{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.345 visninger | Oprettet:

gave til kæresten (20 år) {{forumTopicSubject}}

i må hjælpe mig drenge og piger...

min kæreste fylder 20 på fredag og kan ski ikke finde ud af hvad jeg skal købe til hende, da hun ikke rigtig har nogle ønsker?

sidste år fik hun et gavekort til massage og velvære, så det skal det jo så ikke være.

skal ikke være gavekort og heller ikke smykker.
og PLEASE lad nu vær med at skriv at jeg skal købe en stor neger dildo eller andet pjat tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gave til kæresten (20 år)
  • #1   30. jul 2011 en oplevelse i kan lave sammen

  • #2   30. jul 2011 Dan - har jeg også tænkt lidt på. men hvilken oplevelse?

    Rasmus - Ikke rigtig andet end hun godt kan li at male. dog har hun alt hvad hun skal bruge til det smiley


  • Mia '
    Mia ' Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
    #3   30. jul 2011 Hvis jeg skulle have en gave, og jeg ikke rigtig ønskede mig noget ville jeg nok hellere have en oplevelse.
    giv hende en overraskelse.
    noget som hun måske ikke venter.
    Der findes de der oplevelses pakker i bilka og føtex.


  • #4   30. jul 2011 som sagt. måske en oplevelse http://www.oplevelsesgaver.dk/?gclid=CNaK4rWiqaoCFcMXzQodgS2iXQ smiley

  • #6   30. jul 2011 Mia - heller ikke helt dumt med en oplevelse smiley

    Marc - lækker hjemmeside smiley vil jeg da lige checke ud


  • #7   30. jul 2011 tøøøøøøj..

    selv hvis du køber forkert er de glade.



  • Mia '
    Mia ' Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
    #8   30. jul 2011 det kommer helt an på hvordan hun er.
    hvis hun er sådan en rigtig pige pige og prisen er ligegyldig så har jeg et forslag.
    start dagen med morgenmad på senge, skriv et kort hvor du skriver at hun skal gå på en skønhedssallon, der får hun en behandling, og make up på. i sallonen er der endnu et kort hvor der står hun skal hen i en tøjbutik, der skal hun vælge noget flot til senere . du kan evt. have en personligshopper eller sådan noget. senere kan hun tage til frisøren. om aften tager i ud og spiser, bagefter i bio, ser solnedgangen eller noget i den stil. det kan også laves i en anden rækkefølge.
    undskyld hvis det er lidt rodet, det blev bare lige kastet ned. smiley


  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #10   30. jul 2011 En god deo, makeup, tatovering, og selv om du siger "ikke smykker", så er en halskæde eller armbånd også noget hun kan bruge.

  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #11   30. jul 2011 Hvis du køber tøj, så husk endelig at det ikke må være for stort, det er faktisk et plus hvis det er et nummer for småt.

  • #13   1. aug 2011 Lav et personligt gavekort med tur i skoven.. pinic. og en lille ting og et par roser.. burde da gå li i trussen


  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #14   1. aug 2011 Tøj er sku ikke et safe-bet.. købte tøj til kæresten til jul og det var i hvert fald ikke hvad hun ville ha.. der er ALT for mange stil arter i tøjbutikker til piger..

    Til gengæld virkede det D&G ur hun fik perfekt, det var måske også lidt specielt, da vi købte det sammen i Venedi, hvor hun næsten blev rørt til tåre (siger ikke så lidt, for det er meget sjældent min kæreste græder hehe)

    Men ellers som "Frk smed" skriver.. nogle fede sko, der kan det ikke gå helt galt, slet ikke hvis der er det rigtige mærke på smiley så løb hendes sko samling igennem og find ud af hvad mærker hun godt kan lig og så er det ellers ud og lede


  • #15   1. aug 2011 Gud hvor er du da sjov abe..

    Du har da seriøst ikke noget liv siden du skal kommentere det lort??


  • #16   1. aug 2011 Hvad med en påspændings dildo, den kan i begge få fornøjelse af.

Kommentér på:
gave til kæresten (20 år)

Annonce