{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Marco L
Marco L
Tilmeldt:
28. jun 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Lånt MC {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Sidste sommer lånte jeg en MC af en ven. Vi blev desværre uvenner og jeg afleverede hans MC tilbage. Den blev fragtet af en vognmand.
4 måneder efter bliver jeg så sagsøgt af manden da der på magisk vis er kommet en ridse i venstre kåbe (den var eer ikke da den blev hentet og ej heller da den blev leveret).
Han sagsøger mig for 15.000kr. Da han mener at hele MCen skal omlakeres da det er perlemor.
Kan det ikke gøres billigere? Jeg tænker en MC fra 86 koster mellem 18-28.000 i samme stand.
Hvordan skal jeg forholde mig i sagen?

Nogle der har prøvet noget Ala det samme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lånt MC
  • #1   28. jun 2016 Undgå altid at låne ting af venner og familie.... smiley
    Det er en meget nem måde at blive uvenner på, når noget går galt... smiley

    Hva' er det for en MC ?
    Det koster desværre røven ud af bukserne at få malet bil og MC...


  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 3 Svar: 392
    #3   28. jun 2016 Bed ham om at fremlægge beviser for det er dig der har ridset den. I en retssag skal der kunne bevises det er personen der har gjort det. Så du skal på ingen måde acceptere noget eller underskrive noget. Så lad ham tage den i retten.

  • #5   28. jun 2016 Sæt ham på ignorer - hvis han sagsøger dig hænger han på omkostningerne og hans sag er jo enorm svag da han ikke har nogen beviser for tilstanden før du lånte den.

  • Wallah Minfaetter
    Wallah Minfaetter Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #6   29. jun 2016 Det er sgu da vognmanden der har ansvaret hvis ridsen er opstået under transporten.
    4 måneder siden? Glem det, lad ham da sagsøge dig, gad da godt hører hans forklaring på det først kommer frem efter 4 måneder


  • Marco L
    Marco L Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   29. jun 2016 Tak for alle svarene. Manden har sagsøgt mig for 15.000kr. For at få hel lakeret hans MC.
    Nu må vi se hvad der sker..


  • Marco L
    Marco L Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #10   30. jun 2016 Det skal jeg nok

Kommentér på:
Lånt MC

Annonce