{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Dansker i thailandsk fængselsmareridt {{forumTopicSubject}}

Han har fået nok, ja, det tror jeg på, det er fængsel, at forstå. Men han har så også begået nogle ulovligheder og så er spørgsmålet, om han bare skal rådne op i thailandsk fængselsmareridt ??

Skal det være DK's opgave at få ham hjem ??

http://ekstrabladet.dk/112/dansker-i-thailandsk-faengselsmareridt-jeg-har-faaet-nok/6274095


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansker i thailandsk fængselsmareridt
  • #2   6. sep 2016 Jeg har svært ved at tage stilling til det - han har mere end svindlet og han er blevet taget på fersk gerning i Thailand, hvor dum kan man være ??

    Men jeg kan da godt forstå, han vil hjem til DK Hotel fængsler, hvem ville ikke det, der har de deres eget værelse med både det ene og andet ...

    Hvorfor har vi ikke kopi af thailandske fængsler - så var de nok ikke så optaget smiley


  • #3   6. sep 2016 PS!! jeg er vild med din undertekst, Fedte - jeg må finde ud af at få den også smiley smiley smiley

  • #5   6. sep 2016 Ja, det er nok sådan det er - jeg tror DK har for mange sager og for lidt hænder, jeg gider heller ikke være no 24 når jeg ringer til offentlig myndighed, hvorfor er det blevet sådan ?? smiley

  • #7   6. sep 2016 Jeg kan slet ikke kende Danmark mere - det er ved at blive et mareridt for mig. SUK !! smiley

  • #9   6. sep 2016 Jamen, det er jeg 100% enig i. Det er ikke OK.

    Men uanset hvad, så synes jeg ham her nordjyden Peter Jensen er mere end dum, han har nok ikke haft brug for at snyde for skat og moms, men der har nok stået MILLIONER i han øjne, mere end trykket kunne klare.


  • #11   7. sep 2016 Pøbelstraf er ofte svært at bevise, og mange mennesker billiger det.

  • #12   7. sep 2016 Mange elsker jo det eksotiske land og smilende købekoner, men der er jo en bagside af middelalder retsvæsen.
    Hans baggrund med flugt fra straf synes jeg er lidt mistænkelig og usympatisk, og kan jo nok få myndighederne til at nedprioritere hans sag, ligesom så mange andre sager er blevet syltet af den ene eller anden grund. Livet er ikke lutter lagkage, heller ikke i Thailandske idyl.


  • #14   7. sep 2016 Poisonous spider Klanen smiley - som jeg læser #12, så mener Kirstine nok, at de ikke ligefrem behøver at stå på hoved for ham, og det mener jeg så heller ikke, selvom dansk lov skal følges smiley

  • #16   7. sep 2016 Nu er han jo ikke ved at drukne i det indiske ocean og så er det altså ikke den eneste sag, vores samfund skal tage sig af, her er ikke tale om nogen selvbestaltet ekstrastraf, rolig nu - han skal nok blive hentet smiley

  • #18   7. sep 2016 Vi er ikke robotter som er 100 % rationelle. Følelser er kommet for at blive.
    Det gælder alle retssager. Husk advokaternes kamp for at appellere til nævnningenes følelser med alle kneb.
    Fedteg.
    Tænk på konsekvenser, hvis vi var fri for følelser, det ville ikke blive mere retfærdige domme af den grund.



Kommentér på:
Dansker i thailandsk fængselsmareridt

Annonce