 Tror du skal finde en anden måde at vise din kærlighed på. Det der er måske lige offensivt nok. Stik hende dit dankort i et par timer, så er den i hus

  • #41   9. jul 2012 Kan man overhovedet finde en smoking i din størrelse?

  • #42   9. jul 2012 Kasper.
    Er ret sikker på de laver dem i junior. :))


  • #43   9. jul 2012 Elsker i hinanden .... Så spring ud i det !
    Fordi du frier og i bliver forlovede betyder jo ikke i skal giftes næste måned.

    Nyd ringene og hinanden og se tiden an ! Man kan da sagtens blive forlovet og overveje bryllup et par år efter....

    Følg dit hjerte og lad være med høre på de mave sure børn her i tråden.

    Er sikker på din kæreste kan li en mand der ved hvad han vil.


  • #44   9. jul 2012 Min kæreste og jeg har været forlovede i over 4 år og vi har ingen planer om at blive gift. Hvis jeg har brug for papirer på at han er min, så farvelader jeg bare min egen hjemmelavede "kontrakt". Så længe begge vores navne står på vores postkasse, så er jeg tilfreds smiley

  • #45   9. jul 2012 -Mit råd: Fri til hende hvis du virkelig vil hende. Men vent med brylluppet. smiley

  • #46   9. jul 2012 Man frier jo for at gifte sig, ikke bare for at fri.
    Køb hende en ring hvis du vil, men at forlove sig uden formål at gifte sig virker bare som idioti.


  • #47   9. jul 2012 Marcel: Det er blevet moderne at blive forlovet. Det er så plat som noget kan være

  • #48   9. jul 2012 Esben.
    Det har du helt ret i.
    Det seriøst de særeste ting der kommet på mode.


  • #49   9. jul 2012 bliver spændende at se hvad der sker med ungedommen om 20-30 år

  • #50   9. jul 2012 Man kan jo håbe at det vender sig om, og folk får et skud fornuftighed.
    Men det ser ikke lyst ud.


  • #51   10. jul 2012 I der har skrevnet kommentar som jeg kan bruge til noget mange tak for det. Og jeg har lyttede meget til jeres ord.
    Jer der har ondt i røven af at der ikke er nogle der ville giftes/ kærester med kan ikke ikke bare prøve og få et nomalt liv og prøve og læse hvad der står i den første tekxt.
    Det kan godt været jeg har skrevnet sådan til andre men min kæreste ved det også godt hun ved jeg er en dreng men mine meninger og beslutninger. Hun ved hvis jeg ville sige min meningen til andre så gør jeg det!.
    Men til jer som er misundelig så kan jeg da måske overtale mig selv om at smække en noglelunde sød besked op på jeres profil for det ser ikke ud som om der er nogle der er intreseret i jer! Seriøst få jer i liv og ikke hate andre fordi i bliver hatet..
    Men som sagt tak til der der har givet mig fornuftige svare og støttedes mig i denne samtale:)


  • #52   10. jul 2012 Hvad fanden skal du bruge andres støtte til når du åbenbart selv er så bevidst om at det er det rigtige? Du vil jo bare bekræftes i at at det du gør er det eneste rigtige, intet andet.

    Du aner jo ikke selv helt hvad en forlovelse er. Kan ses på dit andet indlæg: "Forlovet det er jo når man frier ikke. Også bliver man gift:)
    Det ville sige man frier med en forloves ring og når man bliver gift får man vildelseringe".

    Når man ikke helt ved hvad det går ud på, kunne det være at man skulle vente lidt til man havde sat sig ind i tingene.


  • #53   10. jul 2012 Med måden du staver på, tja, så må det være den rigtige beslutning. Hold da op, der er styr på det smiley

    Good luck med det. Haters haha


  • #54   10. jul 2012 Haha! Har jo ikke spurdt om folks meninger. Har spurdt om hvilken ring man skal give for der er nogle mennesker der bruger 1 til 3 ringe så man kan godt blive lidt forvirret. Men okay kan jo sige sig selv onslow ved alt i verden. Især det han går ind til. Man kan jo ikke vide alt vel såååå.
    Han der skrev det men job og uddandelse: jeg er udlært indrustriteknikner og er frivilligebrandmand har fast job. Vi har bare snakket om vi skal giftes inden vi skal havde børn..


  • #55   10. jul 2012 se nu tiden anden inden i kaster jer ud i sådan et halsbrækkende stunt. Det er kun for at virker mere modne/voksne, og intet andet.

  • #56   10. jul 2012 What esben and onslow wrote.

