{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.248 visninger | Oprettet:

Ikke interesseret i sex. {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom

Min kæreste og jeg har været sammen i knap 3 måneder, og vi har ikke haft sex endnu.
Har prøvet en masse gange, men der har ikke været den store tilbage virkende kraft, hun er ikke jomfru.
så tog en lille snak om sex, og fik bare svaret at sex interesserede hende enlig ikke så meget, så hun kunne sagtens undværre. men jeg syntes bare det en smule "hårdt" ikke at få noget.
ikke fordi jeg vil presse hende men hva fanden gør jeg lige.


Mvh Kapser


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke interesseret i sex.
  • #1   14. dec 2011 Jeg tror din dame er meget syg ?

    Prøv at tage hende til lægen en gang smiley


  • #2   14. dec 2011 Onanere er en mulighed...

  • Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
    #4   14. dec 2011 Det handler sikkert bare om den rigtige stimulans.

  • #5   14. dec 2011 Hun har svampe bob mellem benene.

  • #7   14. dec 2011 Enten har hun en god grund, ellers så er hun dum at høre på, og skal udskiftes.

  • #8   14. dec 2011 - ikke alle føler sig tryg i forholdet til at starte på, men hold ud smiley Det skal nok komme.

    Ellers så nævn det igen og sig det som du føler det smiley


  • #9   14. dec 2011 Hvor gamle er i egentlig????????

  • michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 50 Svar: 287
    #10   14. dec 2011 Hun er garanteret stadig jomfru og er nu fanget i sin løgn om at hun ikke er.. Men du skriver prøvet en masse gange uden tilbagevirkende kraft.. Hvad betyder det lige?

  • #11   14. dec 2011 hahahaahah hun har en pik!

  • #12   14. dec 2011 Michael - han har sikkert lagt op til det, hvor han bare har lagt og tænkt på hvor mange stjerner der kom på nattehimlen smiley

  • #14   14. dec 2011 Som EBs brevkasse vil svare..

    Så find en bolleveninde.. Og husk at sig det til din dame..

    Sex betyder meget for en og hvis du er glad i dit forhold men mangler sexen så må du finde det et andet sted.. Det er ingen grund til at droppe hende..

    Tag en snak med hende.. Husk at gi et lille smil på læben når du siger om du ikk kan finde en bolleveninde så smiley


  • #15   14. dec 2011 Hun er ikke jomfru, da jeg kender en der har været sammen med hende.


    Ja det bare lige hvordan man skal fortælle det uden hun føler jeg presser hende, har spurgt om hun slet ikke syntes det dejligt, og det svarede hun ja til, altså at hun da syntes det var dejligt.


  • #16   14. dec 2011 hmm, lyder altså meget mystisk! smiley

    Har også en veninde der er lidt tilbageholden, men her snakkede vi 14dage og det var det.

    Mon hun har været udsat for noget grimt, eller måske er der noget følelsesmæssigt hun ikke fortæller.


  • #17   14. dec 2011 Hun frastødes sikkert ved tanken om sex med dig smiley

  • #19   14. dec 2011 Sara K ! - lige mine ord. bare det at forslå at skride fra hende jah igen kan man se hvilket hoved mænd tænker med.

    har et venne par der har været sammen 3 år og har haft sex 3 gange han er den anden hun nogen sinde har været i seng med, og ham før tænkte ikke lige over hun var jomfru og jorede bare pi.. i hende total lige glad pigen har traumer efter det og kan slet ikke slappe af efter sex, snakker meget med dem begge om det, og manden syns bestemt det hårdt rigtig rigtig hårdt og har tit overvejet det sørgelige at gå fra hende men jah 3 år 3 gange sex og han er der endnu og respektere hende og det hun har været udsat for og forstår hun er bange,,, det er kærlighed og det har jeg RESPEKT for.

    jeg er vild med sex og mener os det er det andet vigtigste i et forhold efter tillid og ærlighed, manden jeg skal giftes med om et år går heller ikke op i seng da han er blevet udnyttet vildt af eks kærester som kun var der for sexen skyld da han er godt veludrustet, stod det til mig havde vi sex hver dag gerne mere, men er jeg heldig får jeg en gang om ugen,
    men jeg elsker manden og skal jeg leve uden sex hver dag for at blive med min udkorne så gør jeg det, det er derfor man har højre hånd og der er lavet sex legetøj


  • #20   15. dec 2011 Giver dig enlig ret sara K

  • #21   15. dec 2011 TIl drengene...

    Hvorfor helvede har vi ladt kvinder snakke sammen i sin tid?
    Det var skuda der det hele gik galt man.

    Hunters grab your gun and go hunting, ignore the women, we've always been stronger smiley


  • DM B
    DM B Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #22   15. dec 2011 der gik ca. 7 mdr. før vi gjorde det.. og har været sammen i 3 år +

    tag en slapper du.. hvis du er for ivrig gider hun ikke, derfor vent.. du er ikke i tvivl, om når hun er klar.. hun er sandsynligvis ikke helt tryg på det endnu... massager hende i en periode, så hun kan vende sig til din berøring..

    God weekend



  • #23   21. dec 2011 Hun er altså ikke ene...jeg har det på samme måde som din kæreste ;o)

    Jeg kan også gå i laaaaaang tid uden at få noget eller have lyst til det. Tænker simpelthen bare ikke på sex til dagligt, heller ikke når jeg går i seng.

    Jeg vil hellere nusses, have massage eller lign....tit er dette også grunden til at jeg får lyst til sex når det endelig er ;o)

    Måske du skulle gøre lidt mere i sådan noget for at få hendes tanker ledt hen på sex ;o)
    Men brug nu for gud skyld ikke den samme fremgangsmetode hver evig eneste gang, for den bliver hurtigt gammel og gennemskuelig og så synes vi kvinder at det er uinteressant ;o)




  • #24   21. dec 2011 Du er også gammel ^^

  • #25   21. dec 2011 Brian O'Conner !
    GG indeed smiley


  • ... .
    ... . Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #26   6. feb 2012 Er lige kommet ud af et lignende forhold, vi havde dog sex men det var kun få gange. Forholdet varede 4 år, men til sidst elskede jeg hende bare ikke mere. Min ex havde haft et dumt forhold inden hvor hun nærmest var tvunget til sex, så han ville være sød mod hende. Det ødelagde hendes lyst fuldstændig, men jeg bearbejde hende aldrig. Men når jeg ser tilbage på det hele er jeg lidt bitter over jeg ikke fik taget mig sammen før. Vi er stadig bedste venner smiley

Kommentér på:
Ikke interesseret i sex.

Annonce