{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.792 visninger | Oprettet:

ret til at være tosset eller ?? {{forumTopicSubject}}

hej igen BB´s brugere. det kan tænkes i er ved at være trætte af mig og mine postings, men bliver sq nødt til at komme ud med det her på en "fredelig" måde.

For noget tid gik mig og min kæreste fra hinanden, og nu er vi bare "hygge" venner, men har lovet hinanden at hvis vi var sammen med en anden eller er begyndt at skrive med en eller at se en så skulle vi sige det. fordi så ville vi kun være alm. venner.

og har flere gange spurgt hende om hun har været sammen med en anden eller hva, og hun siger "nej" hvergang.

men så i dag da jeg skulle på facebook loggede den ind på hendes bruger, og tjekkede hendes indbakke fordi jeg er som jeg typisk er. og der stod at hun ville Rå-Kne**e en der hedder Torben, og ikk kan undvære hans krop og alt muligt, og det er fra midten af Marts og det fortsætter.

vi har hus og barn sammen, men hun kan ikk lide at være alene om aftenen, så jeg er ude hos hende i hverdagene. fordi det passer bedst med mit arbejde for tiden.

men jeg føler mig sq snydt, udnyttet og pisse brændt af i skalden over det her. hun vil have at jeg skal være hos hende hverdag når jeg kommer hjem fra arbejde og ska være sammen med hende og vores datter og så når det bliver weekend, ( jeg har datteren hver anden weekend ) så tager hun til Århus ned til en der hedder Micki som har " kæreste " ( hvilket er løgn ) og synger og spiller musik hos ham. ( tvivler meget på det! ) og så kan jeg ellers blive tilbage jeg har et fuld tids arbejde at skulle passe og arbejder også tit i mine fri weekender. Jeg syns ikk hun kan være det bekendt. syns i ??

er simpelt hen så træt af det, hun har ikk betalt termin eller varme eller noget ude i vores hus, så har været nødsaget til at hæve ALLE mine feriepenge for at kunne betale det hele ud. ellers røg det på tvangs auktion.

Hvorfor faen gør hun det her imod mig ?

Nogle vil nok sige at jeg er sindssyg Jaloux og JA, det er jeg DESVÆRRE! vil mene at det er en sindslidelse jeg har da samtlige af mine tidligere kærester har været mig utro så kan jeg simpelthen ikk stole på andre piger som jeg er involveret med. er så træt af det! og det kostede vores forhold! en af mine venner har det på samme måde og er nu begyndt på psykolog, er dette vejen til mit problem tror i ? jeg ser hele tiden billeder i mit hoved hvor hun er sammen med en anden, og det driver mig til sindssyge! fik en mindre deprission af det i 2006 mens jeg var i millitæret i skive da min daværende kæreste var sammen med en anden i min egen seng i min lejlighed mens jeg var på øvelse! giver sådan noget ikk sinds lidelser i sidste ende hvis man bliver udsat for det for mange gange ?

Jeg ryster, har svedeture, koldsved, fyldt med angst og vrede og har mest af alt bare lyst til at gå amok på de 2 fyre som hun skriver med! Elsker hende stadig, og hun siger at hun elsker mig, men at det ikk er som kæreste men heller ikk som ven. og det må jeg leve med. men kan simpelthen ikk tro på hende når hun siger at hun ikk har været sammen med andre end mig siden vi gik fra hinanden. føler mig ulækker, beskidt og snavset og bare sådan generalt BVADR!

Hva fuck ska jeg gøre ved det ? søge læge ? konfrontere hende ? blæse skalden af mig selv ? eller blæse skalden af de andre fyre ? eller hva syns i her på Baboom.

Seriøse henvendelser tak, kan sq snart ikk klare mere stress nu. er ved at miste overblikket over mig selv, huset, min økonomi, mit arbejde og alt hva der berører mig.

HJÆLP!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ret til at være tosset eller ??
  • #1   14. apr 2009 beklager det blev så langt, blev bare revet med...