  • #57   10. jul 2012 lol

  • #58   10. jul 2012 Du ved godt at børn skider i bukserne ikke?

  • #59   10. jul 2012 steve han er jo ikke så gammel måske han stadig kan huske det;)

  • #60   10. jul 2012 man kan sagtens være sammen uden af være gift.. vi er kun blevet gift for at sikre vores unger.. ellers var vi ikk blevet gift.. for vi har det sgu lige så godt sammen selv hvis vi ikke var blevet gift.. vi har været sammen i 8 år før vi blev gift..

  • #62   10. jul 2012 Har så kiggede på en ring til 25000 så ved ikke med de 1500 der det er jo ikke alle der er fattige man ved ikke om der er nogle der har penge:)

  • #63   10. jul 2012 Nej man ved sku nok ikke om der er nogle der har penge nej.

  • #64   10. jul 2012 Nej. Men det er en specielt lavet ring. Hvidsølv. Men diamant i i mitten. Så er der krystaller rundt om den og forskellige steder. Svært og forklar:)

  • Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 95
    #65   10. jul 2012 Venter stadig på at han fortæller at det er en stor joke..

  • åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #66   10. jul 2012 * AE *

    Det eneste der er big og fat her er da dig.. latterlig udtalelse!!!! Jeg kender flere der blevet gift på en ORDENLIG måde og der har ringen da ikk koster en dag over 1000 kr og det får du ikk en "big fat rock" til..


  • #67   10. jul 2012 Åh nej, allerede da jeg kiggede i din fotoprofil, tænkte jeg det kan han da ikke mene. men at du så også med din attitude, og at du tror du er alt for fornem til andre, fordi du måske har råd til at spendere 25000 på en ring.
    Jamen bliv da gift, så kan du inderligt fortryde det om et par måneder.
    Hvis hun da ikke siger nej, og du lige spilder 25000 allerede der.

    Mit råd? drop dine kirkeklokker de næste par år, også brug de penge, som du åbenbart har massere af, på en fed ferie sammen med hende.


  • #68   10. jul 2012 ninna han skrev til AE, deraf han skrev * AE * i toppen af sin besked.

  • #69   10. jul 2012 Ja men ved hun ikke siger nej så..
    Det er en ring med en stor deriment i mitten. Uden om er der ægte krystaller og så er der noget andet på.
    Men det med penge kan jo være at man har vundet i lotto eller har vundet i poker eller noget helt trejde. Eller man har en hjemmeside sammen men en der har mange penge der er jo mange ting ikke.
    Men ligemeget hvad i siger så har ikke ændret min beslutningen og gør det heller ikke. Men lukker den nu for i er for langt ude nogle af jer!..


  • #70   10. jul 2012 Ninna; sådan tænker DU! Vi er andre der har andet i hovedet...

  • #71   10. jul 2012 ungdommen... smh lolz omg!

  • #72   11. jul 2012 Ninna Haha, hvis en pige dømmer sin kæreste på ringen er det da en falsk trunte at ha fat i.

    Michael Ærligt, en dyr ring er spild af penge i mit hoved, tænk over hvor meget bedre ting i ku bruge de penge på? du kunne fks få en ordentlig stil?


  • #73   11. jul 2012 lyder som lidt af en bling bling ring du har fået øje på der. Køb en scooter i stedet, nyd din ungdom.

  • #74   11. jul 2012 Ninna

    Han elsker hende ikk mere bare fordi ringen er dyr..
    Det er bare hendes ego der bliver større når hun ska vise den til veninderne..

    Er ringen flot burde det ikk have nogen betydning for om den koster 10.000 kr eller 100.000 kr..


  • #76   11. jul 2012 Tænkte præcis det samme camilla.

    og Præcis o conner.

    Selvfølgelig frier man da ikke med en plastik ring fra tyggegummi maskinen, men hvis forholdet er om hvor meget ringen koster, er selve forholdet da ikke meget værd.


  • #78   11. jul 2012 Camilla: Jeg kan lide den måde du tænker på !

  • #79   11. jul 2012 Nej Ninna.. Sådan er DU BARE.. Det er sku ikke alle der tænker på en så tåbelig måde

  • #82   11. jul 2012 Hvis en pige ville ønske hendes kæreste var en anden fordi hendes veninde har fået en lidt større ring er hun sku da ikke helt kørende oppe i kasketten.

    Lige så nærig? Fordi man ikke prioterer en ring frem for som camilla siger en bil, eller indskud til et hus eller lign? så skal man sku da selv vågne op og indse at ens kæreste har en fornuftig tankegang istedet for at ødsle penge man ikke har, væk.


