{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Varetægt fængslet eller andet / narko {{forumTopicSubject}}

Hey . håber der nogen der kan hjælpe mig eller måske fortælle noget, hvordan finder man ud af om der en der er blevet varetægt fængslet tænker lidt sådan lidt han blev anhodlt i torsdags fordi en ven havde en taske i hans bil hvor der lå nogen narko . 50 g ca. og vennen sagde at det var hans . hvad kan man forvente der er sket med ham altså ham der har bilen . kan han være blevet holdt 3x24 timer og måske komme ud imorgen eller tror i han er blevet varetægt fængslet ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Varetægt fængslet eller andet / narko
  • Peter  N
    Peter N Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 73
    #1   13. nov 2011 varetægt højst sandsynligt .

  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #2   13. nov 2011 3x24 timer er kun noget man bruger ved ikke danske statsborgere, da de bliver anholdt på udlændinge loven, og derfor må tilbageholdes i 3x24timer i stedet for de sædvanlige 24 timer.

    Hvis han blev anholdt i torsdag og han ikke er løsladt efter 24timer, er han blevet varetægtsfængslet.


  • #3   13. nov 2011 Kommer an på hvilken narko. Den dårlige giver mindre end den gode. Men ja de holder ham nok for at udspørge, hvis venner er rigtig god. Tager han derind og tager alt skylden, og viser sig som en mand. Istedet for de holder den anden tilbage. Ellers tror politiet ham der har bilen er medskyldig.

  • #4   13. nov 2011 For dumt..... :0) .... især i indre kbh...

  • #5   13. nov 2011 han har også taget alt skylden .. og de blev begge taget med ;/ det mdma der er tale om smiley


  • #6   13. nov 2011 Den er svær for ham i bilen. Man kan kun sige lorte ven, hvis ham med bilen intet kendte til det.

  • #7   13. nov 2011 Og selvfølgelig bliver han taget med. Indtil vennen der er skyldig tager skylden. og den anden holder fast i han ikke er skyldig. Hvis de kører 2 i en bil med narko, er det ikke underligt politiet tror de begge er skyldige.

  • #8   13. nov 2011 ja smiley men tror du ham i bilen bliver varetægt, aldrig blevet taget for noget før, eller anholdt før, og uddanelse osv osv ..

  • #9   13. nov 2011 de kørte ikke sammen, var på diskotek . også blev ham i bilen kropvisiteret, der havde han intet på sig, men så tjekkede de også bilen, men da han sad der kom ham der havde det liggene hen og sagde at det var hans ..

  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #10   13. nov 2011 Som jeg skrev......
    Hvis han ikke er ude efter 24 timer (hvilket han ikke er hvis det skete i torsdags) så er han allerede varetægsfængslet.


  • NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
    #11   13. nov 2011 tror du ikke snart du skulle finde dig en anden omgangs kreds ?? ikke det første emne der er fra dig med venner i fængsel varetægts fængslet og besøgs spørgsmål osv..

    lyer som utrolig dårlig selskab du befinder dig i


  • #12   13. nov 2011 kan du ikke tjekke døgnrapporten.dk ??

  • christian h
    christian h Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Svar: 7
    #13   13. nov 2011 Det lyder ikke godt

  • #14   13. nov 2011 Et godt gæt vil være at de er blevet varetægtsfængslet i 14 dage begge 2, der de ikke kan nå at afgøre hvis narkoen er inden de skal i grundlovsforhør... Og så ryger de til afhøring inde hos narkoafdelingen i løbet af næste uge og der fortæller ham der ejer narkoen at det er hans og at ham den anden ikke har noget med det at gøre... Og så løslader politiet ham din kammerat ( ejeren af bilen )


    mick T

    Latterlig kommentar.....


  • #15   13. nov 2011 Tusind tak for noget man kan bruge thomas ja meget latterlig besked må jeg nok indrømme .. smiley men lyder meget fornuftigt det du skriver smiley tak tak .

  • #16   13. nov 2011 Hvad du ikke ved H

    Det var så lidt...

    Kan se du er fra købehavn.. Så er det vel her i kbh det er sket ? Og hvis det er det, så kør på vestre med noget rent tøj til din kammerat... Der er sgu ikke noget værre end at sidde derinde og ikke have rent tøj at tage på..


  • #17   13. nov 2011 Derfor kan du ikke vide om ham med bilen kendte noget til det. Så din kommentar er latterlig jo smiley ..

  • NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
    #18   13. nov 2011 mick t det er tabt kamp..

    thomas s er sejjjj gangster fordi han krimineeeel... se bare på hans profil.. farlig kamphund og hættetrøje.. yiir


  • #19   13. nov 2011 nick a, nu er jeg gammel misbruger, og ja - NARKO BRINGER INTET GODT MED SIG!!! men en bull terrie er ikke en kamphund !

  • #20   13. nov 2011 jo hvis den blir opdraget til det..

  • #21   13. nov 2011 Kommentér kun et indlæg, hvis det har din interesse eller du ønsker at hjælpe. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation, vil den blive opfattet som spam og slettet. Ved gentagne eksempler vil din brugerkonto blive frosset eller lukket.

  • #22   13. nov 2011 ja det er kbh, og ja tager derind imorgen og aflevere noget tøj smiley og vil du englig tro han er ude inden 14 dage ??

  • #23   14. nov 2011 Hvad du ikke ved H

    Jeg vil gætte på at ejeren af bilen bliver løsladt i løbet af næste uge.. Når de har været til afhøring inde hos politiet og fået forklaret hvordan det hele hænger sammen...


    mick T

    Det er da latterligt at du syntes begge 2 skal i fængsel... Jeg har ikke noget problem med at ham der ejer stofferne bliver fængslet, det ville han jo selv være skyld i.. Men den anden har intet gjort....

    Du skal jo heller ikke miste dit kørekort fordi du endda er ude at køre med en der køre for stærkt vel ? Eller det ville du måske syntes var helt iorden...

    NICK A

    Bliver man nu automatisk kriminel fordi man har en hættetrøje og en hund ?? For så må jeg desværre skuffe dig, så er jeg ikke kriminel længere der hunden har været død i flere år... Og man kan jo ikke ornlig syg gangstar uden en sygt farlig kamphund, så der bliver jeg nød til at melde pas...

    Men du må hygge dig anonyme lille dreng på nettet.....


  • #24   14. nov 2011 Gibson

    Jo Jo for fanden da kamphund og hættetrøje så er man ornlig syg gangstar !!!


Kommentér på:
Varetægt fængslet eller andet / narko

Annonce