{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Store mennesker
  • #1   10. jun 2007 ja jeg mener tykke mænd.

  • #2   10. jun 2007 man kan jo også være alt for tynd... Lissom mig... :oS

  • #3   10. jun 2007 Syntes bare der er mange der er så skide overfladisk
    Bare se for et års tid siden hvor mig og min kæreste gik fra hinanden. der var jeg tit på jubii chatten. prøvede at skrive til nogen og være gang skrev de ikke tilbage efter de havde set mit profil billede. for ja jeg er desværre overvægtig.
    det undre mig bare hvordan der kan være den forskel fra mænd der er vilde med store piger men ikke omvendt,

    det skal lige siges det er ikke for medlidenhed for jeg er i et dejligt forhold nu.


  • #4   10. jun 2007 Christine G >>> Jo det er sgu seriøst...

    Vejer kun lidt under 70kg og er 181cm høj...


  • #5   10. jun 2007 Tror lige det er omvent smiley

  • #6   10. jun 2007 Tja... desværre er mange overfladigske... måske også uden at de gør det med vilje...

    Jeg har heller ikke været heldig, da der blev uddelt udseende... og det må jeg da også høre skidt fra, fra de mennesker, der har fået gode gener, og dermed mener, de er bedre... smiley

    Det er det, der er indeni, der tæller... at blive elsket for den man er, og ikke for hvordan man ser ud, er da noget af det bedste man kan opnå...
    Min kæreste er også overvægtig, men det har aldrig faldet mig ind, at der skulle være noget galt med det... han er jo en sød bamse, hvis man kan sige det sådan.

    At folk så glor, når der kommer sådanne 2 badebolde gåede, er sgu for latterligt... vi skal da alle kunne være her, og bare fordi man er tyk, skal det jo ikke betyde, man er mindre værd, eller ikke fortjener kærlighed...


  • nina h
    nina h Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 2
    #7   10. jun 2007 hej bamse m..... tro mig de findes dem der tænder på store drenge, og jeg er en af dem, jeg har været sammen med små eller normale mænd, og det kan da oz være ok men er helt klart til store mand, min mand er 1.92 og vejer ca 130 kg og jeg kunne ik ønske mig det skulle være på nogen anden måde.... så vi er da nogen der kan li store mænd.....

  • #9   11. jun 2007 Selv er jeg ikk ligefrem en af de lettere mænd, men har da ingen problemer med at finde kærester??

    Og selv er jeg ligeglad med udseendet på mine kærester, så længe personen er sød og dejlig indvendig.. Så længe hun er sød, så er det sgu ligemeget om hun vejer 45kg eller 145 kg..


  • Diana O
    Diana O Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #10   17. jul 2007 rigtige mænd har 3 cifre på vægten uden koma...
    oh jo store mænd er dejlige de skal bare ikke slaske..


Kommentér på:
Store mennesker

Annonce