  • #83   11. jul 2012 ninna J indrøm bare du er en gold digger:)

  • #85   11. jul 2012 Og du kender ikke alle, så hvad er det for noget lort du fyre af?

    Utroligt du ikke kan se det i det store hele, ja en ring er da nok en engangs investering.. medmindre man selvfølgelig skal ha 2. så bliver det jo hurtigt endnu dyrere.
    Og jeg skulle da være millionær for at fyre 25000 af på en ring. penge er ikke kærlighed. hvis du mener at en ring beskriver kærligheden til en, så har maximus da helt ret.


  • #86   11. jul 2012 nej heldigvis, og det behøver jeg heller ikke kan bare læse dine kommentarer

  • #87   11. jul 2012 Ninna

    Haha fuck du er en snotskovl.. Kan godt forstå din "mand" har opgivet dig hvis du har sådan en indstilling..

    Hvor dyr ringen end er så er det KUN for at styrke kællingens eget ego.. Han kan sku nemt bilde hende ind den har kostet 80.000 kr og så "kun" givet 25.000 kr for den..
    Nu aner jeg ikk hva ringe koster men jeg vil sku hellere fyre pengene af på noget sjovt end en lorte ring hun kan risikere at tabe..
    Er der en bette sten og det skinner så er trunten glad..


  • #88   12. jul 2012 ninna J
    Skrevet: 11-07-2012 21:36:45
    Har du aldrig tænkt: min venindes kæreste er bare så sød ved hende og forelsket.. Gid min egen mand gad vågne op fra de døde???

    Du skriver det som at du er i et forhold smiley


  • #89   12. jul 2012 ja og vi er så nogen der foretrækker at manden betaler sine regninger, har styr på sit liv og prioteringer frem for en ring lavet i "Mordor" af My Little Ponys.

    Jeg er så af den holdning at gift er noget man tager for ikke at blive det, og vil da helt 100 hellere f.eks rejse en weekend til Paris, en uge til Sibirien eller 3 mdr til thailland end at rende rundt med guld på fingeren.. men ok folk er jo så forskellige.


  • #91   13. jul 2012 Jeg vil nu også sige at du burde vente, men det er dit liv og det vil jeg ikke blande mig i.

    Ninna J: Sikke da noget pis at fyre af! Hvis min kæreste friede til mig med en ring trukket i den nærmeste automat, ville jeg elske den for evigt, da det er tanken bag og ikke hvor dyr den har været, der tæller.

    Men hey... Golddiggers FTW!


  • #92   13. jul 2012 det er vidst i T der er faldet og slået hovedet her...

  • #93   13. jul 2012 Nej, jeg er ikke faldet og har slået hovedet, men jeg går ikke op i materielle goder, modsat visse andre...

  • #94   13. jul 2012 Ninna

    Ikk alle er så fucked som dig..

    Hvis hun selv ska betale og hun ikk har 1 mia kr så vælger man vel ud fra hva man har råd til.. Og hvis man hellere vil købe en kjole og have et nyt tv istedet for bare en dyr mærke kjole så væger man jo det.. Folk er jo forskellige..


  • #95   13. jul 2012 Ninna, hvor meget diamant ring tror du egentlig man kan få for 1500?

  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 131
    #96   13. jul 2012 Ninna - Keep dreaming.. Jeg tror fandme det er de færreste kvinder der går så meget op i at deres forlovelses ring skal koste over 20.000 kr. Elsker sku min fyr ligeså højt om han så giver mig en ring til 2000. Kærlighed behøver fandme ikke koste flere tusinde kroner!
    Men du er vidst lidt af en golddigger.


  • #97   13. jul 2012 EAT ALL THE POPCORNS!!!!

  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 131
    #98   13. jul 2012 Puha.. sandheden er hård at høre hva.

  • #99   13. jul 2012 Forstår simpelthen ikke, at man kan skrive så grimt til/om folk, man ikke kender.

  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 131
    #100   13. jul 2012 Sådan er cyberspace smiley

  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 131
    #102   13. jul 2012 Tror os jeg har misset noget smiley ... tydeligvis går pigen kun efter ting der koster over 10k, og en mand med penge - er man så ikke golddigger? eller i hvert fald lidt penge grisk.
    Puha, ville blive glad om det bare var en plastik ring! smiley


  • #103   13. jul 2012 Ja, Tina, jeg kender vist alt for godt til det efter flere forsidehistorier på BT og Sjællandske :=)
    Uvidende, smålige får ufatteligt travlt med alverdens ting og sager lige pludselig, og dette ender op i ligegyldige diskussioner (om mig) på alverdens fora rundt omkring.

