{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

5 skoler under opsyn {{forumTopicSubject}}

Det køre godt for muslimske friskoler hvor man svinder og bedrager, men de kan så ikke svindle når der kommer uanmeldt besøg, som viser køn opdelte klasser, et et rum til billedkunst uden materialer, andet hvad man har med hjemmefra.

Antisemitiske materiale, økonomiske ulovligheder, Mistanke om karakter snyd, had prædikener, en Imam som tog helt til Malmø for at vise sit lille vedhæng. Måske han var for flov over at vise det for sine elever på skolen. Svindel med lønsedler. >Manglende inddrivelse af skolepenge. Musik klasse med luft violiner.

Men det er nok os som helt har misforstået det hele, intet er sandt alt er løgn og Koran. En hetz imod os som er i mindretal. I prøver at trække alle problemer ud af vores kamel røv.

Tja i vil jo ikke udtale jer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  5 skoler under opsyn
  • #2   7. sep 2017 Hvem?

  • #3   8. sep 2017 Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor man yder tilskud til sådanne "skoler", men vi kan da håbe, at det får en ende.

  • #4   9. sep 2017 Der var en udsendelse i TV om en sådan skole, ren svindel og udsugning af statskassen. smiley smiley smiley

  • #6   9. sep 2017 De har brug for begge dele (politikadetter og militæret), tænk sådan ser Danmark ud anno 2017 og hvorfor ?? - de bruger pt alt deres tid på indvandrebander og andet indvandring, der er intet positivt at sige om det.

  • #8   9. sep 2017 Kan du klippe hår af en skallet ??

    De har jo ikke på nuværende tidspunkt, det mandskab de skal bruge, så det er et alternativt og jeg synes, det er på tide, vi ser lidt militær i gadebilledet, dem der skaber denne situation er jo vant til at se masser af militær, så for dem, vil det nok ikke skræmme så meget, men det er for os andre, der gerne vil føle os trygge, så jeg synes det er glimrende med militær på gaden, det kan desværre ikke være anderledes.


  • #10   9. sep 2017 Hvad skal vi med militær på gaderne som ikke har hjemmel til at anholde nogen?

    politiet har altid stået for den udøvende magt.

    Hvem skulle man så begynde at ansætte i den dømmende magt som er langt bagefter med sagsbehandling?

    Militær folk har en helt anden uddannelse med hensyn til våbenbrug end den politiet får. Det er også konflikt håndtering - jeg kunne godt forstille mig eksempler på hvor det kunne gå galt hvis militær skulle til at rende rundt i gader. Jeg kan godt forudse en masse problemer med grupper som bevist provokerer og så vil jeg nødig være i nærheden.

    Den slags har jeg oplevet rigeligt med i Israel, hvor flere uskyldige er ramt af militær folk som i ren panik skyder mod en evt. fare.

    Jeg har oplevet at man ved storcenter undersøger alle for våben og skal vise ID.

    Jeg har oplevet i en stor cafe at en ung mand overfaldes af 2 sikkerheds vagter og smider ham ned på gulvet så han bløder ud af munden bare fordi han øre telefoner hang ud af hans rygsæk. Jeg ønsker ikke et paranoid samfund hvor militæret mere og mere får politiet opgaver -


Kommentér på:
5 skoler under opsyn

Annonce