{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Kan de det? {{forumTopicSubject}}

Det er lidt en lang historie, men jeg har købt nogle produkter fra USA og jeg har så fået en faktura pr mail hvor der står et beløb jeg har godkendt de må trække fra min konto.
En dag senere får jeg en mail om at pakken er sendt, og jeg får en anden mail hvori der står "tak for din ordre" og så er der en ny ordre seddel, uden varer, men med et totalbeløb på $18.
Jeg tjekker kontoen og ganske rigtigt, de har trukket pengene fra min konto - uden min godkendelse.
Jeg skriver til dem og spørger hvad meningen er.
De svarer, at de $18 er trukket til forsendelse. Men på min faktura står der ud for forsendelse: $0,00
Hvordan kan de trække et beløb jeg ikke har godkendt, og kan jeg få banken til at trække beløbet tilbage?
Skal sige, at jeg har handlet hos firmaet 2 gange før, uden problemer, og jeg har aldrig betalt for forsendelsen, da de selv reklamerer med den er gratis.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan de det?
  • #1   11. aug 2010 Altså jeg har jo fået min vare, og de har også trukket beløbet, men har så også trukket de $18 og det er kun dem jeg vil ha tilbage.

  • Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 43
    #2   4. sep 2010 hvis det er betalt med visa har du tro & love erlæringen er holde dig til.

    det er muligt at faktureringen gør at det samlede beløb sniger sig uden om moms + skat.

    hvis du har handet der 3 gange i det hele og har brugt betragtelige summer, dør du ikke af at skulle bruge 100 kr når du måske samlet har sparet 1000 smiley


Kommentér på:
Kan de det?

Annonce