{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Hvordan gik jeres eksamen så? {{forumTopicSubject}}

Hey !

Jeg så der var en del herinde fra der skulle til
retstavning og læsning idag =)
Hvordan gik det? Hvilken diktat og læseprøve havde i?
Havde i lidt tid overs til sidst?

Jeg havde en eller anden Dikat der handlede lidt om eksamen mystisk nok? den var sådan rimelig besværlig synes jeg. Jeg tror jeg fik rettet 10 fejl ved hjælp af ordbogen =) hehe heldigt !
Læseprøven handlede om en ond bror og noget latterligt skidt om økologi ! Det var godt nok et kedeligt emne !

Hvad med jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gik jeres eksamen så?
  • #3   14. maj 2007 Haha hvorfor da det?
    Var det læse prøven eller?
    haha jeg havde ikke opdaget den sidste side (med 2 spørgsmål på) så jeg sad og tænkte riiigtig godt og grundigt over det sidste spørgsmål (troede jeg) da der var 10 sek. tilbage bladrede jeg lige, så var der sgu to mere !
    haha jeg gættede bare så hurtigt jeg kunne, så jeg kom til at sætte et kryds ved at tæskebanden skrev en sms med "har du slips" fordi de selv manglede et slips.... hahaha fandme dumt ! ellers gik det fint.


  • Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #4   14. maj 2007 vi får først advide om vi skal op i noget den 1. juni hvor vi går på "læseferie" men vi skal self til de opligatoriske årsprøver

  • #5   14. maj 2007 EST ja det er det faktisk ! bare sidde og lave noget i en halvanden time også have fri bagefter !

  • #6   14. maj 2007 Hahaha !!!! 20 minutter???? det er sgu da 30. jeg skal skimte det jeg skimter hvis jeg skulle nå det på 25 minutter !

  • #7   14. maj 2007 Arhhh pis jeg duer ikke til det der emne noget !

  • #8   14. maj 2007 Haha det burde du !
    Hvad manglede du Stefanie? jeg manglede de to sidste, tror det var 6 og 7.


  • #9   14. maj 2007 Jannik jeg skal også til skriftlig matematik i morgen ! det er vidst bare problemregning og færdighedsregning ikke?
    Thank god for at mundtlig matematik er blevet fjernet...


  • #10   14. maj 2007 jeg gik herre meget stress over den læseprøve, den var svære en normalt, men tror det gik godt smiley

  • #11   14. maj 2007 Katrine Hvilken en havde du? jeg synes faktisk min var ret nem, men til sidst fik jeg også stress ! derfor brugte jeg et par minutter på et spørgsmål haha =)
    Men jeg fattede ikke specielt meget af den del der handlede om en eller anden kone der var skiftet til økologi ! virkelig også et spændende emne at tage op...


  • #12   14. maj 2007 Stefanie ja jeg synes også diktaten var ret nem ! meen jeg tror nu jeg lavede et par fejl men håber på 9 og opefter =)
    Jeg skimtede den del med hende som gik ind for økologi og hvor man skulle sætte strej under et ord i ( ) og jeg blev virkelig forvirret ! Det var som sagt også et virkelig latterligt emne at bringe op !


  • #13   14. maj 2007 Hvilken historie?
    Jeg synes den første (den onde bror) var ret nem, jeg læste spørgsmålet før jeg begyndte at læse teksten så gik det ret hurtigt ! Men den med økologi og halvdelen af ham der hængte sig i et slips kunne jeg godt nok ikke lide !


  • #14   14. maj 2007 den havde vi andre os .. det gik af lort :S:S:S

  • #15   14. maj 2007 jeg fik stres over den læseprøve :S ..

  • #16   14. maj 2007 Haha det er da lidt blandet hvad folk synes om den =)
    Jeg synes at den var besværlig (altså læseprøven) fordi halvdelen af det man skulle læse lange tekster om ikke interesserede mig det fjerneste ! så jeg fattede ikke så meget af det ! meeen det kunne godt være gået værre =)


  • #17   14. maj 2007 R.I.D.D Arhh det kender jeg godt ! når man bare sidder og koncentrerer sig er det pisse irreterende hvis der ikke er andet end ro ! Men hvad gad de ikke holde mund eller hvad?

  • #18   14. maj 2007 Haha det er lidt sjovt at der lige skulle komme sådan en nedern prøve nu, når det har været nogle forholdsvis nemme der har været der resten af året =)

  • #19   14. maj 2007 Jeg har lige skrevet dit navn .
    jeg havde den samme som dig. plejer at være færdig på 20-25 min, hvorefter jeg så kan sidde og kigge den igennem, men blev kun lige færdig den her gang :s


  • #20   14. maj 2007 Det er godt nok irreterende at de absolut vil have den sværeste læseprøve den dag hvor man selv mindst gider at have det !

  • #21   14. maj 2007 Hvad f er en læse prøve.
    Da jeg havde diktat i folkeskolen (2000 9. klasse), var vi de første der skulle have en diktat hvor, der var noget grammatik i den til sidst. Det gjorde at jeg fik hevet mig op på en 7 tal.

    Men hvad er en læseprøve?


  • Jack B
    Jack B Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #23   14. maj 2007 Jeg har noget og glæde mig til næste år:P

  • #25   14. maj 2007 det samme her. det er jo det samme over hele landet

Kommentér på:
Hvordan gik jeres eksamen så?

Annonce