{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Cody N
Cody N
Online Tilmeldt:
23. nov 2017
Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.269

Voldsomt drab på 13 årig pige {{forumTopicSubject}}

Som de fleste nok har læst er en kun 13 årig pige blevet dræbt i Hjallerup Nordjylland.
Den mistænkte gerningsmand er en 17 årig mand der tilsyneladende har været kæreste med pigen.
Anklageskriftet lyder at han har tildelt pigen flere knytnæveslag i hovedet hvorefter han forsøgte at kvæle hende og sluttelig smadrer han en mursten i hovedet på hende smiley derudover er han anklaget for voldtægt af pigen.
Min første reaktion var da jeg sagde til fruen at den grusomhed på så ung en pige er så udansk som noget kan være.
Her til morgen læser jeg på X (Twitter) at mange har fundet mandens profil på de sociale medier og ganske som ventet viser det sig at det er en somalisk møgknægt som har erkendt vold med døden til følge, men han nægter at have voldtaget pigen.
Læs om sagsforløbet her:
https://www.tv2nord.dk/broenderslev/liveblog-skole-afholder-mindehoejtidelighed-torsdag

Helt ubærligt for pigens ulykkelige forældre og i sådanne sager burde man også straffe forældrene som der er lagt op til i Usa.
Der er nu lagt op til en mentalundersøgelse og så ved vi jo alle hvad klokken er slået smiley

Tænk at man kan være så afstumpet som 17 årig og mod en helt forsvarsløs 13 årig pige smiley
Jeg mistænker at langt størstedelen af alle drabssager nu om dage bliver begået af indvandrere.
Jeg mener desuden at familien skal udvises når deres møg yngel har udstået sin straf - hvad mener i andre ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Voldsomt drab på 13 årig pige
  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.269
    #1   13. mar Fandt lige denne fra 2017.
    Nyeste tal har vist at Libanesere har overtaget førstepladsen.

    “ Nye tal om indvandrer-kriminalitet: 'Det er rystende'

    28. nov. 2017 — Mandlige efterkommere fra Somalia topper statistikken med indeks 771. Det vil sige, at denne gruppe begår små syv gange så meget ...”

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/nye-tal-om-indvandrer-kriminalitet-det-er-rystende/6934773

    Vanvittigt at Danmark ikke stopper både indvandring og familiesammenføring fra de klamme muslimske lande.


  • #3   13. mar Jeg er 100% enig i dit oplæg, Cody. Der er desværre bare nogen, som aldrig bliver integreret, og hvis det viser sig, de har fået dansk statsborgerskab, så skal det tages fra dem, det bør være muligt, statistikkerne taler for sig selv.

    Det er så tragisk, det som er hændt den 13 årige pige, men her tænker jeg, hvad mon det har være for et kærsteforhold, for pigen er under den seksuelle lavalder - og så var det ikke min 13 årige pige, der fik lov til at færdes ude eller jeg skulle præcis vide, hvad hun lavede og hvor hun var, det var heller ikke min 13 årige pige, der skulle være kæreste med en somalia, deres forhold til børn og kvinder er helt anderledes end i vores kultur, sådan er det bare.


  • #4   13. mar UPS !!!! - så blev der lige fjernet endnu et indlæg smiley

  • #6   13. mar Nej, det behøver jeg ikke, og ryster på hovedet af, at du kan spørge så dumt, spørg dig selv, så får du nok et svar.

  • #8   13. mar Du har ødelagt mange tråde og er godt på vej til at ødelægge denne her alvorlige tråd ligeså.

    Det er kun, hvad din Veninde Weena og dig synes, fordi vi ikke deler meninger og holdninger, kunne være du skal spørge dig selv, om du i det hele taget kan acceptere andres meninger, det kan du tydeligvis ikke, det var jo derfor du slette indlæg #2, indirekte stod der, at vi er racister.


  • #10   13. mar Jetset
    Du fanger mig ikke i din stalker virksomhed, og derfor bliver alt personligt fjernet.

    Om mig og min elskede veninde Vena er noteret


  • #11   13. mar Cody, hvis du gerne vil have syn for sagen over alle de indlæg som er slettet, så send mig en besked i PB, så skal du nok få dem, selvom de ikke repræsentere den store værdi til emnet, nærmere en boycut af dit emne slettet af JoJo.