    Nok også derfor jeg bliver så harm.


  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 131
    #104   13. jul 2012 Ninna - selvfølgelig har jeg et drømmebryllup - men det behøver ikke koste en million for mig, så længe jeg ved min og hans familie er der og mine nære veninder! andet behøver jeg ikke. og heller ikke en dyr forlovelsesring. du er helt galt på den.. og lad endelig være at kommentere mht mine penge og hvad jeg tjener, ved du ikke en dyt om. men dine udtalelser er nok til at vide hvad du er for en.

  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 131
    #105   13. jul 2012 Søde Mc - ja. det er utroligt :-). præcis ligesom denne fine debat.

  • #107   13. jul 2012 Og så for søren ... piger!
    Prøv at læse TS indlæg en gang. Det handler slet ikke om den omgang mudderkastning I har gang i lige nu, og der kommer intet konstruktivt ud af det overhovedet.

    Nej, jeg er ikke politimand eller noget som helst, men for dælen hvor kan det ærgre mig, at I har lyst til at bruge jeres tid på at gøre hinanden ilde til mode. Respekter dog for søren jeres medmennesker - hvad enten I er enige i deres holdninger eller ej - og vær lidt gladere.

    Kan ikke se det skulle være så svært, men det er det jo åbenbart.
    Synes det er en særdeles sørgelig drejning det har taget, og de største tabere er vist jer selv hver især.

    Ingen her er tankelæsere, så man kan vel holde sig til at ytre sin egen mening på en fornuftig og sober måde frem for at udtale sig om, hvad andres er eller burde være.

    Jeg skal ikke blande mig mere, I må jo selv om, hvordan I har lyst til at optræde overfor andre, men hvor ville jeg dog ønske, I havde lidt mere selvkritik og respekt overfor andre mennesker og deres mening.


  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 131
    #108   13. jul 2012 Ninna -Puha som du kan hakke ned på andre folk. du må virkelig føle dig godt tilpas på tronen. smiley ... sørgeligt liv du har hvis du ikke har andet at tage dig til, "lille pige" smiley

  • #109   14. jul 2012 Ninna, har jeg spurgt til hvad du drømmer om? Nej, det tror jeg så ikke jeg har, for jeg kunne ikke være mere ligeglad.
    Og hvor har jeg skrevet, at jeg elsker plastik??

    Og så kender jeg godt nok INGEN der har givet 10-20k for forlovelsesringe...


  • #110   14. jul 2012 ninna

    Du er sku tarvelig at høre på, samtidig lidt smålig og dum mildest talt. Jeg føler med dig..


  • #111   14. jul 2012 Og hvad fanden ved du om, hvor mange forlovede par jeg kender?

  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 131
    #112   14. jul 2012 Tatiana - pigebarnet ved alt smiley selv hvor mange venner jeg har smiley fantastisk!

  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 131
    #113   14. jul 2012 Ninna - argh. du virker ikke som en der er ældre smiley

  • åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #114   14. jul 2012

    Ninna det var ikke til dig.. Og hvorfor tror du, at du ved hvordan alle piger tænker?? du da langt ude..

    Men hvis du er tankelæser vil jeg gerne trække ordene i mig igen.


  • #115   15. jul 2012 Ninna

    Haha fuck du er lame at hører på.. Hvis man ikk ku se et billede af dig vil man gætte du var en grim trunte der tror hun er noget, men når man ser billedet kan man se man har ret.. Du ser sku ikk for skarp ud..

    Du sidder og spiller smart på nettet.. Flot.. Føler du sig sej ?
    En tøs uden virkeligheds fornemmelse, som sikkert har fået en masse ting for at sprede sine små skank ben for nogle fyre som i sidste ende er skredet fordi der findes tøser som er sødere, pænere og lidt mindre golddigger agtige..

    Sandt eller falsk.. Det rager mig langt op i r..en..
    Du er for low rank til at jeg gider spilde min tid på din holdning som jeg faktisk er lidt ligeglad med..

    Keep dreaming and return to earth when you get a brain..


  • #116   15. jul 2012 Det bestemmer du jo helt selv..

  • #117   15. jul 2012 Enig: O´conner.

  • #118   15. jul 2012 Og man kan kun fri med klasse og elegance hvis det er en dyr diamantring??

