{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.843 visninger | Oprettet:

AWDAW
AWDAW
Tilmeldt:
2. aug 2009
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 92

Valentinesday - Hvaaad? {{forumTopicSubject}}

Ja. Jeg kan godt lide at vide hvad jeg skal gøre, i god tid. Jeg har en skøn kæreste som jeg gerne ville overraske den 14. Febuar. Desværre har ingen af os biler og er afhængige af offentlig transport eller nogle til fragte os hver for sig, hvis vi skal nogle steder hen, så jeg er nød til at fortælle hende at vi altså skal noget, netop dén dag.
- Jeg står bare med et problem. Romantisk er jeg sgu ikke, eller jo det er jeg, men jeg har meget stor nervøsitet selvom hun er min kæreste. Hvad ville i mene var en god dag, som måske ikke koster en bondegård?
Jeg er selv 17, så det sætter også nogle grænser.

Selvfølgelig ville jeg lave dagen til noget spiecelt til os to, men små inputs som hjælp herfra, ville intet gøre!

Respekter venligst at jeg ikke gider læse på jeres negative dumsmarte kommentarer, da jeg skriver her for at få et svar på det.

Kristjan. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valentinesday - Hvaaad?
  • HejMedDig h
    HejMedDig h Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 144
    #1   22. jan 2012 hahahahha

  • #2   22. jan 2012 Lad være med at falde for materialistiske kapitaliske ideologier som KUN er lavet til at vride penge ud af folk, der falder plat for romantiske opfattelser om at deres partner elsker dem mere, hvis de bruger penge lige på den dato.

    Gør hellere noget godt for hende i hverdagen, i stedet for at vise hende, du kun kan gøre noget specielt for hende, når samfundet dikterer det.

    Så viser du hende at du kan lide hende uanset hvad, og at du ikke er en følelsesmæssig lemming der bliver manipuleret hårdt af firmaerne bag alt det sukkersøde falske bras.


  • #3   22. jan 2012 Valentinsdag er overvurderet =)

  • #4   22. jan 2012 Valentinsdag min bare det amerikasnke fup.. skal ikke holdes herhjemme smiley

  • #5   22. jan 2012 Drop det, det er total latterligt at der skal opfindes en dag for at der kan komme romantik ind i hverdagen..

    Jeg er selv kvinde, har sku aldrig været ked af der ikke er sket noget specielt på den dag, min Mand kan godt finde ud af at gøre noget romantisk eller anden på andre dage på året selvom han ingen penge har.


  • #6   22. jan 2012 Køb hende buket røde roser.

  • N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #9   23. jan 2012 Lad vær med at gøre noget som helst.. sæt dig så ned den 14 feb. og bare se skuffelsen vokse i hendes øjne da, hun som så mange andre trunter forventer et eller andet på denne vildt overvurderet dag...


  • #10   7. feb 2012 Tja, havde min kæreste planlagt noget for mig på valentines day, skulle han nok finde et andet sted at bo o_O

Kommentér på:
Valentinesday - Hvaaad?

Annonce