{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.046 visninger | Oprettet:

Frække billeder til kæresten - hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil i julegave lave nogle frække billeder til min kærestre, men mangler ideer.. Det skal være i et "klippekort" til ham, med tekst til hvert billede hvorpå der står hvilke seksuelle ydelser han kan bruge smiley
Skal bruge 10-12 forskellige ting - og det må ikke koste noget, eller være for besværligt. Har selv nogle forslag, så mangler bare lge det sidste smiley

:
-Bondage - bundet til sengen i frække positioner - helt og aldeles underdanig og klar til at blive brugt af ham.

- Kun iført en trøje fra hans fodboldhold - selvfølgelig i fræk tilstand - betyder fuld service til en vigtig kamp - alt hvad hjertet begærer...

- Står lettere påklædt og laver mad - på den "kinky" facon - betyder Tag mig når du lyster hele dagen , uanset hvor!

- En trekant - hvor jeg er begge piger, bare lavet med billedsnyd - billedet betyder self at han må få en trekant...

- Skolepige, ved ikke helt hvad det skal betyde..

Og så mangler jeg inspiration til hvordan jeg kan lave et billede der kan symbolisere analsex - uden jeg behøver lave noget analt.

Og så bare forslag til de sidste billeder - og ydelser til kortene smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frække billeder til kæresten - hjælp..
  • #4   8. dec 2009 Jens lyn - du kan jo bare lade være med at kigge så? Der er ingen der har bedt om din personlige mening...

    Tordenkylling: Super god ide - lad os gøre det smiley

    Jack: Tak for hjælpen smiley Kunne jeg i hvert fald bruge til noget... Men hvorfor skal lige præcis 3 af dem være BJ?


  • #7   8. dec 2009 der kan umuligt findes mange af dig, og btw hvis du møder en af dig, så sig lige til hvis hun er single smiley



  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 706
    #8   8. dec 2009 http://www.qdb.us/297192

  • #9   8. dec 2009 Jacob: Det var ikke et spørgsmål om det var en god gave? Det er i princippet ikke inden for dine evner at bedømme...

    Jens Lyn: Tjah.. Det har du ret i.. Men synes bare ikke du bør kritisere - når du frivilligt går ind og læser mit indlæg...

    Rasmus: Hehe - nej jeg er en klasse for mig selv smiley Men jeg lover hvis min tvilling dukker op skal du være den første jeg kontakter smiley


  • #11   8. dec 2009 Var sgu da egnetlig en super fed ide du har fået der....

    dog ville jeg personligt nok lige undgå det med trekandten.
    men nu mest af den personlige grund at jeg vil sgu ik ku holde ud at se min kæreste pille ved en anden tøs, og ikke sikker på han ville bryde sig om det var en fyr smiley altid synes sådan noget, i mit tilfælde høre sig mere til noget man gør som singel. men sådan er man jo forskellige, og respekt nok til dem der ik har noget imod en anden der piller ved ens kæreste smiley


  • #12   8. dec 2009 jeg ville synes det var fedt smiley

  • #13   8. dec 2009 •Jacob • - kan jo godt være man bare gav det som en lille ekstra gave ved siden af...

  • #15   9. dec 2009 •Jacob • - tja, jo tanken der tæller, og synes nu os man skal værsætte folk der bruger tid på at lave sådan noget. med mindre der er noget der lige tager 2 sek. jeg lavede fx en scrab bog til min kæreste, fik han så os som en ekstra gave, men sådan en bog er sgu os dyr at lave, boget i sig selv kostede 100-200 kr, så 300-400 kr på billeder, skal jo være noget i det, så alt arbejde med at sidde og tegne og gøre ved, samle blomster og presse dem osv osv.... sgu en del arbejde i det i forhold til bare at gå ud og købe noget....


  • #16   9. dec 2009 det der godt kan være lidt trist ved drenge, det sgu ikke dem alle der værsætter gaver som har taget meget tid at lave. hvor imod jeg ville blive over lykkelig hvis min kæreste lavet noget kreativt til mig...

  • #18   9. dec 2009 •Jacob • - det er selvf rigtig nok.... burde det jo være....

    hehe iår har jeg malet et billede til ham af vores ene kat, skal lige siges jeg på ingen måder er særlig god tegner, så ligner mest af alt sådan en fra de lidt dårlige tegnefilm...... hehe tvivler måske hvor overglad han bliver, men er nu os bare fordi jeg sad og malede det i ked som hed, også ku han jo ligeså godt lige få det ved siden af.... havde nu os allerede tiltænkt det en plads ude i kolonihaven... smiley


  • #19   9. dec 2009 Tag et billede med et baseballbat, og lad ham fiste dig analt

  • #20   9. dec 2009 Jeg ville være overlykkelig hvis jeg fik en malet kat! Neeeej hvor kreativt! Det ville jeg virkelig sætte pris på. Tænk på alt det man kunne gøre med den?
    - Og hvis man var ked af, kunne man bare kigge på den ......

    Giv os nu bare det vi virkelig ønsker os!


  • #21   9. dec 2009 haha fedt!
    gid min kæreste havde tegnet en kat i kedsomhed, som hun så ville forærer mig i julegave! thumbs up!


  • #23   9. dec 2009 Jens Lyn .
    Helt enig! Det er tragisk...


