{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.577 visninger | Oprettet:

Er det mig eller dem?? {{forumTopicSubject}}

Sidder lige pt. I en situation hvor jeg har brug for at høre andres mening om det er mig som er galt på den.
Hele sagen drejer sig om mit medlemskab i det lokale fitness center. For et par år tilbage meldte jeg mig ind i det lokale fitness center for at begynde at træne selvfølgelig smiley brugte det også flittigt i godt og vel 1 års tid. For et år siden mistede jeg så lysten til det og stoppede med at komme der men var stadig meldt ind og betalte mit medlemskab. Efter der var gået 5-6 måneder hvor jeg slet ikke satte mine ben der syntes jeg det var åndssvagt at blive ved med at betale når jeg nu ikke brugte det. Så jeg ringede til dem for at tage en snak med dem om hvad jeg kunne gøre. Jeg snakkede så med en mand som sagde til mig at i stedet for at melde mig ud så kunne jeg få sat mit medlem skab i bero, hvis jeg nu fik lyst til at begynde igen. Dvs at jeg stadig var indmeldt i centeret men jeg betalte ikke noget og kunne derfor selvfølgelig ikke træne men jeg kunne få åbnet op for det igen når jeg havde lyst så slap jeg for alt det med at melde sig ind igen og betale indmeldelses gebyr og alt muligt. Jeg spurgte så hvor langtid jeg kunne have mit medlemskab i bero og fik afhvide at dey kunne jeg lige så længe jec havde lyst til. Super tænkte jeg og takkede ja til tilbudet. Så her efter jeg har været i bero i 6 måneder kunne jeg se at de havde reserveret betaling for mit medlem skab på min netbank. Jeg ringede derfor til dem og fik fat på en anden medarbejder (den medarbejder jeg havde snakket med tidligere var flyttet til England i et års tid) og spurgte om de havde lavet en fejl, for mit medlem skab var jo sat i bero på ubestemt tid. Hende medarbejderen fortæller mig så at man max kan være i bero i 6 måneder og at hun ikke kan forstå at jeg er blevet lovet andet, men sådan er reglerne altså. Jeg fortæller hende så at nu går jeg ind og afviser betalingen på netbank og dagen efter vil jeg komme ned og melde mig ud. Det gør jeg så og aflevere mit medlem kort.Nu her igår 15 dage efter jeg meldte mig ud modtager jeg så en rykker fra dem om jeg ikke har betalt mit medlem skab for denne måned. Ringer så til dem igen og siger at der må være sket en fejl for dem. For så afvide at det er der ikke for jeg skal betale for hele den her måned + rykker gebyret selvom jeg har været nede og melde mig ud og afleveret mit kort til at komme ind!! Nu har jeg så lavet en aftale om at jeg skal ringe på mandag og tale med ejren. Mit spørgsmål til jer er så: r det mig som er helt galt på den og ikke fatter noget. Eller er det fitness centeret som er nogle klaphatte??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det mig eller dem??
Kommentér på:
Er det mig eller dem??

Annonce