{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.537 visninger | Oprettet:

kasper .
kasper .
Tilmeldt:
8. aug 2007
Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653

Første date imorgen nogle tips? :) {{forumTopicSubject}}

Hey,

Skal hjem til en pige imorgen jeg har snakket en del med over nettet/messenger/sms, planen er vi hopper en tur blockbuster og finder en god film, og så tager hjem til hende og hygger lidt.. smiley

Nogle forslag til filmen, og til aftenen generelt? har ikke så meget erfaring på området.. smiley

Hun virker helt vildt sød, og vil jo ikke ødelægge muligheden for at det kunne forsætte til noget mere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første date imorgen nogle tips? :)
  • #1   17. apr 2010 Vælg en tøsefilm... Så kan det umuligt gå galt!

  • #3   17. apr 2010 vær dig selv

  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #4   17. apr 2010 #Ditte præcis.. smiley tænkte noget komdie måske?

    #Julie P det udtryk kendte jeg så ikke lige smiley


    vi har faktisk ikke aftalt noget tidspunkt endnu, eftermiddag eller efter aftensmaden? hælder mest til en 19-20 tiden smiley


  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #6   17. apr 2010 uh.. glæder mig helt nu smiley

    hvad med blomster, har ingen ide der - udover at røde roser nok er lige voldsomt nok til en første date smiley


  • #7   17. apr 2010 Roser virker altid...

  • #8   17. apr 2010 piller i drinks virker hver gang!

  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #9   18. apr 2010 virker en buket roser ikke lidt voldsomt? det jo en afslappet date med en film og en flaske vin smiley

  • #10   18. apr 2010 kasper
    Nu ik for meget rødvin, for det går direkte i biiiiiiiip på tøserne ;D


  • #11   18. apr 2010 en enkelt langstilket, ville garanteret ikke skade noget som helst..

  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #13   18. apr 2010 @primadonna lige præcis, tror jeg venter med blomsterne smiley

  • #14   18. apr 2010 Morten hvilket biiiiip er det? :-).

    kasper .
    Lad værre med og forvente sex på første date.
    Piger køre efter reglen: 3 strickes and out.
    Dvs du 2 chancer mere.
    Der er så også det ved det, hvis du ikke lige dyrker sex med hende første gang.
    Så beviser du også over for hende at det ikke kun er det du vil have ud af hende.

    Ellers bliver hun jo alternativt bare et one-night-stand.
    Håber du forstår hvad jeg mener :-).


  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #15   18. apr 2010 forventer intet af første date, så kan jeg umuligt blive skuffet smiley vil helst ikke det bare bliver et one-night-stand hun virker helt vildt sød og vil gerne mere end bare et knald

  • #16   18. apr 2010 Så ønsker jeg dig alt held og lykke.

    Du må lige give os en opdate om nogen dage så vi ved hvordan det gik.
    Hvis hun vil se dig igen så er det et godt tegn :-).


  • #17   18. apr 2010 Hvis i passer sammen, kommer det hele af sig selv smiley

    Og ingen roser, bvaaa hvor ville jeg tænke for sukkersødt..
    Sådan nogle ting er til tider hvor pigen er trist eller når det er sket noget specielt med jer og jeres forhold. smiley


  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #18   18. apr 2010 @hans J
    Nu er jeg mega dårlig til at spotte ledige piger, så de sidste par gange jeg er faldet i hak med en pige, så bliver det ikke til andet end lidt veninde fordi hun allerede havde en kæreste - og de havde faktisk kærester, det var ikke bare for at slippe af med mig smiley Så nu giver jeg det her en chance, det virker jo for nogle smiley



    Vi har skrevet lidt frem og tilbage her til morgen, og hun virker lige så nervøs for det som jeg gør smiley men så må vi jo finde en god komdie(nogle forslag?) og drikke lidt vin smiley


  • #19   18. apr 2010 Kasper - Sys en komedie virker som en god idé..
    Også fordi det er altid dejligt at grine sammen med folk.. Og man kan altid snakke om filmen bagefter hvis man løber tør for samtale emner..
    Er man mig så vil man også gerne have en pose chips på bordet.. Hehe..

    Ville blive skræmt hvid der er en der kommer med en stor buket blomster til mig, men igen var der en der kom med én enkelt rose så ville jeg nok bare blive genert, men sys det var vildt sødt.. smiley
    Har altid bedre kunnet li tanken ved en enkelt rose end en buket..

    Og så ellers bare vær dig selv.. Passer i sammen skal i nok finde noget at snakke om..