  • #25   9. dec 2009 Jeg kan se der er kommet mange både negative og positive kommentarer siden i går - gik i seng. Starter lige fra en ende af.. Hehe

    Dude: Njaa. Det var også meningen det skulle gives mere privat smiley

    Jacob: Tja - nok er du som du selv udtrykker det en "dreng". Men min kæreste er altså en mand, og ville sagtens kunne se det frække i det - klippekortet er mest for sjov - hvor det er billederne der er det frække i det - hvis ikke du skulle have opfattet det...
    Og jeg behøver vel ikke komme med videre forklaringer om hvorvidt jeg har tænkt mig at give ham mere end det eller ej.. Plus som Sabine siger - så er en fotograf altså ikke super billig....
    Om sex bør være i et forhold eller ej giver jeg lige som alle de andre dig helt ret - det skal være der.. Men derfor kan man vel godt gøre noget andet ud af sexlivet? End bare 2 ryk og en aflevering?!

    Sabine: Jeg takker smiley Det var nu egentlig slet ikke min ide - nogle fra HeG (som faktisk var mænd - lige for at slå det til jorden med at mænd ville blive skuffet smiley ) Ang. trekanten - så neeej. Jeg kan godt forstå din tanke smiley Sådan havde jeg det også en gang.. Men jeg har fået et anderledes forhold til det nu, og vil gerne gøre det for ham en gang i mellem for at gøre ham glad - så gør han mig glad på så mange andre måder jo smiley
    Og super sød ide med katten smiley Specielt hvis han også rigtig godt kan li den smiley

    Hans J: Tjaah - nu du spørger - hvor skal vi starte...

    Gokke: Jeg takker for venligheden smiley Men nej - er selvfølgelig ikke noget der skal gives mens hele familien er der.. Hehe.

    Theiss: Gode pointer smiley

    Mr Google <-> Søg, søg Bing ! og ---------------------monze---------------- -: I kan som Jens Lyn mare lade være og kigge - jeg tvinger jer ikke...

    Kenny B: Jeg behøver ikke "lege" hestepige - jeg er det i forvejen x) - Dog lige knap så voldsomt :s Hehe.. Men ja - gi du svigermor sådan et smiley Men husk at filme reaktionen og send en kopi til mig smiley


  • #27   9. dec 2009 Jens Lyn: Jeg kan godt følge din pointe - det er bestemt ikke det der er galt. Men jeg manglede virkelig bare inspiration - og jeg kan ikke spørge hans far hvad han ville kunne li jo :s - og ja min kæreste, jeg burde vide det. Men ideer ude fra er altid godt..
    Og jeg mener ikke jeg som sådan udstiller mig selv- jeg har hverken billede eller noget - så jeg er så anonym som jeg kan blive smiley
    Jeg har lavet lignende indlæg på påde KG og HeG, dog i lukkede grupper, men der mangler vi mænd - så jeg kan få nogle mænds synsvinkler på hvad der kunne være godt - derfor jeg oprettede det her..


  • #30   9. dec 2009 Hvis sex ik er personligt, hvorfor nedgøre folk så altid ludere? De får jo bare penge for en upersonlig tjeneste, som mange yder gratis...

    Men fair nok at folk vil lægge hele deres liv, ideer mm på nettet med dertil hørende billeder, men så skal de fandme os stoppe med at pive når det går galt!


  • #31   9. dec 2009 Mr Google <-> Søg, søg Bing !: Men det har nu ikke ret meget med emnet og gøre smiley Jeg er ikke prostitueret - men har ikke noget imod dem...
    Og jeg lægger heller ikke hele mit liv på nettet - har hverken billede navn eller noget - dvs jeg er så anonym jeg nu engang kan blive...


  • #32   9. dec 2009 Hans J: Jamen så lad være med at henvende dig i indlægget? Så kan du jo blande dig udenom? Det dør du bestemt ikke af lille ven. Desuden var trekanten ment som en ekstra pige jo - ellers kan du da få en invitation, hvis det er fordi du føler dig truffet...

  • #36   9. dec 2009 Jeg takker for jeres støtte smiley Jer der er enige med mig.

    Indlægget var bestemt ikke ment som et opmærksomhedsindlæg - så havde jeg dælme haft 100 andre ting jeg kunne skrive om da..


  • #37   9. dec 2009 Gokke, han fik den os privat, til vores egen lille juleaften....

    Morten J... hehe, han får så en ny mobil ved siden af, pluds nolge glad han har ønsker sig rigtig meget. så mon ik han overlever mit lille kattebillede ved siden af smiley


  • #38   10. dec 2009 plus, nogle, blad er det de ord du mener?

    smiley


  • #39   10. dec 2009 Hvorfor fanden har mine ekskærester ikke fået samme idé?

    Jeg ville sgu blive sygt glad for en sådan gave smiley


  • #40   10. dec 2009 hans J: Nu har de fleste der har henvendt sig i dette indlæg heller ikke sagt ret meget konstruktivt - og ja self spørger jeg når nogen giver forslag!
    Men du selv og et par andre har brugt temmelig meget af indlægget på at nedgøre mig som person - og ja. Så bliver jeg en anelse flabet - da jeg synes det er forkert af dig og andre at nedgøre mig og mine valg så længe du ikke kender mig personligt.

    Kim: Hehe - ja det kan jeg ikke svare på.. Tror da de fleste mænd ville blive rigtig glad for nogle kinky billeder af kæresten smiley



  • #41   10. dec 2009 Hans J: Jeg har ikke brug for din anerkendelse ellers tak.

    Om det fortæller mig lidt? Næææh? Ikke andet end jeg synes du er ved at være rigtig træls. Jeg har fået en masse jeg kunne bruge til noget - sendt over PB. Så indlægget har bestemt ikke været spild af tid for mit vedkomende..


Kommentér på:
Frække billeder til kæresten - hjælp..

Annonce