  • #12   13. mar Og jeg vil ligeledes forklare alle hvorfor jeg slettede mine svar, og det behøver ikke være en PB, jeg vil forklare det for alle til at se smiley

  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.269
    #13   13. mar Jeg troede vi havde overstået politisk korrekthed på Baboom.
    Hvis ikke man kan debattere ALLE emner er det sku ikke en debatside.
    Personangreb og blokeringer troede jeg også var overstået, men gammelt nag fylder åbenbart mere smiley


  • #14   14. mar Det har vi ikke Cody,
    Så længe den samme bruger provokere og er ubehøvlet når vi andre er uenig med ham.
    Samme bruger holder jo andre fra debattere herinde af samme grund.
    Og jeg synes det er en skam..
    Jeg synes det er vildt grænseoverskridende.

    Tilbage til emnet….
    Ja man er rystet… man sku tror folk bliver inspireret af alt det true crime man kan streame og hører på podcast…

    Glemmer aldrig da udbåds retssagen var i gang..alt det omtale den fik, også var der en ung mand inde i Hadsund som var i gang med eller skulle til at i gang med at patere en kvinde i stykker med en motorsav….. det er så sygt…..

    Somilaer har et helt andet kvinde syn end andre muslimske nationalitet..ikke fordi de hellere ikke regner kvinder for alverden.

    Har selv haft problemer med 2 somaliere engang på min arbejdsplads… glemmer aldrig deres chikane.
    Det var ikke voldsomt.. men ubehageligt.


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.269
    #15   14. mar Hej Kitty
    Jeg måtte lige læse op på sagen først.
    10 knivstik i ansigtet og på halsen hvorefter han lod hende forbløde til døde smiley
    Derefter partering af kroppen hvorefter politiet anholdte ham.
    Han var påvirket af stesolid og sprut, men det hjalp ikke for han fik heldigvis 13 års fængsel.

    https://nyheder.tv2.dk/krimi/2019-06-25-tiltalt-for-drab-og-partering-forklarer-moede-med-inger-stoejberg

    Selv om sagen fra Hadsund er grufuld skiller den sig dog ud i forhold til drabet på den 13 årige som jo blot er et lille barn.
    Det er selvfølgelig ikke ok at generalisere, men hvad Somalia angår er der så mange faresignaler og røde lamper der lyser at man sagtens kan forsvare et stop for indvandring fra dette islamistiske rædselsregime og det er jo heller ikke tilfældigt at netop denne gruppe topper kriminalitetsstatistikkerne i Europa smiley

    Derudover er jeg helt enig i at sociale medier skulle tvangslukkes hvis ikke de aktivt forhindrer børn adgang til de lorte videoer smiley


  • #16   14. mar Nej de 2 sager kan ikke sammenlignes det ved jeg smiley

    Men dragende paraeller med Peter Madsen og Hadsund.
    Det kan også være en tilfældighed at han gjorde det.
    Men min tanke var bare hvorfor skrive og snakke så meget om det hvis en anden gal mand kan blive fristet og motiveret.

    Nej vi skal ikke generalisere. Men være realistiske. Og det det er vi også.
    Muslimer har bare et andet menneske syn end os.

    Men omvendt har de et godt omsorgs gen med at passe deres ældre generation.


  • #17   14. mar Hk

    Det var ikke en parallel til Peter Madsen, men Peter Lundin.

    Lundin slog sin kæreste hendes 2 drenge ihjel, og parterede dem. Han slog også sin mor ihjel.


  • #18   14. mar Muslimer har bare et andet menneske syn end os. Jr. HK

    Det er også grunden til, at vi har så mange problemer, jeg tror på, at der er en grund til, hvorfor muslimske lande ligger så langt fra Skandinavien, vi skal ikke leve sammen, andre nationaliteter, har vi ikke problemer med.


  • #19   16. mar Det var til Peter Madsen ubådsmanden.
    Det var hans retsag der var i gang da ham i Hadsund gik i gang med at starte motorsaven.
    Peter lundin sagen er en gammel sag.

    Pointen er at alt den omtale udbudsmandens retsag fik muligvis har motiveret knægten i Hadsund til at afprøve motor saven.
    Ganske forfærdeligt.

    Undskyld det sene svar. Men fik det nye knæ torsdag smiley


  • #20   16. mar HK
    Du skal ikke sige undskyld, jeg fik ny hofte her tirsdag og det er bare dejligt om end det
    gør nas


  • #21   17. mar Er du meget øm og hævet ?
    Mit ben var/ er megrt hævet og ømt.
    Men lad os nu se om en uges tid hvordan vi har det smiley

    God bedring jojo


  • #22   17. mar HK
    Er du meget øm og hævet ?


    Takker.
    Ikke hævet, men lidt øm er jeg, dog kan jeg gå uden de store problemer, (med stok) og det skal man allerede fra første dag.


Kommentér på:
Voldsomt drab på 13 årig pige

Annonce