  • #2   14. apr 2009 Jeg synes ærlig talt ikke, at hun kan være det bekendt. Du er hos hende i hverdagene, fordi hun ikke tør at være alene og så er det her takken!
    Og så lyver hun oven i købet overfor dig. Forstår dig virkelig godt. Men bare du ikke gør noget dumt. Hun skal ikke have lov til at ødelægge dit liv smiley


  • #3   14. apr 2009 Morten/Malou ! AKA ZEUS (125%) ! :
    Haha ja da. Jeg er skam frisk på en diskussion igen hahahaha. Aiij det må vi hellere lade være med her smiley


  • #5   14. apr 2009 Forstår ikke hvorfor du har ladet hende køre sådan med dig så længe. du har bedst af at komme videre og glemme alt om hende

  • #6   14. apr 2009 Lad endelig vær med at blæse skalden af på nogen.
    Kan fuldt ud forstå at du føler dig udnyttet.
    Bliver næsten helt sur på hende, udfra det du skriver.
    Kender alt for godt det der med at miste overblikket, sådan har jeg det oss tit. Dog ikke lige med de samme ting.
    Måske skulle du snakke med en psykolog, der kan give dig værktøjer til at håndtere de ting du tumler med?

    Har selv haft angst, og det hjalp da jeg snakkede med en psykolog.


  • #7   14. apr 2009 Michael G:
    Jo da haha smiley


  • #8   14. apr 2009 hold da kæft hvor jeg føler med dig! få hende kylet ud af dit liv og hus! det er da simpelthen bare vildt hvor meget hun at skidt dig i nakken!?!?!!!

  • #9   14. apr 2009 Zeus - I know. har altid sagt det, men dummede mig KRAFTIGT der! ved det godt, men vi har trods alt en datter sammen og prøvede at få det til at fungere.


    Winnie - i know. tro mig. men bare lidt svært at komme væk. eller ska jeg spørge en kollega om jeg kan være hos ham. har ikk engang penge til en lejlighed nu. monster ØV

    Julie P og Michelle K. ved det godt, er sq nok for blødsøden af mig. bare svært at glemme en man har været sammen med i næsten 2 år og har barn sammen med hende... ?

    Emilie L - okay tusind tak skal du have. vil prøve at komme i kontant med lægen om det.

    Jackz - læs det jeg skrev aller øverst oppe... eller læs det jeg skriver nu...


  • #10   14. apr 2009 Jackz - Fregne er min SNUSKEBASSE<3:D _:

    kæreste blev degraderet til hyggeven, pga. jalousi.
    de aftalte, de skulle fortælle hvis de fik en kæreste.
    hun har ikke fortalt hun ligger med en anden.
    han har skullet betale regningen i hendes hus.
    han har et jalousi problem, som muligvis skal til psykolog for at blive normalt.

    ret mig hvis jeg tar fejl.


  • #11   14. apr 2009 Undskyld sproget, men sikke da en <b>KÆLLING</b> mayn !


  • #14   14. apr 2009 ved jeg godt, Zeus, har genoptaget gamle bekendt skaber fra street race tiden i AA, gamle venner i Randers, er begyndt at spille Rugby igen i Grenaa... men konfrontere hende med det i morgen, og hvis det ender galt, pakker jeg sq mit tøj og sover i den campingvogn der står inde på det firma jeg arbejder ved. og så kan hun passe sig selv. hun havde vores datter sidste weekend ( som vi lige er kommet ud af ) og der tog hun sq til Århus om lørdagen til om søndagen til ham der Micki. godt nok med vores datter. men alligevel. hun tog op til hendes mor fordi hun havde det elendigt psykisk. og der her er så måden hun takker mig på.

    POP ---> du har sq nok ret. er ikk selv meget for at indrømme det men, jo det er hun sq vist.

    Baker ---> Ka ikk snakke med hende om det, ikk uden jeg brænder en sikring i kraniet. ser på det i morgen når jeg er taget på arbejde.


    fuck hvor er det her da pisse provo!


  • #16   14. apr 2009 thor du er sku mere værd end det var der flere fyre som dig ja så ville det være dejligt. følsom og tænkte på andre end sig selv og ville være der når man havde brug for dem. undskyld men man ved ikke hvad man har før man mister det og ja undskyld men du fortjener bedre...

  • #17   14. apr 2009 Og ja, du har ret til at være TOSSET!
    Du har helt klart fortjent bedre...


  • #18   14. apr 2009 Sikke da en sød pige du har været sammen med... men men men du havde da ikke noget at gøre i hendes indbakke på facebook!!!!!

