{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

Politi aktion {{forumTopicSubject}}

Københavns Politi er fredag eftermiddag til stede på en adresse på Islands Brygge til et mistænkeligt forhold.

I den forbindelse har politiet afgivet skud mod en rude og anholdt en person.

Politiet skød mod en rude, som billede viser,
Er de bindegale?
Man skyder da ikke mod en rude, de aner ikke hvem der er indenfor, det kan være et barn eller en anden uskyldig.

Politiet fablede om Vi skød mod ruden for at ingen kom til skade. Har de hørt om Ballistisk bane? afbøjning af et projektil?

Nå en kugle affyres mod en genstand som en rude, har man ikke styr på afbøjning - eller hvor den ender. Personalet måtte søge ly da de hørte skuddene.

Nu har jeg selv våbentræning og ved hvor farligt det er at affyre skud mod en fast genstand - det er derfor man har en vis afstand til det man skyder mod, men det er papirskive - et vindue er en helt anden sag, da kuglen kan lande hvor som helst - de har skudt øverst og så tror de at det er sikker. Nu er det så heldigt at ingen blev ramt - men det er bindegalt at gøre det, og oveni påstå det er sikkert.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi aktion
  • #1   15. jan 2022 Jeg ved ikke rigtig hvad der sker!

    Måske er der fare, grundet beboeren.

    Men har også lidt et indtryk af at man gerne vil vise styrke og kraft, og farer lidt voldsomt frem nogle gange.

    Bare se PET- sagen som er nu.

    Naturligvis véd vi endnu ikke hvad FE-cheften er fængslet for.

    Ej heller hvorfor Claus hjort, også pludeseligt er blevet sigtet.

    PET har man hørt om, at de går for langt sommetider i deres handlinger. I 'efterretningens navn'.

    Naturligvis er de til for at beskytte os, og andre.

    Men det virker lidt forhastet, iforh. til hvad man læser om sagen.





  • #2   15. jan 2022 Jeg må bare sige at politiet er til for at beskytte os + søger for at lovene overholdes og hvis de så kommer til at lave fejl bliver de sat op på hesten til offentlig beskuelse og det er ikke altid fair.

  • #3   15. jan 2022 Det giver jeg dig helt ret i Leon.

    Jeg tror det må være virkeligt svært nogle gange at være politibetjent. Alt det de skal opleve, og modstå af forskellige slags mennesker.

    Ikke mindst deres familie, som kan være bange for om de kommer hjem.

    Jeg har stor respekt for politiet.

    Det er nærmere den øverste ledelse som jeg ikke tror helt fungerer godt.

    Den synes at være mere politisk motiveret efterhånden. Hvilket ikke er godt.

    Der er sager som man ikke vil gøre noget ved, fx. omkring ham den pædofile.

    Men såsnart sager bliver omtalt i pressen, så er man pludselig istand til at handle.








Kommentér på:
Politi aktion

Annonce