{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.822 visninger | Oprettet:

Preben (
Preben (
Tilmeldt:
30. mar 2008
Følger: 1 Emner: 44 Svar: 172

Job - 15 årig {{forumTopicSubject}}

Dav.

Kan i komme med gode bud på jobs for en 15 årig dreng?

Gider ikk føtex og sårn noget fis.(medmindre jeg ikk finder job vil jeg bruge det som sidste udvej (: )

Har god forstand på elektronik osv.

Jeg ved ikke om det er muligt som 15 årig at komme til at abrjede steder som computer city osv? Er ligeglad om det er lager arbejde.

Og hvilket job ville man tjene mest på?

Tak på forhånd

Ps - Bor i Århus.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job - 15 årig
  • #1   16. aug 2008 Prøv selv at tage ud og søge. Du får ikke noget job ved at sidde foran computeren og spørge os.

  • Preben (
    Preben ( Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 44 Svar: 172
    #2   16. aug 2008 dennis S

    Meningen ved denne tråd er IDEER til et sted jeg evt kunne søge i.


  • #3   16. aug 2008 opvasker giver bare godt smiley

  • #4   16. aug 2008 Så prøv evt. at tage ud og i computer city og spørge om de har brug for en arbejdsdreng...

  • #5   16. aug 2008 du vil ikke ku tjene så meget. 50 ca + -
    men ja, tag ud og spørg i com'city og spørg..

    ellers måske vælg en uddannelse, inde for det, og start ? :b


  • #6   16. aug 2008 sæd doner !!!!!

  • Preben (
    Preben ( Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 44 Svar: 172
    #7   16. aug 2008 Opvask er taget til tænkning. eller hva det nu skal kaldes

  • #8   16. aug 2008 Du vil aldrig kunne komme ind og lave noget hos feks Computer City uden de er sikker på du har en uddannelse så du ved en del om elektronik som du IKKE ved nok til uden en uddannelse...

  • #9   16. aug 2008 Men gå da ud til de firmaer du måske kunne tænke dig og komme ind hos og spørg efter personalechefen eller chefen og så "Sælg" dig selv

  • Preben (
    Preben ( Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 44 Svar: 172
    #10   16. aug 2008 N-O-R-D-J-Y-D-E-N #

    Det ser ud til du har forstand på det..

    Den uddanelse,, er det noget jeg kann tage nu?
    Går i 9.
    Når du siger det med uddanelse tænker jeg noget der måske tager 6 måneder som man kan efter skole?
    Eller tager jeg helt fejl.


  • #11   16. aug 2008 Så skulle det være noget aftenskole du kan kigge på ved og søge på google efter aftenskoler om der er noget der med elektronik...

    For ellers er der kun en uddannelse på over 6måneder og som er hverdag fra 8-15 smiley på Teknisk skole eller Amu smiley


  • :) T
    :) T Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 104
    #12   16. aug 2008 Preben tror det nordjyden mener er noget Handelskole, du bliver nok nød til at vente hvis du vil have et som sælger. Lager kunne måske være forhør dig rundt omkring vi kan ikke sige hva du skal gøre, bare tag rundt og snak med forskellige steder. så kommer det af sig selv.

  • Preben (
    Preben ( Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 44 Svar: 172
    #13   16. aug 2008 N-O-R-D-J-Y-D-E-N #

    og

    Kig på min Annonce:) T

    Tusind tak skal i ha for hjælpen. Jeg vil tage imod jeres råd og rofhøre mig rundt omkring.

    Tak !



  • #14   16. aug 2008 Kig på min Annonce.
    Jeg mener også hvis han vil være på noget reperations noget hos firmaer så skal han også have mere erfaring og gerne uddannelse inden for som feks elektriker eller andet for at de vil have man piller ved andre folks ting

    Man skal jo tænke på har man ikke en uddannelse så ka firmaet man er jo hurtig miste en masse penge fordi man fucker i det og ødelægger mere end man laver smiley


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.571
    #15   16. aug 2008 opvasker er nok også det arbejde hvor man skal lave mest mugligt..
    Jeg arbejder ved en bager.. og så stoppede jeg i rema1000 i torsdags pgn. af skole.

    bageren: sælge rundstykker tager 1-1½ time. og derefter er det stille og rogligt. feje, hjælpe med at få sat kager og brød til "optøning" osv.. + vi får gratis mad og drikkelse mens vi er der smiley

    Rema1000 MEGA nemt.. Jeg arbjede fra 15.00 til 20.15 ca. vi skulle sotere flasker, feje, tømmeskraldespande, pakke turborg, carlsberg og colakasser. alt det kunne jeg gøre på 2 timer. og så er der 3.15 kr hvor man kan køre palleløfterrace. spise, holde pause, snakke. og så får mand penge for det! smiley


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.571
    #16   16. aug 2008 fåjk, er lidt wated efter igår. smiley smiley

  • FAP .
    FAP . Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 108
    #17   16. aug 2008 jeg puster løg op...

  • FAP .
    FAP . Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 108
    #18   16. aug 2008 7.54 i timen du..

  • Morten O
    Morten O Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 12
    #19   16. aug 2008 altså opvasker er et hårdt job men da jeg arbejdede som opvasker fik jeg 110 i timen så syntes det var pengene værd smiley

  • #20   16. aug 2008 hvad med føtex eller bilka i radio tv ?
    Ved godt du ikke ville de steder, men radio tv er vel lidt lige som en com butik .


  • :) T
    :) T Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 104
    #21   16. aug 2008 Nordjyden
    Præcis.

    Preben jeg har også været opvasker du skal være klar over at det er lidt hårdt hvis det er en størrer restaurant,


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.571
    #22   16. aug 2008 en af mine venner var også opvasker til 68kr i timen.. Han sagde så op, fordi han tabte en gryde med kogende vand ud over hans fod..

    og så fik han også arbejde i rema1000.. det vi max kan få er 75kr i timen mener jeg.. smiley og gundlønnen er 51kr. Men så er det tilgengæld også helligdag, (specielle dage, som juledag) og så aften, weekend osv. sygt mange tillæg smiley


  • #23   16. aug 2008 Jeg arbejder i fakta, det er bare chill job, du laver intet - INTET og tjener okay..

  • #25   25. okt 2012 Nu er han så blevet 19 i mellemtiden, så nok ikke så relevant mere

Kommentér på:
Job - 15 årig

Annonce