{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
151 visninger | Oprettet:

Uden kontanthjælp bliver kriminelle i banderne {{forumTopicSubject}}

https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/faengselsansatte-uden-kontanthjaelp-bliver-kriminelle-i-banderne?utm_source=eniro&utm_medium=partner&utm_campaign=nidk

Tages kontanthjælpen fra dem, bliver kriminelle fastholdt i bandemiljøet, siger Kriminalforsorgsforeningen.

Samtidig med at bandemedlemmerne er fascineret af det kriminelle miljø, er de også skræmt fra vid og sans. Så de vil gerne videre, siger han.

- Og de bandemedlemmer, som vil ud af kriminalitet, vil bruge kontanthjælpen som en overgang til at komme videre i deres liv.

Jeg må ærligt indrømme, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal mene om det argument: bandemedlemmer, som vil ud af kriminalitet, vil bruge kontanthjælpen som en overgang til at komme videre i deres liv.

Skal skatteyderne virkelig betale for, at bandemedlemmer kommer ud af kriminaliteten?

Jeg mener nej, det skal skatteyderne ikke, de skal højest betale for en enkeltbillet til bandemedlemmernes respektive hjemlande, med danske bandemedlemmer ser det anderledes ud, dem kan vi ikke udvise, får de kontanthjælp skal de arbejde for pengene.

Kommentarer på:  Uden kontanthjælp bliver kriminelle i banderne
Kommentér på:
Uden kontanthjælp bliver kriminelle i banderne