{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Vores retssikkerhed krænkes {{forumTopicSubject}}



I Danmark er vi vant til at der er mange love og regler der skal overholdes, de fleste følger proceduren for almindelig god opførsel, der er selvfølgelig altid nogle der falder for fristelsen til at følge kriminalitetens farlige vej, og de skal så derfor straffes efter de love vi har her i landet.

Nu er det så at jeg bliver lidt i tvivl om at der er nogle andre regler der indimellem tages i brug, oftere og oftere læser man om nogle mærkelige eksempler hvor der åbenbart bliver set bort fra den eksisterende lov.

Jeg har såmænd altid i min enfoldighed, troet at det var forbudt i Danmark at have flere koner. Jeg ser så til min store forundring at man nu for tiden ligefrem importerer dem. En mand skal efter sigende sammenføres med alle sine koner her, og samtidig skal vi forsørge dem. Han ønsker ikke at arbejde, det er han for syg til siger han, okay det er måske muligvis, eventuelt rigtigt, dog må man sige til det at hans parrings evner ikke fejler noget, Han har tillagt sig 20 børn som så også skal under vores vinger, med skolegang, børnehave, O.S.V. Men den drejning med hele tre koner vil jeg påstå er imod landets regler, Men hvis ikke det er sådanne vil jeg da fluks skaffe mig et par ekstra mænd til at forsøde tilværelsen med.

En anden lov vi har er at alt omgang med mindreårige er forbudt og man bliver kaldt pædofil og skal ind for at ruske tremmer, dette gælder ihvertfald for vores lands borgere, men også her ser man gennem fingrene med at der indføres børnebrude, allerede i fjortenårs alderen har de født 2 børn, uestetisk og ulækkert, men vi tillader det alligevel, uden at sætte krænkeren i fængsel, hvorfor må man så spørge sig selv, gælder der andre regler og love for personer af anden etnisk herkomst???

Trick røverier florerer mere end nogensinde før, og vi bruger mange penge på at opretholde den uorden det fører med sig, se bare prisen på en Levakovic famillie, dem har vi støttet med millioner i fyrre år, når så de går over gevind og ryster selv de mest tolerante danskere, så påberåber dig sig retten til ikke at blive udvist, Dette foregår gennem det retsvæsen som de ellers ikke vil følge eller give en bøjet femøre for.
De Rumænske banditter der tømmer folks hjem og skræmmer gamle mennesker ved at trænge ind i deres hjem, de får blot et dask over fingrene eller en måned på et, efter deres mening 3 stjernet hotel "kaldes fængsel"
Ofrene derimod, hvor manges liv er ødelagt/forandret for altid, ja de kan ikke få den psykologhjælp som de trænger til. Der er ikke penge nok. Hvor i herrens navn ligger fornuften i vores samfund henne. ja jeg kan ikke finde den i alt den ekstreme hensynstagen og politiske korrekthed der efterhånden styrer vores, førhen så dejlige DANMARK.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores retssikkerhed krænkes
  • #3   26. maj 2016 Ja Fedte men hvem er den gamle madamme?? smiley smiley smiley . jeg tror desværre ikke at vi kan lave det skred om, det har udviklet sig til en kæmpe lavine, og vi sidder bare og venter pænt på at blive begravet under den. Dystert Måske men ikke desto mere tror jeg at det bliver sådan.

  • #5   26. maj 2016 Nåh er det sådan det hænger sammen Madamme er = gartner smiley smiley
    Jo vi er helt bestemt de dummeste, der er ingen der kan finde ud af at forandre systemet. Håber din gartner er flittig. der er meget ukrudt lige nu. smiley smiley


  • #6   26. maj 2016 Kisser D vi er helt enig, det er bare helt væk, alt det er kan lade sig gøre i Danmark smiley

  • #7   28. maj 2016 Menneskerrettighederne overskrider menneskerettigheder efter min mening.

    Ment på den måde at lovlydige borgere er dårligere stillet, man kan vel næsten sige diskrimineret i forhold til det forsvar/beskyttelse der gives til kriminelle.



  • #8   28. maj 2016 jeg tror heller at der er de forældede konventioner , som blev underskrevet for mange år siden, som er galt med.

    FX: en flygtning kan sagtens hente ægtefælle + børn, alt betalt af den danske stat, mens en dansker skal kæmpe en hård kamp med myndighederne for at opnå det samme, eller evt. bosætte sig i Malmø.

    Danskeren skal selvfølgelig punge ud for det hele - rejser, ophold osv


  • #9   28. maj 2016 nu kan en dansker, som i 7 år eller mere har boet i udlandet, ikke engang få kontanthjælp....

    og der er mange danskere, som har mistet ægtefælde ell. er blevet skilt i udlandet.
    de bliver faktisk forhindret til at tage tilbage....


Kommentér på:
Vores retssikkerhed krænkes

Annonce