{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.338 visninger | Oprettet:

Nabo krig, hvad skal man stille op? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer derude.

Kæresten og jeg var i april måned så heldige at få en super dejlig lejlighed i et godt område, men på grund af vores underbo har vi næsten fortrudt at vi flyttede herhen.

Som i alle andre boligforeninger har man visse regler som skal overholdes ang larm, og den hedder sig kl 22 skal unødig larm holdes på et minimum. Det ville vores underbo ikke høre tale om, så vi aftalte indbyrdes at 22.30 var bedre for ham , og det ku vi leve med.

Nu har vi så et problem, for han spiller højt musik, og skubber rundt med møblerne så man er ved at blive idiot over ham, af og til fra 22.30 til 02 - 03 om natten.

Vi bad ham så overholde vores aftale ang. larm, men det var han ligeglad med. Så vi måtte klage over ham igennem boligforeningen.

Hans svar på sådan en klage var blot at sende en afsted imod os, som om vi selv havde larmet voldsomt hver nat.

Boligforeningen er enig med mig i at hvis jeg sender endnu en klage afsted mod ham får vi bare en mere selv, og sådan kan vi blive ved, så vi har ingen løsning på problemet, og han nægter at respektere andre i boligen.

Har i nogen forslag til hvad vi skal gøre ved det her? smiley
Mvh Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nabo krig, hvad skal man stille op?
  • #2   4. aug 2008 Ann> godt nok ikke nemt når man skal op kl 06 hver morgen og først kan sove kl 3 smiley desværre

  • #3   4. aug 2008 er der ikke andre beboere der kan høre ham også?? For hvis han får klager fra flere andre, hjælper det ikke at han bare sender retur... X)

  • #4   4. aug 2008 næste gang han larmer efter 22 i hverdagen ringer du bare til politiet...

    ellers hvis de andre i boligen er trætte af ham så få dem til og klage hver gang der er noget også, så skal udlejeren nok gøre noget ved ham, de vil hellere miste 1 end muligvis 10 lejere


  • #5   4. aug 2008 snak med viceværten ?
    han har os noget at sku ha sagt .


  • #6   4. aug 2008 Enzo> ved det faktisk ikke, vi bor nemlig i en ejendom hvor der kun er stuen og første sal, og den tætteste ud over os, på ham har en hel opgang imellem dørene, så tror ikke hun mærker det på samme måde.

  • #7   4. aug 2008 sur røv!!
    Men ellers så må boligforeningen da gøre noget ved det.....det kan da se at der kommer en klage over jer hvergang i har givet ham en..det kan da ikke passe at de ikke gør noget ved det?


  • #8   4. aug 2008 Ken / Zentic !:

    1 # Meld det til politiet.

    2 # Der må vel bo andre i blokken hvor I, og han også bor? Saml nogen underskrifter fra nogen af de andre der også bor i blokken, og send det til viceværten/boligforeningen.


  • #9   4. aug 2008 Enzo> de tilbød at vi kunne aftale et møde på deres kontor hvor vi begge skulle sidde og tale tingene ud. Jeg føler ikke jeg har så meget på hjertet at jeg kan opnå noget med sådan et møde, jeg vil bare have han overholder tiderne så vi alle kan være her, og det er desværre ikke tilfældet.

  • #10   4. aug 2008 Tak for de gode råd fra alle, så må vi håbe politiet tager sig af problemet hvis det ikke kan løses på andre måder.

  • #11   4. aug 2008 prøv at skrive de præcise tidspunkter ned hvor han larmer, og så giv boligforeningen dem efter en måned. har i så en laang liste så må de sq tage det seriøst!

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #12   4. aug 2008 Den med politiet virker.

    Tager boligforeningen hans klager alvorligt? Lyder underligt når de ved de får en på jer efter i har angivet en på ham...
    Ellers så kontakt LLO, de kan hjælpe jer.


  • #13   4. aug 2008 Bræk næsen på ham!

  • #14   4. aug 2008 Det med politiet virker men ikke altid de kommer i skal huske når i ringer og få navn på den i taler med. For snakkede med vice politimesteren om det og han sagde at de skal komme for lige meget hvad det er så er de nød til at komme. Så husk navn på den i snakker med når i ringer for hvis de ikke kommer så send en klage og det hjælper som regl.

  • molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #15   7. aug 2008 bare skyd ham og dump ham i mosen

  • #16   7. aug 2008 Politi kan faktisk kun gøre noget hvis han spiller for åbne døre eller vinduer.

    hvis det var mig ville jeg tage hpfi relæet hver gang det sker


  • #17   7. aug 2008 Tag en boremaskine, sæt den i stikkontakten læg den på et plastik underlag (dem som bruges under kontorstole) tænd den og tag væk i weekenden smiley Jeg lover jer for at han ikke får lukket øje hele weekenden da det går lige i gulvet og larmer ad H. til..........

Kommentér på:
Nabo krig, hvad skal man stille op?

Annonce