{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.540 visninger | Oprettet:

J G
J G
Tilmeldt:
16. nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 180

Skal lige ud med det... {{forumTopicSubject}}

Mig og min X var sammen i et års tid, og jeg havde aldrig mødt en pige som jeg snakkede så godt sammen med som med hende, og jeg gjorde alt for hende, vi var sammen hver weekend, jeg kom fredag eftermiddag, og kørte hende på arbejde, og kørte hjem til hende igen, og gjorde rent og vaskede alt op, for hun havde ikke vasket op hele ugen, jeg gav hende altid hvad hun ville have i sengen og fik hende ud et sted hun aldrig havde været før, ja kort sagt var jeg hendes personlige tjener og levende dildo..
Men hun havde det svært med mig fordi jeg røg så mange fede, og ikke kunne stoppe, men jeg tog så i behandling, for at vi kunne få et godt liv og en god fremtid sammen.
Efter jeg havde været her i 1½ måned så mødte hun en fyr fordi hun startede på en ny skole, og som hun sagde første gang hun fortalte mig om ham: "han har potientiale", så hun begyndte at behandle mig rigtig skidt, sikkert for at få mig til at slå op, efter hun havde været heroppe en hel weekend (hun har været heroppe 2 gange, første gang i 3 timer, og anden gang var så den weekend) og vi havde haft en rigtig dårlig weekend, fordi hun faktisk ikke gad være sammen med mig, hun ville gerne have sex, men ikke sådan snakke osv. hun ville læse bøger eller sove fordi hun var træt..
Jeg var rigtig ked af at hun ikke ville mig, så mandag formiddag skriver jeg til hende at hun skal ringe til mig, fordi jeg virkelig har brug for at snakke med hende om weekenden, men hun svarer ikke, klokken halv 4 skriver jeg til hende at hun gerne må ringe fordi at nu har jeg tid, men først klokken 4 skriver hun at der går en time før hun vil ringe, ikke nogen grund eller noget, men der går så 2 timer før hun ringer, og der sidder jeg og spiser, da så jeg har spist færdig ringer jeg til hende igen, og så var grunden til at hun ikke kunne ringe at ham der gutten fra hendes skole, som hun åbenbart var hjemme hos havde siddet og fortalt om sit liv.. "og jeg ved jo at når hun er igang med noget, så glemmer hun alt andet" Jeg bliver sur fordi jeg ikke kan acceptere at hun nedprioiterer mig, sin kæreste, til fordel for en eller anden tilfældig fyr som jeg aldrig har mødt..
Så jeg slår op med hende, men kan stadig ikke få hende ud af mit system, for jeg elsker hende jo stadigvæk, og vi har ikke set hinanden siden den weekend, og det er svært når man ikke kan se hinanden i øjnene..
Jeg er vildt ked af det, og hun virker nærmest glad, så jeg spørger hende hvorfor hun ikke er ked af det, og hun siger: jamen jeg kan da ikke være ked af det når det kun er en pause, vi skal jo ses igen når du er færdig, og jeg har jo ikke lyst til at være sammen med andre end dig, jeg ved der er en mening med dig og mig..
Der går 2 uger, og jeg bliver ved med at kontakte hende, men hun siger at jeg skal koncentrere mig om mig selv, det går op for mig at jeg ikke får noget ud af min behandling, fordi jeg ikke ved hvor jeg har hende, så jeg siger til hende at hun er fri, og jeg vil være det samme...
Inderst inde mener jeg det jo ikke, men hun havde jo sagt at hun ikke ville have andre.. Der går yderligere 2 uger, hvor vi ikke snakker sammen, i den tid er jeg helt ved siden af mig selv, jeg ringer så til hende en søndag og siger at jeg bliver nød til at vide om jeg er købt eller solgt, for det sidste jeg hørte var at vi faktisk bare havde pause, hun fortæller så at hun har været sammen med ham gutten om fredagen, de kyssede kun, og det betød intet.. men det var nok til at jeg blev tosset og slog hende ud af mit hoved, og lukkede mit hjerte for hende, sagde at hun aldrig skulle kontakte mig igen..

Efter 2 uger hvor jeg faktisk er kommet ovenpå, så skriver hun en sms om hun må sende et brev til mig.. Jeg siger nej, og at jeg er træt af hendes julelege, men dagen efter bliver jeg jo nysgerrig for hvad hun vil, så jeg ringer til hende, og hun tuder helt vildt og siger hun savner mig og gerne vil have mig tilbage.. jeg siger at vi skal ses ansigt til ansigt for det duer ikke over telefonen, og vi aftaler at vi skal ses til December når jeg er færdig heroppe..
Men jeg går så og åbner mit hjerte for hende igen, finder min kærlighed frem og tilgiver hende at hun har været sammen med ham den anden.. det er en uge siden hun ville have mig tilbage.. så idag har jeg lige snakket med hende, fordi jeg gerne ville se hende allerede i November, for jeg går jo også og savner hende og vil gerne se hende igen, og finde ud af om der er noget eller ej..
Men så fandme om hun ikke starter med at sige: Nej, den dag skal jeg være sammen med an masse andre, og for det andet, så skal dig og mig ALDRIG være kærester igen...

Jeg er SÅ rasende nu.. er glad for at jeg er i behandling, ellers havde jeg helt sikkert haft den største blæser på nu og lavet en masse lort som jeg ville fortryde..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal lige ud med det...
Kommentér på:
Skal lige ud med det...

Annonce