  • #19   14. apr 2009 Jackz - Fregne er min SNUSKEBASSE<3:D _:
    your welcome smiley


  • #20   14. apr 2009 sælg huset og start på en frisk

  • #21   14. apr 2009 Hun er en kold kælling, der bare udnytter dig...
    Men samtidig synes jeg at du skal søge noget hjælp, når du får det fysisk dårligt af jalousi i så høj grad...
    Jeg forstår bare ikke helt om I bare har et seksuelt forhold eller om I er kærester? For hvis I bare har et bolle-forhold, der skal slutte så snart en af jer finder en ny, er det lidt svært for mig at se hvordan du kan være så ødelagt af jalousi? I har jo åbenbart talt om en afslutning, hvordan vil du så kapere det, hvis hun en dag "kryber til korset" og afslutter jeres forhold, eller hvad det er I har sammen, fordi hun har fundet en ny?


  • #22   15. apr 2009 ditte - jo vi har den aftale at når en af os finder en ny er det slut. men det er det med at hun har gang i mig, + to andre fyre og ikk siger noget til mig om det er det jeg har et problem med. konfrontere hende i dag når jeg kommer hjem og så kan hun tage til århus til ham micki, eller han kan hente hende.

    kenny . virker ikk. har jeg prøvet før. og hun er total kold overfor det.

    nichlas - i know. hun skal væk i dag.....


  • #23   15. apr 2009 Hvis man ikke kan klare sandheden og ikke kan finde ud af håndtere hvad man finder så skal man holde sig fra andre private indbakker, og nej han havde intet at gøre på hendes facebook!!!!!!!!!! Profiler på nettet er private !!!! siger ikke det er sødt af hende ,men synes nu nok at han skulle ha holdt sig fra facebook især hendes profil !!!

  • #25   15. apr 2009 Tomsen´s ling pling pling L - du aner ikk hvad jeg har gået igennem og hvad jeg har måttet finde mig i. prøv at se det fra din egen side af.

    Baker. Hun er ude nu. kom hjem til et tomt hus.

    Så er hun sq ude nu... hun tog til Århus i dag og bad hende om ikk at komme tilbage til huset. og pakker alt hendes tøj i dag.


  • #26   15. apr 2009 Jo jeg ved lige hvad du har været igennem eller self ikke lige det men har prøvet det selv, men jeg mener bare at selvom jeg synes hun er en møg sæk, så synes jeg ikke man skal rode i andres private ting!!! Men godt hun er flyttet for self fortjener du bedre !!

  • #27   15. apr 2009 akurat. eller hun havde ikk andet valg. nu er hendes tøj pakket og klar i garagen til at hun kommer og henter det.

  • #28   16. apr 2009 Syntes da ihvertfal du er en idiot at betale hendes regninger når hun pisser dig sådan af. !
    Enten skal i finde sammen igen, ellers skal i bare holde jer 100 % venner.
    - Det er aldrig rart den første gang eks'en finder en ny. Men det følger jo med.


  • #29   16. apr 2009 Jeg tror at hun evt. har svært ved at give slip på dig helt, og det kommer hun til hvis hun fortæller dig at hun ser andre også ..
    Du er nød til at tage det op med hende, men på en ordenligt måde - i har jo trods alt et barn sammen og kan hun ikke være voksen, så må du være det.

    Hold lidt afstand, lad være med at komme i alle hverdage .... barnet skal også vide at i ikke er sammen mere, og at det ikke er hver dag at han/hun ser dig eller hende, alt andet bliver for forvirrende for barnet i længden.

    Kan hun ikke lide at være alene, så må hun sgu finde sig et andet sted hvor hun er mere tryg eller evt flytte hjem til sine forældre - det kan jo aldrig blive dit problem.

    Og så må du sgu hive fat i hende med de regninger, det kan ikke være rigtig at du står og skal betale for hende, hun er gammel nok til at få barn, så burde hun også kunne betale sine regninger.

    Du virker meget naiv i den situation, du er nød til at sparke dig selv engang i røven og så sige fra over for hende, selvom i har barn.

    - Jeg ville mene at psykolog-hjælp ville være godt for dig, hvis du er så jaloux som du selv siger du er smiley


  • #30   16. apr 2009 Camilla H ---> hun er ude af billedet nu. nu må hun sq sejle i sin egen sø. betaler INTET mere...

    *ALT SÆLGES BILLIGT ----> Har jeg også tænkt mig at gøre, enten det eller slæbe en campingvogn efter firmabilen og bo i den sommeren over mens jeg skraber penge sammen...


  • #31   17. apr 2009 sælg huset og la hende sejle i sin egen sø! lej en lejlighed og tilbyd at datteren ka bo der, så det ikk går for meget ud over hende..

Kommentér på:
ret til at være tosset eller ??

Annonce