{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal man sige det lige ud?
  • #1   30. aug 2010 syns du skulle finde ud a om han os kan li dig, for hvis det ikk er tilfældet får du bestemt ikk noget ud af at sige det til ham,

  • #2   30. aug 2010 Nogle siger han er lidt små lun på mig, men hvordan ved man det enlig?

  • #3   30. aug 2010 Spørg??

  • kristoffer f
    kristoffer f Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #4   30. aug 2010 Sig det med blomster...

  • Emil M
    Emil M Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   30. aug 2010 Spørg da om han vil med ud at spise eller noget, det er da den eneste måde at finde ud af det på, det hjælper ikke at gå at pakke sådan noget ind, kom ud med det:-) Det er altid det bedste at gøre syntes jeg:D Håber det hjalp...

  • #6   30. aug 2010 Du kommer ikke så tit ud, gør du ?

  • stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 137
    #7   30. aug 2010 Come on, du er 20 år! Skriv til ham om alt mellem himmel og jord, og hvis han svarer dig er han interesseret! Inviter ham over på en film og så tag det som det kommer!

  • #8   31. aug 2010 Sig det lige ud. Vær dig selv, det er bonus. Hvis han ik vil have dig så skriv til mig. xD

  • #9   31. aug 2010 Ik tro jeg mener det . Men somsagt jeg vil da sætte stor pris på hvis hun bare sagde det lige ud. Men det jo op til dig selv og vudere hvorn du ska fortælle ham det. Men held og lykke ihvertfald. xD

  • #10   31. aug 2010 Lav papirskugler med teksten:

    SKAL VI KOMME KÆRESTER

    JA_____
    MÅSKE_____
    NEJ_____


    PS giv den til sidemanden eller kast kuglen videre, når den er udfyldt korrekt!


  • Lilla .
    Lilla . Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #11   1. sep 2010 Det er nok ikke lige den første sætning du skal smide i hovedet på ham, når du ser ham smiley
    Men ja, spørg om i skal lave noget en dag og så se om der er nogen kemi smiley Og om han ligger op til noget eller kan du prøve lige så stille selv, jeg har ladet mig høre at fyrer også kan lide, når pigerne ligger op til dem og at det ikke hele tiden skal være omvendt smiley

    Kom igang !!! smiley


  • #12   5. sep 2010 Ved godt dette kommer til at lyde rigtigt meget af 7 klasse.
    men hvis i skriver sammen kan du begynde at skrive Søde til ham svare han også med søde kan du efter noget tid opgradere til Sødeste, dejlige, Smukke, min og så til Sidst Skat, Basse eller hvad for nogle sære ord i piger normalt kalder os drenge.

    Hvis han følger op ad trappen af ord og begynder at kalde dig dejlige, så er han lidt lun på dig, men du skal også bare fange hans blik så i kommer til at side og kigge hinanden i øjnene, det super godt hvis i kan holde øjnkontakt lidt.

    Husk du må ikke være totalt desperado, men spil lidt kostbar, det kan virkelig få en dreng til at komme kravlende og så føler vi drenge også vi har lidt at kæmpe for.

    er nok ikke lige mit speciale hvordan man scorer Drenge, men ja dette plejer at virker på begge sider af bordet eller hvad man nu siger smiley


Kommentér på:
skal man sige det lige ud?

Annonce