  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #20   19. apr 2010 VIlle lige vende tilbage med 'resultatet'.. smiley

    Daten gik sådan set fint nok, hun var bare så nervøs at det først var senere på aftenen af man rigtigt kunne holde en samtale kørende, uden at jeg skulle holde den kørende - da jeg smuttede blev det kun til et ret formelt farvel - ved så ikke om det var fordi hun var nervøs eller hun bare ikke lige var intresseret - sku lidt svært at tolke smiley


  • #21   19. apr 2010 karl åge gunnar quist gurlisen :

    ja af skade bliver man klog!!!

    jeg har os lige oplevet noget lignende... min nye kæreste brugte den 1 månede på at svine hans x til. ja når jeg tænker tilbage så de dage vi snakkede mest i tlf var om hans x. forsøgte at holde mig neutral.

    ja ja... det endte jo med at han kørte ned til xén og fortalte hende at han ikke måtte snakke med hende for mig!!!WHAT!!!

    ja det gør virkelig ondt at se tilbage på nu.

    men kasper......... nyd din date...... se film,snak og vær dig selv.

    det med roserne synes jeg måske er lidt for overvældene... så hellere sende med interflora dagen efter og skriv tak for en hyggelig aften:-)


  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #22   19. apr 2010 hun var meget nervøs, sagde hun op til flere gange - men må nok erkende at jeg endeligt lidt er i tvivl om, om jeg skal skrive til hende igen - kan ikke helt finde ud af hvornår jeg skal skrive hvis jeg nu skal.. og hvad jeg skal skrive smiley

    takkede for en hyggelig aften da jeg var kommet hjem, og hun svarede 'selv tak :)'


  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #23   19. apr 2010 kan jeg tillade mig det? tænker nok for meget.. smiley

  • DeVe H
    DeVe H Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 62
    #24   20. apr 2010 Jeg synes det virker lidt underligt, hvis hun slet ikke har skrevet til dig siden, andet end "selv tak". Har nu heller aldrig prøvet en date der endte uden et kys af den mindste art, det har kun været hvis der overhovedet ikke har været nogen interesse for nogle af parterne, men det kan du jo nok bedst selv vide.

    Ville nok selv vente lidt, og lade hende tage kontakt, men altså... Svært at vide, hvordan hele daten gik smiley


  • #25   20. apr 2010 Gyser i DVDeren og så er aftenen klaret..
    I ser ca. halvdelen og så bliver der ellers knaldet for alle pengene..


  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #26   20. apr 2010 Okay.. venter og ser hvis hun skriver ellers så må jeg jo finde en anden smiley

  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #27   20. apr 2010 kan du selvfølgeligt have ret i smiley

  • #28   20. apr 2010 har du hørt noget fra hende? ellers må du jo skrive og spørge hende om i skal ses igen eller om det bare var det

  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #29   20. apr 2010 nope har ikke hørt fra hende siden.. ved ikke hvor længe jeg skal give det inden jeg spørger - og skal jeg være helt ærlig så ved jeg ikke hvad jeg skal svarer hvis hun spørger om det var det, eller om vi skal ses igen

  • DeVe H
    DeVe H Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 62
    #31   20. apr 2010 Lyder ikke rigtig på dig kasper . som om den date var særlig vellykket, men altså sådan er det bare nogle gange smiley

  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #32   20. apr 2010 det var sådan set hyggeligt nok, men det der nok fik mig til at tabe interessen lidt var at hun var så nervøs, var selv lidt nervøs smiley men har nok brug for en pige med "ild i røven" smiley

    vi så forresten I Love you man - som var en super fed film smiley


  • #33   20. apr 2010 Ditte giftekniv ;D

  • #34   20. apr 2010 Jeg giver hans J fuldstændig ret.

    Men bare vær dig selv og afslappet. Vær selv sikker smiley Så køre det.


  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #35   20. apr 2010 skrev til hende for et par timer siden om vi skulle ses igen, eller holde her - og hun vidste sig at have det på samme måde mig som (at vi skulle holde) så det var bare lækkert at få det afsluttet smiley

  • #36   20. apr 2010 Okay fair nok. Så det bare ud og find en ny dame du smiley

  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #37   20. apr 2010 præcis smiley altid noget hun havde det på samme måde som mig, ville have haft det mega dårligt med at skulle stoppe det hvis hun ikke havde lyst til det smiley

  • #38   20. apr 2010 synes os det var godt du skrev... så kan i begge ånde lettet op:-) og komme videre:-)


    held og lykke næste gang:-)


  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #39   20. apr 2010 nemligt smiley og mange tak

  • #42   16. jan 2014 Sabrina - Tror daten er overstået for længst, da emnet er fra år 2010. Men fin reklame...

  • #44   16. jan 2014 Jeg har ingen venner smiley

  • #45   16. jan 2014 HAHA hvordan gik daten så smiley

Kommentér på:
Første date imorgen nogle tips? :)

Annonce