  • #119   17. jul 2012 Ikk alle gider lægge en pose guld for at blive gift..

    Det er ikk ringen der afgøre om der er meget kærlighed eller ikk.. Og om der er klasse over brylluppet.. Vil sku hellere have god mad og et fedt bryllup og en lækker rejse end et middel bryllup fordi kællingen ska have en dyr ring..

    Og så er der også dem der vælger at låne en masse penge i banken for at få et fedt bryllup.. DUUUMT..

    Men sådan er vi vel alle forskellige..


  • #121   27. jul 2012 Hahaha.
    Behøver ikke engang læse alle kommentarene igennem, for at se at der nok mangler et samleled eller to oppe i nødden på dig ninna.

    Du er jo bare en golddigger, der tuder indtil du får dine materielle goder eller ret.
    Åben dog øjnene.


  • Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 416
    #122   27. jul 2012 Helt enig med Marcel

  • #123   27. jul 2012 Sidder i helt seriøst og har en diskussion med en pige der har et profilbillede som illustrere "Duckface" samt sutten på "smut-pomfrit-fingeren"?

    "Når jeg selv får børn betaler jeg også deres bryllup..
    Og det kan godt være at du ikke har råd til begge dele.. Vidste faktisk ikke at nogle kunne være så økonomisk uansvarlig at låne penge til det.. Så heller spare op og glæde sig til den store dag.."

    ØØhhh hvad? Økonomisk uansvarlig - du vil betale for dine børn - de skal selv spare sammen?

    Jeg vil gerne vide hvordan du tjener dine penge. Du er ikke koordinator, så meget har jeg luret.


  • #124   27. jul 2012 Tradition*
    Sundhedsvæsenet*
    og*
    reagere*

    "Pænt veluddannet" øhhh...

    Jeg er teamleder samt lagerchef.

    Hvis jeg kommer ind med en skade bedes i finde en anden til at skrive min journal.


  • #125   28. jul 2012 Ninna DU er dum som en dør!

    Og Esben, hvor har du dog ret... men du glemte til skade!;=)


  • #126   28. jul 2012 Ninna, ret lige din tekst, for det er da noget være vrøvl. Har heller ikke i sinde at du skulle arbejde for mig, da din staven vil give alt for mange problemer i vores system.

    Søde McSødesen: Upsi, men ja, der er vidst lidt flere ting at komme efter. Men lad hende nu lige få en blid start. smiley


  • #127   28. jul 2012 Hvad betyder "der ikke har færdig alle 6 modulere på uni"?

    Er paf over den manglende evne til retstavning og velformuleret sætningsdannelse.


  • #128   29. jul 2012 det lyder som om hun har en kamp med hønsetråd og papmache'

  • #129   29. jul 2012 Hvor er det go' underholdning når børn deler uvidenhed.

  • #130   1. aug 2012 Jaja, 20 dage siden indlægget blev oprettet - sure thang han har friet.. FOR LÆNGST!!!!!!!!! :=PP

  • #131   8. aug 2012 10 Kroner på hun sagde nej...

  • #132   15. aug 2012 Hun sagde ja..

  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 131
    #133   15. aug 2012 Uhhh tillykke!

  • MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
    #134   15. aug 2012 Tillykke mester.

    Lad det nu holde mere end 2 år ikk??



    Og af ren af skær nysgerrighed.. Købte du den meget dyre ring? smiley


  • #135   12. jan 2013 35000-,
    Og tak:)


  • #136   12. jan 2013 Stooooop!!!! Ægteskab er en fælde!!!!!

  • Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 117
    #137   27. jan 2013 Den dumme blondine - Vil det sige at du var 15 da du blev forlovet?

  • #138   30. jan 2013 Undskyld alle sammen mig og min ven havde røget lidt og syns de kunne være sjovt og kave dette indlæg for at se hvor lang tid der gik før folk blev sure på hinanden:)

  • #139   30. jan 2013 Sørgeligt.

  • MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
    #140   30. jan 2013 Hva satan hun har droppet ham smiley

  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #142   5. feb 2013 HVIS DU HAVDE LÆST DET HELE VILLE DU SE INDLÆGET VAR ET HALVT ÅR GAMMELT OG BLEV OPRETTET FOR SJOV.

  • #143   3. apr 2013 Jeg er lidt overrasket over at man belærer andre om traditioner der slet ikke holder? smiley

    Traditionen tro skal man have fastlagt en DATO inde for et år, ikke nødvendigvis giftes inden året er gået o_O


Kommentér på:
Fri til min kæreste!:)

Annonce